Kasta.ua - інтернет-маркетплейс отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов и пользователей
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
1.9 5
336 отзывов / 734070 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Шахрайство

Гость Гость 22 августа, 2025 год
Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, ... Читать отзыв Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, а не частинами, клієнта не проінформовано, дана інформація повністю відсутня при оформленні покупки!!! Тобто показує, що кешбек є, в по факту немає! Чому дану інформацію правдиво не відображати на сайті при оформлені товару? А тому порушила правила саме Каста, а клієнт зробив усе вірно, щоб отримати кешбек, це нечесно і по - шахрайські!!!
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви засмутилися. Перепрошуємо за те, що це могло бути неочікувано — ми цінуємо вашу довіру і завжди відкриті до зворотного зв’язку. Ми завжди прагнемо, щоб умови були прозорими — тому під час оформлення в Кошику є відповідна позначка, а також детальна інформація в розділі Допомога → Кешбек. Ми вже передали ваші зауваження команді, адже малося на увазі, що оплата картою онлайн - це варіант оплати повної вартості при оформленні. Просимо вас також звернути увагу, що при оформленні замовлення на етапі підтвердження ви можете побачити, яка сума кешбеку буде нарахована. Щиро перепрошуємо за незручності, та сподіваємося на подальшу співпрацю😉

З математикою тепер все погано... ох вже ж ці знижки!

Инна Инна 7 августа, 2025 год
Після оплати товару дивно кудись зникають БОНУСИ, які транслюють на сторінці товару... З кешбеком взагалі щось незрозуміле - теж після покупки сума бонуса зменшується; кешбек не повертається!!!
Покупці! Перевіряйте суми бонусів) замовлений після сплати.
Достоинства:
  1. Гарний сервіс
Недостатки:
  1. Красиво пишуть, некрасиво продають
Добрий день, Інно🌺 Будемо вдячні, якщо звернетеся зручним для вас способом до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Нам важливо розібратися в цій ситуації, оскільки головна наша мета - це ваше задоволення від шопінгу на Kasta🧡

Претензії не до Касти ,а до магазину BeART.

Світлана Світлана 13 мая, 2025 год
Замовляю вже товари на Касті з 2013 року ,і вперше зіткнулася з такою ,от ситуацією
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей. ... Читать отзыв
Замовляю вже товари на Касті з 2013 року ,і вперше зіткнулася з такою ,от ситуацією
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей.
Я в шоці,тобто . У мене ,",на даний момент ні грошей ні товару "😡... Запитання..а що це за такі терміни забирання товару в даному магазині????
Товар мені прислали ,зразу ж після оплати ,я його забрала ,через годину . ..а,от повернення ...я маю чекати 2 неділі ...
Відношення до клієнтів просто хамське..на зв'язок ,теж не йшли.
Не Рекомендую даний магазин нікомуі!!! ніколи !!!!
Достоинства:
  1. Багато різних платформ і гарні йдуть кешбеки.
Недостатки:
  1. Бувають "некоректні "продавці !!!
Добрий день, Світлано!
Щиро дякуємо вам за те, що поділилися своїм досвідом. Нам особливо прикро читати таке від постійної клієнтки, яка з нами з 2013 року. Розуміємо ваше обурення і повністю погоджуємось: ситуація, коли ні товару, ні грошей, — дійсно дуже неприємна.
Дійсно, повернення товарів — це більш тривалий процес, ніж доставка, і це викликано не байдужістю, а технічними і регламентними етапами: магазин має кілька днів на те, щоб забрати товар із відділення, перевірити його стан, після чого ініціюється повернення коштів. Такі діють для всіх продавців на платформі.
Дякуємо, що не мовчите. Для нас важливі і покупці, і продавці, але саме зворотний зв’язок клієнтів допомагає нам ставати кращими.

