Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 я подала посылку на формирование, но счёт мне выставили только 29-го, его я сразу же оплатила. Жду отправку, но и 30-го, последний день перед китайскими праздниками, посылку так и не отправили. В службе поддержки меня "успокоили", что отправят уже после праздников, то есть почти через неделю! Спрашиваю по поводу возмещения за такую "доставку", ведь задержка... Читать отзыв Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 я подала посылку на формирование, но счёт мне выставили только 29-го, его я сразу же оплатила. Жду отправку, но и 30-го, последний день перед китайскими праздниками, посылку так и не отправили. В службе поддержки меня "успокоили", что отправят уже после праздников, то есть почти через неделю! Спрашиваю по поводу возмещения за такую "доставку", ведь задержка не по моей вине. Не моя вина, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация и т. д. … раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Користувався послугами Meest China давно, купував на Таобао комплекти фільтрів на автомобіль (4 фільтра комплект), все було чудово, замовив і забув на 2 місяці поки допливе... І от останнього разу, знову замовив 2 комплекти і 5 шайб вагою максимум 20 грам. Скомплектував посилку, і як раніше, забув на 2 місяці. І, пройшла посилка, в ній тільки шайби... Вартість доставки... Читать отзыв Користувався послугами Meest China давно, купував на Таобао комплекти фільтрів на автомобіль (4 фільтра комплект), все було чудово, замовив і забув на 2 місяці поки допливе... І от останнього разу, знову замовив 2 комплекти і 5 шайб вагою максимум 20 грам. Скомплектував посилку, і як раніше, забув на 2 місяці. І, пройшла посилка, в ній тільки шайби... Вартість доставки 264 грн. За ці гроші, я по суті, купив китайське повітря. Як виявилось, фахівець виявив на фільтрі брендову назву. (Це вже десь 14 чи 15 комплект які я замовляв, точно такі і точно в такій упаковці). Може мене і повідомляли про цю ситуацію, але я не отримав цих повідомлень, напевно полетіли вони в спам... Мої фільтри (я ж їх купив), Mees China не повернули продавцю, не розділили на ті що з брендовою назвою і ті що без назви, не відправили літаком, а списали і утилізували !!! Зверніть увагу, не таможня конфіскувала, а китайський склад.
Дякуємо за ваш відгук і що поділилися досвідом. Звертаємо увагу, що брендові товари, навіть без написів у попередніх партіях, можуть бути визначені як бренд відповідно до правил. У таких випадках доставка морем неможлива. Якщо позначка «бренд» була застосована помилково, ми завжди готові її зняти після перевірки звернення. Рекомендуємо в подібних випадках одразу створювати запит через особистий кабінет або звертатись на пошту [email protected] , щоб повернути товар продавцю чи змінити спосіб доставки. Також повідомляємо про послугу "Перевірки", що дозволить виявити невідповідність по товару ще на китайському складі. З повагою, компанія Meest China💙
Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами. 🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді. 🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення... Читать отзыв Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами.
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді. 🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення продавцю, адже відправка авіа такого “брендового” товару стає невигідною. Складається враження, що на складі діють як заманеться.
Щодо звернень на склад: замість обіцяних 5 робочих днів на відповідь доводиться чекати й по 10 днів. Це сильно затримує доставку замовлень і шкодить бізнесу. Вартість доставки теж нестабільна — то 16,1 $ за кг, то вже 17 $, при тому, що ніяких додаткових послуг (фото чи перевірка) я не замовляю.
Окремо хочу відзначити позитивну роботу служби підтримки в Україні — реагують швидко та ввічливо. Але проблема в тому, що навіть після звернення через них склад Meest так і не надає відповіді (мій випадок від 29.08.2025 р. досі без результату).
Загалом вирішувати проблемні ситуації через Meest China дуже складно, сервіс з боку складу — вкрай незадовільний. Тому змушена шукати альтернативні служби доставки.
Недостатки:
• На складі часто завищують вагу посилок.
• Безпідставно ставлять позначку “бренд” на ноунейм-товари.
• Відповіді від складу доводиться чекати значно довше, ніж обіцяні 5 днів (іноді й до 10).
• Нестабільна вартість доставки: різні суми за кг без додаткових послуг.
• Вирішення проблем через склад практично неможливе.
