Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:...
подробнее Рейтинг 1.8 из 5 на основании 867 отзывов
Интернет-магазины
Новий лохотрон від КАСТИ
Найгірший маркетплейс
Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!
каста то ДНО
Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читать отзыв Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;
- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;
- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?
Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Ужасно , самый плохой магазин
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.
Ужасней платформы я не встречал!!!!!
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читать отзыв Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки.
Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать!
Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя.
А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
відношення до клієнтів як до бидла
Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡
Я є клієнтом меркет плейсу Каста понад 10 років. З певного періоду че
Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але") Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.
Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка. Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.
Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔
Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.
Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡
Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡
Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +
Повний треш — Kasta і Банк Дніпро
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читать отзыв Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡
Шахрайство з кешбеком!
Дзвонила на гарячу лінію, мені сказали, що у них немає інформації коли і які кешбеки були (хоча це не правда!). Так ось покупці, моя порада - робіть скріни кешбеків, щоб потім можна було "вернути їм пам'ять"! На жаль, розчарування, і недовіра! Шкода, і ганьба, що такий торгівельний "майданчик" ошукує СВОЇХ покупців. Можливо це був не єдиний випадок?!
Обслуживание
Картка Каста це обман
Не рекомендую зв'язуватися з цим шахрайством.
Жахливо, неякісні консультації
Усі комісії та умови участі в програмі безкоштовної доставки заздалегідь описані в правилах платформи, але ми обов’язково передамо ваше зауваження відповідальній команді для подальшого аналізу.
Якщо у вас є конкретне питання щодо виплат або пакування — будемо раді допомогти. Звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки
email: [email protected]
telegram chat: https://t.me/Kasta_for_suppliers_bot
Недомаркетплейс
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене... Читать отзыв Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене мучають, не дають зареєструватися, то їм ідентифікаційний не сподобався (прийшлося їхати в податкову за новим), то одну довідку, то іншу довідку, то кучу витягів їм надати (і так 2 місяці мене мучають), тепер вже причіпилися, що у мене в Паспорті пише адреса Молодіївська 28Г, а у ЄДР Молодіївська 28, сказали надати витяг про місце проживання, надав витяг. Вже причипилися, щоб я йшов і виправляв щоб у ЄДР внесли ту одну букву в кінці...
І так мене 2 місяці мучають.
Аж сьогодні я вже не витримав і по телефону висказав їм все що мені накипіло!
А представникам Касти хочу сказати, що є така поговорка:
- Чому бідний?
- Бо дурний!
Так це повністтю стосується їх маркетплейса!
На Розеткі і Епіцентрі (де вважається не так легко зайти), мене за три дня зареєстрували, а тут просто знущання!
Я плюнув на цей недомаркетплейс і вже принципово не хочу із ними працювати.
Робота в маркет плейсі
Катяхмаркет
Шкода, що ваш досвід вийшов не таким, як очікувалося. Ми щиро перепрошуємо за незручності з товаром і поверненням.
Ми завжди намагаємося зробити процес повернення максимально прозорим і зрозумілим — навіть коли маємо справу з помилкою у замовленні.
Звернемо додаткову увагу на опис товару та деталі оформлення повернень, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ваш відгук вже передано команді, яка працює над покращенням якості сервісу й пакування.
Будемо вдячні, якщо дасте нам ще один шанс — ми дійсно прагнемо, щоб покупки на маркетплейсі залишали лише позитивні враження 💛
Відмова від посилки
Нам щиро шкода, що ваше замовлення не виправдало очікувань. Це зовсім не той досвід, який ми хочемо дарувати нашим клієнтам.
Ми зацікавлені в тому, щоб розібратися в ситуації та не допускати подібного в майбутньому. Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою підтримки, щоб ми могли перевірити детальніше. Це допоможе виправити помилку, щоб надалі такого не траплялося https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Продавці на нашому маркетплейсі пропонують безліч різних речей. І хоча цього разу щось пішло не так, ми будемо раді бачити вас знову та будемо вдячні за шанс виправити враження.
Дякуємо за зворотний зв’язок💖
ВИДАЛЯЮТЬ НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ, торгують СЕКОНД ХЕНДОМ
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
Оператор касти повідомив що це їх політика, на їх думку відгук не стосується товару, тому і видалили.
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за неприємний досвід. Ми серйозно ставимося до якості товарів і прозорості обслуговування, тому нам дуже важливо розібратись у ситуації більш детально.
Будь ласка, надайте номер вашого замовлення — це допоможе нам провести додаткову перевірку і надати вичерпну відповідь.
Дякуємо за розуміння! Показать 1 ответ
Видаляють негативні відгуки! Торгують СЕКОНД ХЕНДОМ!
