Kasta.ua - інтернет-маркетплейс отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов и пользователей
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
1.8 5
867 отзывов / 734729 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Новий лохотрон від КАСТИ

Гость Гость пятница, 7 ноября
Купуєте товар з кешбеком і хочите заплатити за товар своїм накопленим кегбеком, а дудки тому що якщо ви оплачуєте кешбеком то кешбек вам не нараховцється. Як ввм новий лохотрон?
Достоинства:
  1. Було колись багато
Недостатки:
  1. Дурять людей

Найгірший маркетплейс

Аліна Аліна четверг, 6 ноября
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Дніпро, ул. Березинская, д. 26 Із 4 останніх замовлень 3 довелось відміняти, бо продавці не відправляють товар і годують "завтракамм" , і все було би нічого, але підтримка касти нічим не допомагає, взагалі безтолкова штука. У вирішенні проблем вони допомогти не можуть, надати інформацію про продавця не можуть, і очевидно контролювати продавців теж не можуть і не хочуть.

Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!

Марина Марина понедельник, 3 ноября
Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь... Читать отзыв Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь брєд та говорять соррі ти не підходиш, і вуаля! Працюють на складі в основному чорнороті колхозниці з далеких сіл з повадками зечок, якщо ти комусь не сподобаєшся, то роботи там не бачити. Але воно не варте того. Нормальних умов там немає, на складі задуха, старезна техніка і сама ця шарашка це вже пережиток минулого, так як існує багато інших сучасних та популярних маркетплейсів, а це убогий сарай рівня базар-вокзал. Тому не раджу. Дивлячись по іншим відгуках дійно видно, що за треш контора і щастя тим, хто туди не пішов працювати!

каста то ДНО

Гость Гость понедельник, 3 ноября
Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення... Читать отзыв Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення що мені нічого не сплачували, відправки не було і була відмова покупцем ( ттн не формувалася ) сказано, що мені зарахують на протязі 3 робочих днів! Весь триндець в тому що З МЕНЕ списують кошти і за зарахування і за перевод покупцеві!!!! На моє обурення звичайно касті ... КОМПАНІЯ ДНІЩЕ! Бажаю вам бумеранг в стократному розмірі
Недостатки:
  1. все мінус

Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут

Іваненко Людмила Іваненко Людмила пятница, 31 октября
Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читать отзыв
Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;
- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;
- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?
Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Достоинства:
  1. на даний момент немає
Недостатки:
  1. вище зазначені нововведення

Ужасно , самый плохой магазин

Катерина Катерина воскресенье, 19 октября
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Одеса, ул. Бунина, д. 3 Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не... Читать отзыв Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не вернет, и не поменяет .
Катерино, дякуємо за ваш відгук 🧡
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.

Ужасней платформы я не встречал!!!!!

Гость Гость 10 октября, 2025 год
Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читать отзыв
Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки.
Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать!
Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя.
А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли значні ускладнення при реєстрації на нашому маркетплейсі. Як ви можете, на Kasta представляють свої товари значна кількість продавців. Зазвичай, якщо з документами все гаразд, то пройти реєстрацію, завантажити товари та почати продавати на Kasta, можна протягом 2-х днів. Ми розуміємо, що ви отримали негативний досвід, та невпинно працюємо над підвищенням зручності роботи для партнерів. Щоб ми могли розібратися детальніше, чому саме у вас так сталося, напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected]

відношення до клієнтів як до бидла

Гость Гость 9 октября, 2025 год
Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно... Читать отзыв Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно і впевнено. Це ж який куриний мозок треба мати, щоб вирішити, що можна примусити створювати собі проблеми з поверненням коштів). Вже вибачився, виправляюсь, простіть засранця, зараз як почну кидати вам гроші, кармани підставляте)))). Більш жодної покупки на цій барижній платформі!
Дякуємо, що написали - шкода, що у вас виникло таке враження😔
Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡

Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду че

Гость Гость 8 октября, 2025 год
Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь:... Читать отзыв Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь: «Ми не несемо відповідальності за продавців».

Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але")  Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.

Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка.  Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.
Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔
Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.
Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡
Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡

Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +

Гость Гость 1 октября, 2025 год
Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить... Читать отзыв Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить питання через день - два,але пройшло вже 4!Замість картки при вході просто пише,що сторінки не існує. Якими оборутками займається каста?
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження. Хоча такі випадки поодинокі, та наша команда вже працює над вирішенням цього питання. Нам дуже важливо, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок, і подібне надалі не повторювалося.