Не всі продавці порядні

Гость Гость 24 апреля, 2025 год
З Кастою вже більше 10 років, все влаштовує, зручність сайту, комунікація з операторами, взагалі з товарами які пакує саме Каста питань не виникало, повернення робила і все вчасно опрацьовується, кошти повертаються. Але на маркетплейсі представлено й інших продавців, тому хочу застерегти майбутніх покупців магазину Merlini, ФОП Потапова Євгенія, м. Дніпро. Замовлення було по предоплаті, вчасно повернула бо за розміром не... Читать отзыв З Кастою вже більше 10 років, все влаштовує, зручність сайту, комунікація з операторами, взагалі з товарами які пакує саме Каста питань не виникало, повернення робила і все вчасно опрацьовується, кошти повертаються. Але на маркетплейсі представлено й інших продавців, тому хочу застерегти майбутніх покупців магазину Merlini, ФОП Потапова Євгенія, м. Дніпро. Замовлення було по предоплаті, вчасно повернула бо за розміром не підійшло. Продавець товар отримав, але кошти не повертає, на повідомлення та дзвінки не відповідає. Тому, приміть до уваги - магазин та продавець Merlini проблемний.
Добрий день. Дуже шкода, що так сталося. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки за цими контактами
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Ми обов'язково розберемося, та докладемо всіх зусиль, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок на Kasta🩷
Показать 1 ответ

Перше замовлення відбило бажання ще тут купувати...

Ірина М. Ірина М. 24 декабря, 2024 год
Наслухавшись позитивних вражень подруг про покупки на Касті, Вирішила скористатися знижками і спробувати замовити на Чорну п'ятницю простий теплий жіночий костюм. Так як я зареєструвалася вперше, то отримала 100 бонусних гривень, і було гріх ними не скористатися. Прикро тільки, що продавець попався недобросовісний. Мало того, що заявлена розмірна сітка не відповідала розмірам товару, бо костюм прийшов величезний, а про обмін... Читать отзыв Наслухавшись позитивних вражень подруг про покупки на Касті, Вирішила скористатися знижками і спробувати замовити на Чорну п'ятницю простий теплий жіночий костюм. Так як я зареєструвалася вперше, то отримала 100 бонусних гривень, і було гріх ними не скористатися. Прикро тільки, що продавець попався недобросовісний. Мало того, що заявлена розмірна сітка не відповідала розмірам товару, бо костюм прийшов величезний, а про обмін домовитися теж не вийшло, точніше вийшло, але продавець забув попередити про це своїх працівників. При цьому протягом декількох днів я і телефонувала, і писала, щоб моє питання якось вирішилося, а кошти не пропали. Зі скандалом гроші мені повернули, а після того, як я залишила негативний відгук про продавця на сторінці товару, мені ще й почали погрожувати негативними відгуками у відповідь. Свої бонуси, на жаль, я втратила, як за першим разом – 100 грн за реєстрацію, так і за другим разом. Після повернення костюму отримала я до Святого Миколая 200 грн бонусів і вирішила замовити дитячі книги, але на етапі оплати так і не дало скористатися бонусами, а в застосунку показало, що бонуси використано. Хоч я і новий покупець та клієнт, але від шопінгу на Касті залишилися тільки розчарування і негативні емоції, на жаль.
1 согласен
Добрий день, Ірино.
Шкода, що трапилася така прикра ситуація. Напишіть, будь ласка, номер вашого замовлення і ми ще раз все ретельно перевіримо. Або зверніться до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Каста не цінує своїх постійних клієнтів