• Через затримки та непорозуміння втрачається час і замовлення стають невигідними.
Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Вартість авіадоставки становить 15 $/кг, при цьому додаткові послуги (перевірка, консолідація, пакування тощо) оплачуються окремо. Щодо позначки «бренд» - у разі сумнівів рекомендуємо звертатися до Служби підтримки та створювати звернення на склад. Якщо помилка була з нашого боку, ми обов’язково знімемо позначку. Термін опрацювання звернень складає 2-4 робочих дні. Якщо ж відповіді доводиться чекати довше, будь ласка, звертайтесь на офіційні канали комунікації, зокрема на електронну пошту [email protected] . З повагою, компанія Meest China💙 Показать 1 ответ
Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже... Читать отзыв Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже минув Ні грошей ні відповіді ‼️
Розуміємо ваші емоції і прикрість через таку ситуацію 🙏 удь ласка, напишіть деталі звернення та номер вашого замовлення на пошту [email protected] - наша команда обов’язково перевірить ситуацію та надасть відповідь. Дякуємо, що звернули увагу на проблему - для нас важливо зберігати довіру клієнтів і допомагати вирішувати навіть найскладніші випадки. 💙
Замовляла кросівки, вони просто вкрали їх, кошти ніхто не відшкодував. ((((!!!!!!! Кажуть нібито продавець не відправив кросівки , а відправив який лист бумаги Але ж ні Вони просто не вислали їх, і навіть той лист бумаги теж не вислали ахпх
Добрий день. Розуміємо ваші емоції 😔 Дякуємо, що поділилися відгуком. Радимо написати на нашу офіційну пошту 📩 [email protected] із номером вашої посилки - колеги зможуть перевірити ситуацію та надати офіційну відповідь. Ми обов’язково розглянемо вашу скаргу. З повагою, компанія Meest China💙
Почему как только в посылке хороший товар, его обязательно задержит таможня ( она же Росан) вы что специально ставите для них пометки, что тут хороший товар... и начинается ... отдайте посылку ! нарушены все сроки, посылка почти месяц держит Росан. Предоставьте документы. а не смс и обычные письма! предоставьте оф. документы!!! Это выглядит как мошенничество !
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо уточнити, що всі міжнародні відправлення проходять митне оформлення згідно з чинним законодавством. Компанія Meest China не має можливості впливати на рішення митних органів чи брокерських служб, які здійснюють перевірку. Для вирішення ситуації, будь ласка, надішліть деталі вашого відправлення (номер треку та копію отриманих повідомлень) на нашу офіційну пошту [email protected]. Ми допоможемо перевірити статус та надати всю можливу інформацію і супровідні документи. Ми завжди зацікавлені, щоб клієнти отримували свої посилки вчасно та у повному обсязі, тому зробимо все від нас залежне, аби прискорити процес. З повагою, Команда Meest China💙
Заказал руль на авто, выбрал Meest China — и это худшее решение, которое я мог принять! Такое ощущение, что им абсолютно плевать, что и как кладут в коробку. Главное, что они получили деньги за доставку — причём могут пересчитать её дважды: сначала выставят один счёт, потом другой типо размеры не такие или вес больше чем нужно. Вы прежде чем выставлять... Читать отзыв Заказал руль на авто, выбрал Meest China — и это худшее решение, которое я мог принять! Такое ощущение, что им абсолютно плевать, что и как кладут в коробку. Главное, что они получили деньги за доставку — причём могут пересчитать её дважды: сначала выставят один счёт, потом другой типо размеры не такие или вес больше чем нужно. Вы прежде чем выставлять счет за доставку замеряйте нормально.