Повний треш — Kasta і Банк Дніпро

Гость Гость 10 сентября, 2025 год
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читать отзыв
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.

Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.

Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже важливо чути такі відгуки — вони допомагають нам ставати кращими.
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡

Шахрайство з кешбеком!

Гость Гость 2 сентября, 2025 год
З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в... Читать отзыв З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в очікуванні" і о "ДИВО" - мені аж нарахували 7,22грн (тобто 1%). P.s. оце б в банках сиділи б такі працівники у відділах кредиту, то можна було брати їх тоді)))жарт!
Дзвонила на гарячу лінію, мені сказали, що у них немає інформації коли і які кешбеки були (хоча це не правда!). Так ось покупці, моя порада - робіть скріни кешбеків, щоб потім можна було "вернути їм пам'ять"! На жаль, розчарування, і недовіра! Шкода, і ганьба, що такий торгівельний "майданчик" ошукує СВОЇХ покупців. Можливо це був не єдиний випадок?!
Достоинства:
  1. Є гарні магазини, з гарним товаром і цінами
Недостатки:
  1. Робота самої команди Каста, та їх політика
1 не согласен
Дякуємо за ваш детальний відгук. Нам дуже шкода, що сталося таке непорозуміння. Як ви, напевно, знаєте, сума кешбеку за замовлення завжди зазначена у Кошику під час оформлення. Щоб ми могли перевірити, чи діяли на момент вашого замовлення акції з підвищеним кешбеком, напишіть нам, будь ласка, номер замовлення на [email protected]. Ми детально все перевіримо, адже прагнемо забезпечити прозорість та чесність у стосунках з нашими клієнтами🧡

Обслуживание

Евген Евген 12 августа, 2025 год
В объявлении один товар, а высылают другой похожий.Купил через сайт мужской шампунь от Седены Cameleo, на сайте фото одного шампуня присылают похожий шампунь от седен, но не тот который на картинке.
Євгене, згодні з вами - це дуже неприємна ситуація. Щоб ми могли допомогти у вирішенні, зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Картка Каста це обман

Гость Гость 5 августа, 2025 год
Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила... Читать отзыв Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила їхати в інше місто і писати заяву в відділення банку!

Не рекомендую зв'язуватися з цим шахрайством.
Добрий день. Нам дуже прикро, що у вас виникли такі ускладнення😔 Будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки — ми зробимо все можливе, щоб розібратися детально та допомогти у вирішенні питання https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Жахливо, неякісні консультації

Гость Гость 30 июля, 2025 год
mad Не рекомендую для співпраці, досить того що комісії високі за продаж, так ще й відсоток за виплату оборотних коштів , так ще й заднім числом висилають щоб оплачували повністю пакування клієнта за програмою каста Black
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження щодо умов співпраці😞
Усі комісії та умови участі в програмі безкоштовної доставки заздалегідь описані в правилах платформи, але ми обов’язково передамо ваше зауваження відповідальній команді для подальшого аналізу.
Якщо у вас є конкретне питання щодо виплат або пакування — будемо раді допомогти. Звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки
email: [email protected]
telegram chat: https://t.me/Kasta_for_suppliers_bot

Недомаркетплейс

Андронійчук Руслан Андронійчук Руслан 27 июня, 2025 год
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене... Читать отзыв
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене мучають, не дають зареєструватися, то їм ідентифікаційний не сподобався (прийшлося їхати в податкову за новим), то одну довідку, то іншу довідку, то кучу витягів їм надати (і так 2 місяці мене мучають), тепер вже причіпилися, що у мене в Паспорті пише адреса Молодіївська 28Г, а у ЄДР Молодіївська 28, сказали надати витяг про місце проживання, надав витяг. Вже причипилися, щоб я йшов і виправляв щоб у ЄДР внесли ту одну букву в кінці...
І так мене 2 місяці мучають.
Аж сьогодні я вже не витримав і по телефону висказав їм все що мені накипіло!
А представникам Касти хочу сказати, що є така поговорка:
- Чому бідний?
- Бо дурний!
Так це повністтю стосується їх маркетплейса!
На Розеткі і Епіцентрі (де вважається не так легко зайти), мене за три дня зареєстрували, а тут просто знущання!
Я плюнув на цей недомаркетплейс і вже принципово не хочу із ними працювати.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Неадекватні