Andrey Andrey Andrey Andrey 15 декабря, 2024 год
Раніше, як каста ще починала працювати, вона пропонувала помірні ціни, флеш продажі робили тебе тимчасово шопоголіком. Я накупив багато речей, як потрібних, так і непотрібних. Пізніше почалась гонитва касти за новими клієнтами, розраховуючи підвищити свої продажі. При цьому обслуговування старих клієнтів зіпсувалось. В мене двічі списувались кошти за купівлю одного й того ж товару. На звернення реагували вороже. Вважали, що... Читать отзыв Раніше, як каста ще починала працювати, вона пропонувала помірні ціни, флеш продажі робили тебе тимчасово шопоголіком. Я накупив багато речей, як потрібних, так і непотрібних. Пізніше почалась гонитва касти за новими клієнтами, розраховуючи підвищити свої продажі. При цьому обслуговування старих клієнтів зіпсувалось. В мене двічі списувались кошти за купівлю одного й того ж товару. На звернення реагували вороже. Вважали, що я займаюсь шахрайством. Вимагали надіслати довідки з банку, хоча все, що їм було необхідно зробити, просто перевірити баланс свого рахунку. Часто замовлення скасовувалися самою кастою. Інколи частка таких замовлень була 50 відсотків. Раніше за це пропонували бонус, пізніше все це зникло. Спілкування з службою підтримки не завжди було приємним. Зараз я нічого на каста не купую. Ціни там майже завжди вище за звичайні ціни в магазинах, де ви можете приміряти одяг чи взуття та вирішити, чи потрібно та чи пасує це вам. Не треба платити за доставку, яка в касті не дешева. Товари з касти майже завжди приходять у покоцаній упаковці, часто брудні, часто їх вже десять разів міряли. Таке враження, що цей інтернет магазин скоро просто зникне, т.я. там ніхто не буде нічого купляти. Порада майбутнім бізнесменам. Цінуйте своїх клієнтів, особливо тих, що колись зробили вас багатими, як це робиться у всьому цивілізованому світі.
2 согласны
Вітаємо, Андрію. Нам дуже шкода, що у вас склалася така думка про наш маркетплейс. Запевняємо вас, що ми цінуємо наших клієнтів, як нових так і тих, хто з нами від початку. Як давній клієнт ви напевне знаєте, що у нас є і безкоштовна доставка, і можливість оглядати товари при отриманні. Сподіваємось, що ви все ж завітаєте до нас на різдвяно - новорічний розпродаж і дасте нам ще один шанс змінити вашу думку. А всі питання, що виникають, завжди можна вирішити за допомогою нашої команди підтримки. Бажаємо вам гарного настрою та найприємніших подій у прийдешньому році❄️🎄
З повагою, ваша Kasta💖
Показать 1 ответ

Фирма, которая зарабатывает деньги на покупателях

Василь Марейович Василь Марейович 22 октября, 2024 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Заказал товар, оплатил, получил. Но по размеру он не подошел. Отправил продавцу за свой счет! Сумма которую повернули не соответствует сумме, что я оплатил за товар. Оказалось, что сумму за доставку фирма не возвращает, то есть присваивает себе деньги покупателей, которые покупатель оплатил за доставку! При этом про эти действия нигде не сказано на их сайте. Не советую связываться с... Читать отзыв Заказал товар, оплатил, получил. Но по размеру он не подошел. Отправил продавцу за свой счет! Сумма которую повернули не соответствует сумме, что я оплатил за товар. Оказалось, что сумму за доставку фирма не возвращает, то есть присваивает себе деньги покупателей, которые покупатель оплатил за доставку! При этом про эти действия нигде не сказано на их сайте. Не советую связываться с этой фирмой!! Это был мой первый и последний раз связываться с этой фирмой!!
Добрий день, Василю.
Дуже шкода, що товар вам не підійшов( Напишіть, будь ласка, номер вашого замовлення - ми розглянемо ситуацію детально, та зв'яжемося з вами.
Дійсно, якщо ви отримали замовлення, а потім зробили повернення, то повертається саме вартість товару. Вартість доставки в такому випадку отримує перевізник, який доставив вам посилку.

