Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:...
подробнее Рейтинг 1.9 из 5 на основании 336 отзывов
Интернет-магазины
Шахрайство
З математикою тепер все погано... ох вже ж ці знижки!
Покупці! Перевіряйте суми бонусів) замовлений після сплати.
Нам важливо розібратися в цій ситуації, оскільки головна наша мета - це ваше задоволення від шопінгу на Kasta🧡
Претензії не до Касти ,а до магазину BeART.
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей. ... Читать отзыв Замовляю вже товари на Касті з 2013 року ,і вперше зіткнулася з такою ,от ситуацією
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей.
Я в шоці,тобто . У мене ,",на даний момент ні грошей ні товару "😡... Запитання..а що це за такі терміни забирання товару в даному магазині????
Товар мені прислали ,зразу ж після оплати ,я його забрала ,через годину . ..а,от повернення ...я маю чекати 2 неділі ...
Відношення до клієнтів просто хамське..на зв'язок ,теж не йшли.
Не Рекомендую даний магазин нікомуі!!! ніколи !!!!
Щиро дякуємо вам за те, що поділилися своїм досвідом. Нам особливо прикро читати таке від постійної клієнтки, яка з нами з 2013 року. Розуміємо ваше обурення і повністю погоджуємось: ситуація, коли ні товару, ні грошей, — дійсно дуже неприємна.
Дійсно, повернення товарів — це більш тривалий процес, ніж доставка, і це викликано не байдужістю, а технічними і регламентними етапами: магазин має кілька днів на те, щоб забрати товар із відділення, перевірити його стан, після чого ініціюється повернення коштів. Такі діють для всіх продавців на платформі.
Дякуємо, що не мовчите. Для нас важливі і покупці, і продавці, але саме зворотний зв’язок клієнтів допомагає нам ставати кращими.
Не всі продавці порядні
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Ми обов'язково розберемося, та докладемо всіх зусиль, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок на Kasta🩷 Показать 1 ответ
Перше замовлення відбило бажання ще тут купувати...
Шкода, що трапилася така прикра ситуація. Напишіть, будь ласка, номер вашого замовлення і ми ще раз все ретельно перевіримо. Або зверніться до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Каста не цінує своїх постійних клієнтів
З повагою, ваша Kasta💖 Показать 1 ответ
Фирма, которая зарабатывает деньги на покупателях
Дуже шкода, що товар вам не підійшов( Напишіть, будь ласка, номер вашого замовлення - ми розглянемо ситуацію детально, та зв'яжемося з вами.
Дійсно, якщо ви отримали замовлення, а потім зробили повернення, то повертається саме вартість товару. Вартість доставки в такому випадку отримує перевізник, який доставив вам посилку.
Дурні правила
КАСТА не поважає постійних клієнтів
Поменялись условия блек
Могли бы и предупредить, что увеличиваете сумму.
Очень не приятно.
Коротко і по факту
1. Перелік вибраних речей, по яким приходять повідомлення про знижки
2. Багато цікавих і досить дешевих речей
3. Вибір речей, з яким конкурує можливо тільки пром.
Не зручно:
1. Обране – тільки одне, загальне
2. Не має фільтра «підписані бренди» - щоб фільтрувати фуфел одразу.
3. Низький рівень ідентифікації товару по характеристикам, уніфікації параметрів – до прикладу - по фільтру «мембранне взуття» багато із вибору... Читать отзыв Зручно:
1. Перелік вибраних речей, по яким приходять повідомлення про знижки
2. Багато цікавих і досить дешевих речей
3. Вибір речей, з яким конкурує можливо тільки пром.
Не зручно:
1. Обране – тільки одне, загальне
2. Не має фільтра «підписані бренди» - щоб фільтрувати фуфел одразу.
3. Низький рівень ідентифікації товару по характеристикам, уніфікації параметрів – до прикладу - по фільтру «мембранне взуття» багато із вибору пропадає.
4. Окремий товар не попадає у відповідні групи, чомусь «зникає» при виборі категорій, тощо.
Це в мене у перше
Сюрприз від Касти
Кешбек не нараховується
Бракований товар
вже не раджу купувати товар в Касті
По-перше, дуже не подобається, що закрили пункти самообслуговування Каста, тому що відділення KastaPost + Укрпошта -це жах, там треба провести пів дня.
По-друге, на Касті з'явилося дуже багато недобросовісних продавців, які несвоєчасно повертають кошти, да і дорого платити за доставку, а все частіше і за повернення.
не советую
Нововвдення
- при замовленні саме у продавця каста з післяплатою в укрпошті тепер, з 1 квітня 2023 р., якщо ви забираєте замовлення, то оплатити можливо тільки! через свій акаунт на сайті каста. Ні готівкою, ні карткою у відд. УП зробити тепер це неможливо.
На сайті каста ніякої інформації про це немає! Спеціально продивилася... Читать отзыв Щойно повернулася з УП+каста. Оператор повідомив наступне:
- при замовленні саме у продавця каста з післяплатою в укрпошті тепер, з 1 квітня 2023 р., якщо ви забираєте замовлення, то оплатити можливо тільки! через свій акаунт на сайті каста. Ні готівкою, ні карткою у відд. УП зробити тепер це неможливо.