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
Kasta на боці аферистів з Tehnopostavka
Не возвращают деньги
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, і ми дуже цінуємо, що ви поділилися своїм досвідом.
Насамперед хочемо зауважити, що кошти вже були перераховані на вашу картку.
Дозвольте пояснити ситуацію: як маркетплейс, ми працюємо за чіткими правилами взаємодії як з клієнтами, так і з продавцями. Що стосується повернень, то відповідно до нашої політики у продавця є до трьох днів на перевірку товару та оформлення повернення. Це може відбуватися як у день отримання, так і впродовж наступних днів — це залежить від внутрішніх процедур продавця, зокрема якщо перевірка проводиться на складі.
Ми щиро сподіваємося на ваше розуміння та будемо раді бачити вас знову серед наших клієнтів. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або сумніви — будь ласка, звертайтеся до нашої команди підтримки. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти🩷 Показать 1 ответ
Для продавца: как организовать убыточный бизнес!
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы... Читать отзыв Если вы устали развивать свой бизнес, получать от него доход и по какой-то причине начали мечтать об убытках, не сомневайтесь долго, начните продавать свой товар на Kasta.
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы убрать все свои товары с этого сайта.
Привожу математику на примере этого заказа (S56ZENX).
Товар продан за 2850 грн. Комиссия Kasta на этот товар - 18%, т.е. 513 грн.
Таким образом, на свой счет я должен был получить: 2850 - 513 = 2337 грн. минус комиссия за перевод 2,3% = 2283 грн.
Себестоимость этого товара у меня - 1320 грн., поэтому мой доход должен был быть: 2283 - 1320 = 963 грн., а прибыль, с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, была бы 810 грн.
Такая картина была бы и на Prom, и на Эпицентр, и на Розетка, только % комиссии был бы разный.
А вот как решил развивать мой бизнес сайт Kasta:
Товар продан за 2850 грн., из них якобы (проверить не могу, да и нет смысла) 412 грн. живых денег и 1925 грн. бонусных со счета покупателя, плюс та же комиссия 513 грн.
На свой счет я получаю: 412 - 2,3% = 402 грн.
А вот 1925 грн. мне зачисляют на гарантийный счет на сайте и получить их в виде живых денег на закупку товара, покрытия своих расходов по бизнесу и т.д. я не могу, т.е. для меня это фантики, а не деньги.
При таком раскладе мой доход составляет: 402 - 1320 = - 918 грн., а с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, получается убыток 955 грн.
Так что, спасибо вам огромное, как-нибудь обойдусь без вас!)
Ми щиро шкодуємо, що ваш перший досвід продажів на нашій платформі виявився негативним. Розуміємо ваше розчарування, особливо якщо очікування не виправдалися, і ситуація виглядала як збиткова для бізнесу.
Щодо використання бонусів — дійсно, частина покупців розраховується ними, і ми розуміємо, що це може викликати питання, якщо для вас пріоритет — тільки «живі» кошти.
Ваш зворотний зв’язок ми вже передали у відповідний відділ для подальшого аналізу. Ми завжди прагнемо вдосконалити умови співпраці з продавцями та прозоро комунікувати про всі фінансові аспекти.
Нам шкода, що нам не вдалося виправдати ваші очікування, але щиро бажаємо вам успіхів у подальшому розвитку вашого бізнесу!
отзыв с точки зрения продаца
З повагою,
Kasta
тел.: (044) 500-00-81
(067) 622-28-81
email : [email protected]
Оплата товару
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts
Жахливо, дурять людей
Подзвонила на гарячу лінію, оператор сказала що в них в описі стоїть саме " трусики" і ніяке повернення вони зробити не зможуть бо це рахується як нижня білизна. Тобто вина їхня, а платита повинна я. Так нехай отими грошами вони вдавляться. Нікому не раджу тут щось купляти, аферисти!
Дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід покупки. Бачимо, що зараз питання вже вирішене. Сподіваємось, що ви дасте нам ще один шанс і ми зможемо виправдати вашу довіру.
Шахрайські схеми
Ми цінуємо кожного клієнта, і щиро вдячні вам, що, незважаючи на негаразди, ви все ж лишаєтеся з нами. Це дає нам розуміння, що робота над помилками дає нам можливість створювати максимально зручний та привабливий маркетплейс для вашого щоденного шопінгу.
Заразом хочемо вам нагадати, що всі питання та зауваження, які у вас виникають, ви можете адресувати до нашої команди підтримки
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Так ми зможемо максимально швидко взятися до їх вирішення🩷
Списали деньги без моего согласия .
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
не повернули гроші