Дурні правила

Юлия Юлия 3 апреля, 2024 год
З 2013 року я на Касті. Загалом була задоволена. Але останнім часом на Касті продається багато речей в неналежному стані. Приходить посилка, а там майже ганчірка, ніби й нова, але десь валялась невідомо скільки років. Звісно, таку річ забирати не будеш. Але є правило: якщо кількість невикуплених товарів перебільшує їхню норму, покупець може купувати тільки після попередньої оплати. Тільки... Читать отзыв З 2013 року я на Касті. Загалом була задоволена. Але останнім часом на Касті продається багато речей в неналежному стані. Приходить посилка, а там майже ганчірка, ніби й нова, але десь валялась невідомо скільки років. Звісно, таку річ забирати не будеш. Але є правило: якщо кількість невикуплених товарів перебільшує їхню норму, покупець може купувати тільки після попередньої оплати. Тільки незрозуміло, чому покупець винен в тому, що йому надіслали стару ганчірку або неякісну річ, або продавець дав некоректний опис товару чи розміри неправильні.
Достоинства:
  1. Колись можна було купити гарні речі за доступними цінами. Останнім часом - складно.
Недостатки:
  1. Обов'язкова попередня оплата як "покарання" за відмови
1 согласен

КАСТА не поважає постійних клієнтів

Гость Гость 20 марта, 2024 год
Раніше послугами КАСТА довгий час користувалася уся родина, але сьогодні думка змінилася. КАСТА не поважає постійних клієнтів, а вигороджує партнерів. Це відчув на собі і я, коли довелося повертати товар. КАСТА працює з багатьма продавцями, і має нести відповідальність за них, тому, що надає свою платформу для продавців, на якій вказано: " Кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську... Читать отзыв Раніше послугами КАСТА довгий час користувалася уся родина, але сьогодні думка змінилася. КАСТА не поважає постійних клієнтів, а вигороджує партнерів. Це відчув на собі і я, коли довелося повертати товар. КАСТА працює з багатьма продавцями, і має нести відповідальність за них, тому, що надає свою платформу для продавців, на якій вказано: " Кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську карту, з якої цей товар було оплачено". А продавці почали вимагати додаткові банківські реквізити. Ще тільки розмір трусів не вимагали. Кошти поверталися довго. Вважаю роботу КАСТА НЕЗАДОВІЛЬНОЮ!!!

Поменялись условия блек

Гость Гость 1 февраля, 2024 год
Без предупреждения сменили условия бесплатной доставки для подписчиков blek.
Могли бы и предупредить, что увеличиваете сумму.
Очень не приятно.

Коротко і по факту

Гость Гость 28 декабря, 2023 год
Зручно:
1. Перелік вибраних речей, по яким приходять повідомлення про знижки
2. Багато цікавих і досить дешевих речей
3. Вибір речей, з яким конкурує можливо тільки пром.
Не зручно:
1. Обране – тільки одне, загальне
2. Не має фільтра «підписані бренди» - щоб фільтрувати фуфел одразу.
3. Низький рівень ідентифікації товару по характеристикам, уніфікації параметрів – до прикладу - по фільтру «мембранне взуття» багато із вибору... Читать отзыв
Зручно:
1. Перелік вибраних речей, по яким приходять повідомлення про знижки
2. Багато цікавих і досить дешевих речей
3. Вибір речей, з яким конкурує можливо тільки пром.
Не зручно:
1. Обране – тільки одне, загальне
2. Не має фільтра «підписані бренди» - щоб фільтрувати фуфел одразу.
3. Низький рівень ідентифікації товару по характеристикам, уніфікації параметрів – до прикладу - по фільтру «мембранне взуття» багато із вибору пропадає.
4. Окремий товар не попадає у відповідні групи, чомусь «зникає» при виборі категорій, тощо.
Достоинства:
  1. 1. Можна приміряти речі перед оплатою. Взагалі як послуга «сервіс» досить непоганий як на мене
  2. 2. Гроші вертали досить швидко
  3. 3. Асортимент збільшується, гарні акції
Недостатки:
  1. 1. Налагоджена система торгівлі підробками. Декілька моделей на кшталт Адідас Террекс продаються одразу кількома продавцями-прокладками з різним описом однакового товару.
  2. 2. Служба підтримки знає це і прикриває – маю скріни переписки.
1 согласен

Це в мене у перше

Oksana Sorokina Oksana Sorokina 27 октября, 2023 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Замовила джинси,прийшли до відділеня НП 27.10 у 7.22,а вже десь у 9.00 відправили назад,за вимогою відправника ,т.е.Kasta,
1 согласен