На сайті каста ніякої інформації про це немає! Спеціально продивилася на сайті каста.
То в чому ж переваги? для покупців??
Знайшла куди кращий сайт з аксесуарами.
Неадекватна ціна за доставку
У мене риторичні питання - це що, всі дружно скидаються на бензин кур'єру, який їде відправляти посилки? Як це розуміти?
Получение в Укрпочте в общей очереди за лампочками!
Верните деньги за не рабочий электротовар
Сотрудничать с Укрпоштой - похоронить бизнес...если он еще здесь интересен(
Мне говорят: до 10:00 отключение электроэнергии. Ок, подождём - заказы-то оплаченные).
10:00 - началась тревога, отделение закрыто и мы сегодня до 14:00 - ничего, подождём, в промежутке между отключениями/тревогами/графиком работы Укрпошты просочусь - война же.
10:50 - прибегаю на почту (у меня же тоже скоро выключат свет и лифт не будет работать)),... Читать отзыв 05.11.22, 09:00 - пришла на Укрпошту забрать заказы.
Мне говорят: до 10:00 отключение электроэнергии. Ок, подождём - заказы-то оплаченные).
10:00 - началась тревога, отделение закрыто и мы сегодня до 14:00 - ничего, подождём, в промежутке между отключениями/тревогами/графиком работы Укрпошты просочусь - война же.
10:50 - прибегаю на почту (у меня же тоже скоро выключат свет и лифт не будет работать)), и БИНГО! из трёх сотрудников НИКТО не умеет выдавать посылки в АРМе! Ждём начальницу, потому что только она умеет это делать!
Благо 10 минут и пришла - вчетвером, все сотрудники выдавали мои заказы 50 минут.
И так 8 месяцев!
Каста, заказывайте пирожки!
Зняли подвійну оплату за доставку товару - Ніколи більше не буду там замовляти!!!
Я написала в підтримку, більше місяця мені не могли повернути кошти і взагалі кожного разу доводилось їх самостійно пінгувати, хоч мені... Читать отзыв Замовила бальзам для волосся для мами, оплатила доставку на сайті спеціально, щоб їй не потрібно було ні за що платити, але коли вона отримувала товар, то їй сказали, що потрібно оплатити доставку (яку вже було оплачено на сайті).
Я написала в підтримку, більше місяця мені не могли повернути кошти і взагалі кожного разу доводилось їх самостійно пінгувати, хоч мені кожного разу обіцяли, що самі зі мною зв'яжуться.
До того ж казали, що я сама маю зв'язатись з продавцем і вирішити це питання, бо вони за то не несуть відповідальності! Дивно, коли по факту оплата проходить на їхній рахунок, а не на рахунок продавця!
І тут більше чим через місяць я дізнаюсь, що мені, замість того, щоб повернути кошти, нарахували бонуси!!! Серйозно, бонуси???
З таким сервісом, я більше ніколи нічого тут замовляти не буду!!!
Ніякої гарантії, що така ситуація не повториться немає, відповідальність вони по факту не несуть!!!
Шкода витрачені нерви та час...я точно не буду тут нічого замовляти
Раніше було норм, але настали проблеми з повернення коштів
---
31.03.2022
Доброго дня !
Замовлення № S46PVR7
Замовлення оформлене
22.02.22
Підтверджено продавцем
22.02.22
Спаковано
22.02.22
Відправлено
22.02.22
але до цього часу не доставленно ї очікувана дата доставлення кожного
дня стає новою. Місяць вже пройшов з моменту замовлення.
Я все розумію, час такий, і якшо не було б воно оплачено, то ї
бог... Читать отзыв Далі уривки з мого спілкування с кастою:
---
31.03.2022
Доброго дня !
Замовлення № S46PVR7
Замовлення оформлене
22.02.22
Підтверджено продавцем
22.02.22
Спаковано
22.02.22
Відправлено
22.02.22
але до цього часу не доставленно ї очікувана дата доставлення кожного
дня стає новою. Місяць вже пройшов з моменту замовлення.
Я все розумію, час такий, і якшо не було б воно оплачено, то ї
бог з ним, а так хочу дізнатися - коли ж воно дійде ?
---
Надалі були їм декілка звінків, визнавали проблеми та годували обіцянками. Останнє від них:
---
22.06.2022
Як і обіцяли, інформуємо вас щодо замовлення S46PVR7.
Посилка знаходиться у нас на складі. Найближчим часом буде відправлена продавцеві після узгодження деталей пересилки з партнером.
...
---
Але ось вже 27.07.2022, а ні товару, а ні грошей, а в замовленнях все ще доставка з наступного дня :)
Первый раз))))
Покупаю с 2011 года.
Но! Все перевозчики исправно работают, площадка работает, цены повышены, акции транслируются!
А средства за заказы оплаченные, возвращенные, не полученные до войны всё никак не вернут - 3 раза переносили сроки!
Другие магазины нашли возможность вернуть, а Каста не может.
Наверное, собственники, зарегистрированные на "Кипрах", не досчитались прибылей.
Не возвращают деньги за товар
Не могу зайти в личный кабинет
Не зрозуміло де посилка чи її відправили і як повернути гроші