Робота в маркет плейсі

Гость Гость 20 июня, 2025 год
Напривиликий жаль фахівці касти не думають про продавців на їхньому порталі не вказано як і коли видавати чеки с чек боксу,і пропонують свій прро що е не зручно ,якщо на кожному маркет плейсі буде свій прро і сво каса це взагалі дурдом,фахівці відповіді дати не можуть

Катяхмаркет

Гость Гость 19 июня, 2025 год
Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал... Читать отзыв Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал пусть эти деньги себе на гробовые добавят. На том остановимся.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Только они
Дякуємо за ваш відгук!
Шкода, що ваш досвід вийшов не таким, як очікувалося. Ми щиро перепрошуємо за незручності з товаром і поверненням.
Ми завжди намагаємося зробити процес повернення максимально прозорим і зрозумілим — навіть коли маємо справу з помилкою у замовленні.
Звернемо додаткову увагу на опис товару та деталі оформлення повернень, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ваш відгук вже передано команді, яка працює над покращенням якості сервісу й пакування.
Будемо вдячні, якщо дасте нам ще один шанс — ми дійсно прагнемо, щоб покупки на маркетплейсі залишали лише позитивні враження 💛

Відмова від посилки

Гость Гость 1 июня, 2025 год
Замовила сукню, льон 100 відсотків. Отримала сьогодні, це сльози, а не сукня))). Не відповідає фото. По складу тканини брехня, вона скляна), гидко дивитися. Носить самі.smile
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Жах
1 согласен
Добрий день🌞
Нам щиро шкода, що ваше замовлення не виправдало очікувань. Це зовсім не той досвід, який ми хочемо дарувати нашим клієнтам.
Ми зацікавлені в тому, щоб розібратися в ситуації та не допускати подібного в майбутньому. Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою підтримки, щоб ми могли перевірити детальніше. Це допоможе виправити помилку, щоб надалі такого не траплялося https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Продавці на нашому маркетплейсі пропонують безліч різних речей. І хоча цього разу щось пішло не так, ми будемо раді бачити вас знову та будемо вдячні за шанс виправити враження.

Дякуємо за зворотний зв’язок💖

ВИДАЛЯЮТЬ НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ, торгують СЕКОНД ХЕНДОМ

Олег Олег 28 мая, 2025 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Видавили негативні відгуки про товар!
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
Оператор касти повідомив що це їх політика, на їх думку відгук не стосується товару, тому і видалили.
Добрий день, Олеже!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за неприємний досвід. Ми серйозно ставимося до якості товарів і прозорості обслуговування, тому нам дуже важливо розібратись у ситуації більш детально.

Будь ласка, надайте номер вашого замовлення — це допоможе нам провести додаткову перевірку і надати вичерпну відповідь.
Дякуємо за розуміння!
Показать 1 ответ

Видаляють негативні відгуки! Торгують СЕКОНД ХЕНДОМ!

Гость Гость 28 мая, 2025 год
Видавили негативні відгуки про товар!
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
1 согласен

Kasta на боці аферистів з Tehnopostavka

Зоя Зоя 26 мая, 2025 год
Замовила і оплатила пилосос на Каста (Замовлення № S56SSKX) у Теhnopostavka. Пилосос прийшов але виявилось, що він не підходить по технічним даним, вирішила повернути. Оформила повернення і тут почалось: продавець відмовив в поверненні коштів, посилаючись на те , що товар подряпано, при цьому акт претензію оформлювати представник магазину не став, а просто відмовився від одержання і написав мені , що... Читать отзыв Замовила і оплатила пилосос на Каста (Замовлення № S56SSKX) у Теhnopostavka. Пилосос прийшов але виявилось, що він не підходить по технічним даним, вирішила повернути. Оформила повернення і тут почалось: продавець відмовив в поверненні коштів, посилаючись на те , що товар подряпано, при цьому акт претензію оформлювати представник магазину не став, а просто відмовився від одержання і написав мені , що я подряпала пилосос!!!! Я стала вимагати доказів і отримала декілька фото з подряпинами схожого пилососа, ніяких фактів, що це саме мій пилосос на фото нема і де зроблені фото теж не зрозуміло. Технопоставка в своїх доказах спиралась лише на свої слова.Потім мені зателефонувала представниця Касти і вимагала, щоб я забрала товар і признала свою провину,при цьому вона надала мені не правдиву інформацію що до моїх прав і обовʼязків. Довелось звернутись за допомогою до юриста. Справу розпочато. Висновок: замовляючи на Каста у Технопоставки, ви маєте розуміти, що у вас нема жодних гарантій отримати товар належної якості і не втратити гроші. Така собі «руська рулєтка»!
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Агресивна підприємницька діяльність, порушення ЗУ і прав споживача
1 согласен 1 не согласен