Сюрприз від Касти

Гость Гость 1 июля, 2023 год
Щоб не було для когось сюрпризом - Каста скасувала можливість безкоштовного повернення товару, що не підійшов - навіть для тих клієнтів, що мають передплачену річну підписку Блек. І як завжди - не попередили.
Достоинства:
  1. не залишилося
Недостатки:
  1. все дуже не прозоро, дуже погано, воно того не варте

Кешбек не нараховується

Гость Гость 1 июля, 2023 год
Сьогодні мені повинні були нарахувати кешбек за оплачене карткою замовлення, яке будо отримано. Але кешбек не нараховано. Тому я мабуть буду замовляти необхідні речі в інших сервісах

Бракований товар

Гость Гость 14 июня, 2023 год
Нещодавно замовив сукню для дружини. Вона виявилася дирявою! Майте совість! Це кидалово! Будьте уважнішими наступного разу. Хотів порадувати свою дружину. А ви фуфло підсунули!

вже не раджу купувати товар в Касті

Гость Гость 8 мая, 2023 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Багато років замовляла товар в Касті, але тепер немає ніякого бажання це робити.
По-перше, дуже не подобається, що закрили пункти самообслуговування Каста, тому що відділення KastaPost + Укрпошта -це жах, там треба провести пів дня.
По-друге, на Касті з'явилося дуже багато недобросовісних продавців, які несвоєчасно повертають кошти, да і дорого платити за доставку, а все частіше і за повернення.

не советую

Анатолий Анатолий 14 апреля, 2023 год
качество товаров оставляет желать лучшего, к тому же не факт, что вам привезут то, что вы заказывали

Нововвдення

Tan Tan 31 марта, 2023 год
Щойно повернулася з УП+каста. Оператор повідомив наступне:
- при замовленні саме у продавця каста з післяплатою в укрпошті тепер, з 1 квітня 2023 р., якщо ви забираєте замовлення, то оплатити можливо тільки! через свій акаунт на сайті каста. Ні готівкою, ні карткою у відд. УП зробити тепер це неможливо.
На сайті каста ніякої інформації про це немає! Спеціально продивилася... Читать отзыв
Щойно повернулася з УП+каста. Оператор повідомив наступне:
- при замовленні саме у продавця каста з післяплатою в укрпошті тепер, з 1 квітня 2023 р., якщо ви забираєте замовлення, то оплатити можливо тільки! через свій акаунт на сайті каста. Ні готівкою, ні карткою у відд. УП зробити тепер це неможливо.
На сайті каста ніякої інформації про це немає! Спеціально продивилася на сайті каста.
То в чому ж переваги? для покупців??

Знайшла куди кращий сайт з аксесуарами.

Liza F. Liza F. 28 марта, 2023 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, ул. Западынская, 15-А На касті декілька разів замовляла речі. Ну таке, не дуже сподобалось. От навіть порівнювала сумки, одну брала тут https://arbat.com.ua/rjukzaki/zhenskie-rjukzaki/ то топопва була, прям видно що якісна сумка, а от на Касті, то якийсь неякісний Китай блін.
1 не согласен

Неадекватна ціна за доставку

Іванна Іванна 27 марта, 2023 год
Замовила кросівки з оплатою продавцю. Також знялась сума за пересилку Новою поштою - 99 грн. У додатку НП вартість цієї посилки - 64 грн.
У мене риторичні питання - це що, всі дружно скидаються на бензин кур'єру, який їде відправляти посилки? Як це розуміти?

Получение в Укрпочте в общей очереди за лампочками!

Инна Инна 18 февраля, 2023 год
Каста! Продумайте партнерство с другим логистом! Понятно, что дешевле ничего нет, но и с выдачей заказов в общих очередях на оплату коммунальных, выдачей всевозможных переводов, а теперь еще и ЛАМПОЧЕК - это просто жесть!

Верните деньги за не рабочий электротовар

Ирина Ирина 19 декабря, 2022 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Больше месяца не могу ни чего выяснить за возвращённый товар. Прислали не рабочий электротовар. Звоню еженедельно, но конкретного ответа ни разу не услышала, только обещания, что узнают в сервисном центре и перезвонят.

