Yaroslaw Fertsak: На Касті роблю покупки вже близько 5 років. І була задоволена, якщо були якісь проблеми вони завжди вирішувались. А сьогодні я просто в ШОЦІ. Замовляла дитячий спортивний костюм. 3.10.19 отримала замовлення K34RL58. Оглянути зразу товар можливості не мала. При огляді побачила, що замість обіцяного костюма були тільки штани. ... 23.10.2019
Yaroslaw Fertsak: Оформила сьгодні заказ № M2S9T88, ще до кінця акції залишилось 9 годин, а заказ я відмінити не можу, так як в статусі він переданий курєру. Хотіла відмінити і оплатити карткою. Прошу відмінити моє замовлення, або щоб я сама могла це зробити. Дякую. 23.03.2019
Yaroslaw Fertsak: В мене питання: Чи можу я один товар з замовлення № M2L36B8 , яке доставлене мені курєром Міст Експрес повернути Новою Поштою? В мене Black, зараз немає замовлень, які мені мали б доставити, тому повернути курєром не можу, а найближче відділення Міст Експрес за 20км. [email protected]23.01.2019
Yaroslaw Fertsak: На Каста купую вже давно. І впринципі задоволена, мо можу купити хороші речі по хорошій ціні. Але в мене таке питання: що з замовленнями № M2EZE1Z, № M2F1XDR, № M2F8XDV, № M2F96E6, № M2FEXTR, № M2FSAZD? Вони б мали вже бути доставлені, або хоч передані в службу доставки, а... 06.12.2018
Yaroslaw Fertsak: В "Чорну пятницю" відбувається якийсь жах. Закази не можливо редагувати. Так вже відмінила два закази і товари просто не зявлялись в акції (ні через годину, нічерез дві, а взагалі!!!). А сьогодні заказ оплатила карткою, а в мене в заказі вказано, щоя при отриманні маю за заказ ЩЕ ЗАПЛАТИТИ.... 23.11.2018
Yaroslaw Fertsak: Прийшла мені сьгодні sms,що мені нараховано 50 бонусних гривень, але бонусний баланс "0". Як це розуміти? [email protected]23.11.2018
Yaroslaw Fertsak: Моє замовлення № M1TLEK9, ще 25.11.17 було передане курєру, але до сьогодні (30.11.17) я своє замовлення ще не отримала. І курєр навіть не телефонує на рахунок цього замовлення. 30.11.2017