Не возвращают деньги

Євген Стрюков Євген Стрюков 26 мая, 2025 год
Совершил несколько заказов здесь. Заказ номер S5756F8. Впервые сильно не подошёл размер. Нога не влезла, почему-то. Маломерят. Скорее всего модель специфическая, я не на мою ногу с высоким подъемом. Решил заказать другую модель. Оформил возврат. Деньги мне на карту так и не поступают, так как продавец не подтверждает, что получил товар. То есть, фактически он его получил, а отметку не... Читать отзыв Совершил несколько заказов здесь. Заказ номер S5756F8. Впервые сильно не подошёл размер. Нога не влезла, почему-то. Маломерят. Скорее всего модель специфическая, я не на мою ногу с высоким подъемом. Решил заказать другую модель. Оформил возврат. Деньги мне на карту так и не поступают, так как продавец не подтверждает, что получил товар. То есть, фактически он его получил, а отметку не поставил. И говорит, что по правилам Касты ждать мне 3 дня свои кровные. При желании товар проверить 15 секунд. Но видимо на данной платформе принято "мариновать" людей. Ну, что же? Отдадим предпочтение другим платформам, где ты не платишь до того, пока не понял, что они тебе не подходят.
Достоинства:
  1. Быстро присылают и списывают деньги
Недостатки:
  1. Не возвращают деньги
1 согласен 1 не согласен
Вітаємо, Євгене!
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, і ми дуже цінуємо, що ви поділилися своїм досвідом.
Насамперед хочемо зауважити, що кошти вже були перераховані на вашу картку.
Дозвольте пояснити ситуацію: як маркетплейс, ми працюємо за чіткими правилами взаємодії як з клієнтами, так і з продавцями. Що стосується повернень, то відповідно до нашої політики у продавця є до трьох днів на перевірку товару та оформлення повернення. Це може відбуватися як у день отримання, так і впродовж наступних днів — це залежить від внутрішніх процедур продавця, зокрема якщо перевірка проводиться на складі.
Ми щиро сподіваємося на ваше розуміння та будемо раді бачити вас знову серед наших клієнтів. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або сумніви — будь ласка, звертайтеся до нашої команди підтримки. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти🩷
Показать 1 ответ

Для продавца: как организовать убыточный бизнес!

ФОП Волховський П.В. ФОП Волховський П.В. 21 мая, 2025 год
Если вы устали развивать свой бизнес, получать от него доход и по какой-то причине начали мечтать об убытках, не сомневайтесь долго, начните продавать свой товар на Kasta.
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы... Читать отзыв
Если вы устали развивать свой бизнес, получать от него доход и по какой-то причине начали мечтать об убытках, не сомневайтесь долго, начните продавать свой товар на Kasta.
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы убрать все свои товары с этого сайта.
Привожу математику на примере этого заказа (S56ZENX).
Товар продан за 2850 грн. Комиссия Kasta на этот товар - 18%, т.е. 513 грн.
Таким образом, на свой счет я должен был получить: 2850 - 513 = 2337 грн. минус комиссия за перевод 2,3% = 2283 грн.
Себестоимость этого товара у меня - 1320 грн., поэтому мой доход должен был быть: 2283 - 1320 = 963 грн., а прибыль, с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, была бы 810 грн.
Такая картина была бы и на Prom, и на Эпицентр, и на Розетка, только % комиссии был бы разный.
А вот как решил развивать мой бизнес сайт Kasta:
Товар продан за 2850 грн., из них якобы (проверить не могу, да и нет смысла) 412 грн. живых денег и 1925 грн. бонусных со счета покупателя, плюс та же комиссия 513 грн.
На свой счет я получаю: 412 - 2,3% = 402 грн.
А вот 1925 грн. мне зачисляют на гарантийный счет на сайте и получить их в виде живых денег на закупку товара, покрытия своих расходов по бизнесу и т.д. я не могу, т.е. для меня это фантики, а не деньги.
При таком раскладе мой доход составляет: 402 - 1320 = - 918 грн., а с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, получается убыток 955 грн.
Так что, спасибо вам огромное, как-нибудь обойдусь без вас!)
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук і те, що поділились детальним досвідом — це дуже важливо для нас.
Ми щиро шкодуємо, що ваш перший досвід продажів на нашій платформі виявився негативним. Розуміємо ваше розчарування, особливо якщо очікування не виправдалися, і ситуація виглядала як збиткова для бізнесу.
Щодо використання бонусів — дійсно, частина покупців розраховується ними, і ми розуміємо, що це може викликати питання, якщо для вас пріоритет — тільки «живі» кошти.
Ваш зворотний зв’язок ми вже передали у відповідний відділ для подальшого аналізу. Ми завжди прагнемо вдосконалити умови співпраці з продавцями та прозоро комунікувати про всі фінансові аспекти.
Нам шкода, що нам не вдалося виправдати ваші очікування, але щиро бажаємо вам успіхів у подальшому розвитку вашого бізнесу!