Сотрудничать с Укрпоштой - похоронить бизнес...если он еще здесь интересен(

Клиент Каста Клиент Каста 5 ноября, 2022 год
05.11.22, 09:00 - пришла на Укрпошту забрать заказы.
Мне говорят: до 10:00 отключение электроэнергии. Ок, подождём - заказы-то оплаченные).
10:00 - началась тревога, отделение закрыто и мы сегодня до 14:00 - ничего, подождём, в промежутке между отключениями/тревогами/графиком работы Укрпошты просочусь - война же.
10:50 - прибегаю на почту (у меня же тоже скоро выключат свет и лифт не будет работать)),... Читать отзыв
05.11.22, 09:00 - пришла на Укрпошту забрать заказы.
Мне говорят: до 10:00 отключение электроэнергии. Ок, подождём - заказы-то оплаченные).
10:00 - началась тревога, отделение закрыто и мы сегодня до 14:00 - ничего, подождём, в промежутке между отключениями/тревогами/графиком работы Укрпошты просочусь - война же.
10:50 - прибегаю на почту (у меня же тоже скоро выключат свет и лифт не будет работать)), и БИНГО! из трёх сотрудников НИКТО не умеет выдавать посылки в АРМе! Ждём начальницу, потому что только она умеет это делать!
Благо 10 минут и пришла - вчетвером, все сотрудники выдавали мои заказы 50 минут.
И так 8 месяцев!
Каста, заказывайте пирожки!
Достоинства:
  1. Когда-то были
Недостатки:
  1. Сотрудничество с одним из утопических предприятий страны

Зняли подвійну оплату за доставку товару - Ніколи більше не буду там замовляти!!!

Гость Гость 4 ноября, 2022 год
Замовила бальзам для волосся для мами, оплатила доставку на сайті спеціально, щоб їй не потрібно було ні за що платити, але коли вона отримувала товар, то їй сказали, що потрібно оплатити доставку (яку вже було оплачено на сайті).
Я написала в підтримку, більше місяця мені не могли повернути кошти і взагалі кожного разу доводилось їх самостійно пінгувати, хоч мені... Читать отзыв
Замовила бальзам для волосся для мами, оплатила доставку на сайті спеціально, щоб їй не потрібно було ні за що платити, але коли вона отримувала товар, то їй сказали, що потрібно оплатити доставку (яку вже було оплачено на сайті).
Я написала в підтримку, більше місяця мені не могли повернути кошти і взагалі кожного разу доводилось їх самостійно пінгувати, хоч мені кожного разу обіцяли, що самі зі мною зв'яжуться.
До того ж казали, що я сама маю зв'язатись з продавцем і вирішити це питання, бо вони за то не несуть відповідальності! Дивно, коли по факту оплата проходить на їхній рахунок, а не на рахунок продавця!

І тут більше чим через місяць я дізнаюсь, що мені, замість того, щоб повернути кошти, нарахували бонуси!!! Серйозно, бонуси???

З таким сервісом, я більше ніколи нічого тут замовляти не буду!!!
Ніякої гарантії, що така ситуація не повториться немає, відповідальність вони по факту не несуть!!!
Шкода витрачені нерви та час...я точно не буду тут нічого замовляти

Раніше було норм, але настали проблеми з повернення коштів

Гость Гость 27 июля, 2022 год
Далі уривки з мого спілкування с кастою:
---
31.03.2022
Доброго дня !
Замовлення № S46PVR7
Замовлення оформлене
22.02.22
Підтверджено продавцем
22.02.22
Спаковано
22.02.22
Відправлено
22.02.22
але до цього часу не доставленно ї очікувана дата доставлення кожного
дня стає новою. Місяць вже пройшов з моменту замовлення.
Я все розумію, час такий, і якшо не було б воно оплачено, то ї
бог... Читать отзыв
Далі уривки з мого спілкування с кастою:
---
31.03.2022
Доброго дня !

Замовлення № S46PVR7
Замовлення оформлене
22.02.22
Підтверджено продавцем
22.02.22
Спаковано
22.02.22
Відправлено
22.02.22

але до цього часу не доставленно ї очікувана дата доставлення кожного
дня стає новою. Місяць вже пройшов з моменту замовлення.
Я все розумію, час такий, і якшо не було б воно оплачено, то ї
бог з ним, а так хочу дізнатися - коли ж воно дійде ?
---
Надалі були їм декілка звінків, визнавали проблеми та годували обіцянками. Останнє від них:
---
22.06.2022
Як і обіцяли, інформуємо вас щодо замовлення S46PVR7.
Посилка знаходиться у нас на складі. Найближчим часом буде відправлена продавцеві після узгодження деталей пересилки з партнером.
...
---
Але ось вже 27.07.2022, а ні товару, а ні грошей, а в замовленнях все ще доставка з наступного дня :)

Первый раз))))

Гость Гость 28 июня, 2022 год
Заказала две юбки не дорогие. Оплатила, вроде норм. На следующий день почитала отзывы, и была в ШОКЕ. Но думала мне повезёт. Не совсем)))) одна юбка была без бирки, причём видно,что просто ножницами отрезали, но хоть целая, а вторая оказалась уцененным товаром, с браком, О чём я не знала. Думаю,смогу исправить брак, но никогда больше тут не закажу ничего.......

Покупаю с 2011 года.

Инна Инна 31 мая, 2022 год
Да, война, да, форс мажор.
Но! Все перевозчики исправно работают, площадка работает, цены повышены, акции транслируются!
А средства за заказы оплаченные, возвращенные, не полученные до войны всё никак не вернут - 3 раза переносили сроки!
Другие магазины нашли возможность вернуть, а Каста не может.
Наверное, собственники, зарегистрированные на "Кипрах", не досчитались прибылей.
Достоинства:
  1. Было удобно, "взяли" примерочными.
Недостатки:
  1. Тяжелые на возврат денег.

Не возвращают деньги за товар

Гость Гость 21 мая, 2022 год
Возврат принят неделю назад,в заявлении я указала номер карты для возврата,прислали сегодня смс,что не могут вернуть деньги,так как банковская карта не привязана к профилю!А раньше всегда возвращали ,на карту,котопую я указывала в заявлении!

Не могу зайти в личный кабинет

Тина Тина 19 мая, 2022 год
Не могу зайти в личный кабинет,ввожу номер телефона,жду смс,не приходит!Хочу проверить,принят ли товар к возврату и не могу!
Достоинства:
  1. Цена,качество,быстрая доставка
Недостатки:
  1. Не приходят смс от Касты при входе в личный профиль,товар Каста получила в пятницу,уже четверг,деньги еще не вернули!

Не зрозуміло де посилка чи її відправили і як повернути гроші

Елена Елена 10 марта, 2022 год
Замовлення зробила 23 січня. Військовий стан ввели 24. Замовлення N K46RRL. Однак прийшла смс, що посилка спакована і відправлена номер ТТН 0503179484236. Однак посилка не відстежується так як на сайті укрпошти пишуть, що такого номеру не існує. Я так зрозуміла, що посилки і не буде. Тому поверніть гроші!
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:... подробнее

Рейтинг 1.9 из 5 на основании 336 отзывов
Интернет-магазины
doslidna-stantsiya.net
doslidna-stantsiya.net

Рейтинг: 1.1
14 отзывов
Интернет-магазин newbox_ua
Интернет-магазин newbox_ua

Рейтинг: 2.9
52 отзыва
Braggart.ua
Braggart.ua

Рейтинг: 4.6
76 отзывов
Elmir.ua
Elmir.ua

Рейтинг: 1.4
108 отзывов
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
178 отзывов
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.3
519 отзывов
Интернет-магазин мебели Sofino.ua
Интернет-магазин мебели Sofino.ua

Рейтинг: 4.2
2619 отзывов
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 отзывов
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 отзыва