отзыв с точки зрения продаца

Гость Гость 6 мая, 2025 год
За продажи деньги переходят не насчет продавца , а на гарантийный счет ( с которого в будущем будет сниматься комиссия за заказы ) , но дело в том , что большинство заказов оплачиваются бонусами и переходят на гарантийный счет , то есть чем больше продавец продает , тем больше он влетает .. это просто лохотрон .. кто собирается начать... Читать отзыв За продажи деньги переходят не насчет продавца , а на гарантийный счет ( с которого в будущем будет сниматься комиссия за заказы ) , но дело в том , что большинство заказов оплачиваются бонусами и переходят на гарантийный счет , то есть чем больше продавец продает , тем больше он влетает .. это просто лохотрон .. кто собирается начать продавать на касте - учитывайте это.. а еще они пытаются ввести ШТРАФЫ .. за неотправку , за долгую отправку и тд
Достоинства:
  1. не увидел
Недостатки:
  1. каста не выполняет свои функции не перечисляет деньги за проданный товар ..
Добрий день, шановний партнере. Ми вдячні за ваш відгук, адже всі зауваження та побажання допомагають нам розвиватися та обирати правильний шлях до зростання разом із нашими партнерами. Прикро, що ваш досвід співпраці був негативним. Шкода, що ваш відгук анонімний - це ускладнює для нас можливість надати вам повноцінний фідбек та знайти спільне рішення по всіх питаннях. Але ми будемо щиро вдячні, якщо ви звернетеся до нашої команди підтримки постачальників та дасте нам шанс розібратися, чому ж вас так розчарував досвід роботи на нашому маркетплейсі, та що ми можемо зробити, щоб виправити цю ситуацію.
З повагою,
Kasta
тел.: (044) 500-00-81
(067) 622-28-81
email : [email protected]

Оплата товару

Тарас Тарас 6 мая, 2025 год
Уже багато раз замовляли ми одяг в інтернет магазині каста ,переважно ми замовляли останнім часом з післяплатою ,оскільки одяг інколи приходив бракований , невідповідав розмірні таблиці , в плямах, та нова пошта останнім часом не один доставляла з розірваною упаковкою , тому ми більше повертали, і замовляли з післяплатою, розмірів на одяг немає, на взуття так само , взуття... Читать отзыв Уже багато раз замовляли ми одяг в інтернет магазині каста ,переважно ми замовляли останнім часом з післяплатою ,оскільки одяг інколи приходив бракований , невідповідав розмірні таблиці , в плямах, та нова пошта останнім часом не один доставляла з розірваною упаковкою , тому ми більше повертали, і замовляли з післяплатою, розмірів на одяг немає, на взуття так само , взуття приходить не акуратно упаковане в коробці від рошену, та незвертаючи уваги на це магазин каста і їх працівники мали наглість при покупці зняти післяплату так що я можу тепер замовляти тільки з передплатою ,де таке пише в законі , відповідно я буду звертатись до прав споживача і будем вияснювати.
1 согласен
Тарасе, дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що у вас виникли подібні ситуації з товарами та доставкою. Щодо післяплати — це не покарання, а тимчасове обмеження згідно з умовами нашої Угоди користувача. Воно застосовується, коли частина замовлень часто повертається. Таке обмеження вводиться на підставі аналізу історії покупок і повернень. Якщо маєте питання чи хочете уточнити деталі - будемо вдячні за звернення до команди підтримки для детального розгляду ситуації.
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts

Жахливо, дурять людей

Гость Гость 12 апреля, 2025 год
12.04.2025 року забрала замовлений товар ( номер замовлення К55Х76R) в якому виявилась не та річ, що я замовляла. На сайті висів ліф Н&M в розділі " купальні ліфи", я його замовила. Рік до цього я замовляла такі ж трусики H&M на Касті. Якщо в минулому році на трусики стояв підпис " купальні трусики", то зараз стояв підпис "купальник" Я була... Читать отзыв 12.04.2025 року забрала замовлений товар ( номер замовлення К55Х76R) в якому виявилась не та річ, що я замовляла. На сайті висів ліф Н&M в розділі " купальні ліфи", я його замовила. Рік до цього я замовляла такі ж трусики H&M на Касті. Якщо в минулому році на трусики стояв підпис " купальні трусики", то зараз стояв підпис "купальник" Я була впевнена що йде, то що треба, саме ліф, а не ще одні труси.
Подзвонила на гарячу лінію, оператор сказала що в них в описі стоїть саме " трусики" і ніяке повернення вони зробити не зможуть бо це рахується як нижня білизна. Тобто вина їхня, а платита повинна я. Так нехай отими грошами вони вдавляться. Нікому не раджу тут щось купляти, аферисти! Kasta.ua - інтернет-маркетплейс - Жахливо, дурять людей Kasta.ua - інтернет-маркетплейс - Жахливо, дурять людей
1 согласен
Добрий день, Юліє.
Дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід покупки. Бачимо, що зараз питання вже вирішене. Сподіваємось, що ви дасте нам ще один шанс і ми зможемо виправдати вашу довіру.

Шахрайські схеми

Zoriana Zoriana 10 апреля, 2025 год
Продають товари яких в них нема просто для того щоб користуватися грошима . Тобто спочатку беруть гроші користуються ними а потім через тиждень телефонують і кажуть що товару нема . Особисто в мене це було десятки разів тому це не випадковість . N° S55S2AM ( останній заказ щоб вони розуміли що пише реальна людина
Добрий день, Зоряно.
Ми цінуємо кожного клієнта, і щиро вдячні вам, що, незважаючи на негаразди, ви все ж лишаєтеся з нами. Це дає нам розуміння, що робота над помилками дає нам можливість створювати максимально зручний та привабливий маркетплейс для вашого щоденного шопінгу.
Заразом хочемо вам нагадати, що всі питання та зауваження, які у вас виникають, ви можете адресувати до нашої команди підтримки
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Так ми зможемо максимально швидко взятися до їх вирішення🩷

Списали деньги без моего согласия .

Гость Гость 2 апреля, 2025 год
Будьте внимательно. Они списывают деньги пожизненно , за продление своей блек касты. Которую никто не просил продлять .
Добрий день. Дуже прикро, що вас засмутило це непорозуміння. В правилах послуги Black ми зазначаємо, що це підписка в автопролонгацією. Відключити її ви можете самостійно у вашому акаунті. Якщо у вас виникають ускладнення, наша команда підтримки завжди готова прийти на допомогу💖
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

не повернули гроші

зоряна зоряна 31 марта, 2025 год
Замовлення № S5590VD не повернули гроші (часу минуло багато так як товар повернула відразу після отримання )
1 согласен
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:... подробнее

Рейтинг 1.8 из 5 на основании 867 отзывов
Интернет-магазины
Магазин MirSon МирСон
Магазин MirSon МирСон

Рейтинг: 3.7
1001 отзыв
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.7
3594 отзыва
Магазин "Квіти Буковини"
Магазин "Квіти Буковини"

Рейтинг: 4.5
821 отзыв
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2330 отзывов
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2.1
8016 отзывов
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели

Рейтинг: 4.4
729 отзывов
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 3.1
17 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.6
950 отзывов
Бодо
Бодо

Рейтинг: 4.9
2785 отзывов
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 3
493 отзыва