А когда посылка доходит до страны получателя, в дело вступают эти «клоуны» из компании Rosan — брокеры или кто они там. Которые тоже хотят заработать с вас. Забудьте про Meest China! Максимум, что через них можно перевозить — это товар дешевле 5 $, потому что если возьмёте что-то дороже, велик шанс, что оно просто не доедет: либо таможня заберёт, либо они насчитают доставку в 70 $. Не вижу смысла пользоваться этой почтой, когда есть другие, более клиентоориентированные сервисы
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Нам важливо розуміти деталі, щоб провести перевірку та надати пояснення по вашій посилці. Будь ласка, надішліть номер відправлення і детальний опис ситуації на нашу офіційну пошту [email protected] - інформацію буде передано у відповідний відділ для роз'яснення. Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб удосконалювати сервіс і уникати подібних випадків у майбутньому. З повагою, компанія Meest China💙
Соглашусь с предыдущим комментатором, что имеет место быть моральное давление на клиента. С раннего утра меня подняло сообщение от склада, что у меня запрещенный товар. Запрещенный, потому что "брендовый". Очень важно запомнить, что товар от 自典设计 BJD является "брендом". Причем товар с 27.07 пробыл на складе, и надпись на коробке никого не смущала, а теперь, когда ее запаковали в посылку... Читать отзыв Соглашусь с предыдущим комментатором, что имеет место быть моральное давление на клиента. С раннего утра меня подняло сообщение от склада, что у меня запрещенный товар. Запрещенный, потому что "брендовый". Очень важно запомнить, что товар от 自典设计 BJD является "брендом". Причем товар с 27.07 пробыл на складе, и надпись на коробке никого не смущала, а теперь, когда ее запаковали в посылку внезапно смутила. Также меня обрадовали, что могут полностью изъять и все содержимое посылки с таким товаром. Видимо, находясь в одной коробке все "обрендивается". Причем мой запрос на стандартную проверку другого товара они обработать не могут, очень заняты. По всей видимости заняты поиском несуществующих брендов. Конечно, этот товар не является брендом, не является даже копией бренда, но это уже никого не волнует. Главное — нервы клиенту вытрепать. Ну даже если вы посчитали, что это бренд, предоставьте доказательства этому, подтверждение. А так и я могу сказать, что "дядя Петя" – это бренд, но оно брендом от этого не станет. И это уже не первый случай, когда склад с какого то "бодуна" ставит мне "бренд", а потом выясняется, что это никакой не бренд. Сейчас мне, конечно, ответит Meest, что им "очень жаль", что "они займутся". Но на этом все. Никто ничем не занимается, не реагирует, когда обращаешься в их [email protected]
Недостатки:
оооочень медленная работа склада; активность там, где ее не нужно и не просят; предоставление неподтвержденной информации, неудобная система запросов и обработки запросов, когда уже сами сотрудники путаются в товарах и лотах
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами та неприємними емоціями під час обробки вашого відправлення. Ми хочемо пояснити, що визначення товару як бренду здійснюється відповідно до митних вимог та правил перевезення, а не є особистою ініціативою співробітників складу. Якщо у вас є сумніви щодо правомірності віднесення певної продукції до брендової, ви завжди можете запросити підтверджуючі матеріали, звернувшись на офіційну адресу нашої підтримки [email protected], ми надамо всю наявну інформацію. Щодо вашого випадку, ми готові повторно перевірити класифікацію товару та надати роз’яснення по кожному пункту. Для цього, будь ласка, надішліть номер вашої накладної на вказану адресу підтримки. Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, оскільки він допомагає нам покращувати роботу, і обов’язково розглянемо внутрішньо описану вами ситуацію, щоб уникнути подібного в майбутньому. З повагою, Команда Meest China
Коли товар приходить в Україну починається квест, Росан нібито митниця та Міст Чайна затримують посилку, починають морально тиснути, шантажувати, щоб ви заплатили розмитнення, нібито у посилці їде оригінал. Так Китайський оригінал :))) суми беруть з голови, жодних документів юридичних не надають, просто смс-ки, Це шахрайство! І так само дають свої реквізити для оплати… Тобто їм же до кишені. Хороша нажива... Читать отзыв Коли товар приходить в Україну починається квест, Росан нібито митниця та Міст Чайна затримують посилку, починають морально тиснути, шантажувати, щоб ви заплатили розмитнення, нібито у посилці їде оригінал. Так Китайський оригінал :))) суми беруть з голови, жодних документів юридичних не надають, просто смс-ки, Це шахрайство! І так само дають свої реквізити для оплати… Тобто їм же до кишені. Хороша нажива з вашого боку
Добрий день. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Розуміємо, що описана ситуація виглядає для вас дуже неприємною та викликає недовіру. Ми хочемо уточнити, що усі офіційні платежі за митне оформлення здійснюються виключно через реквізити компанії, а їх розмір та необхідність визначаються митними органами України згідно з чинним законодавством. Meest China або партнери не можуть самостійно встановлювати митні збори чи «вигадувати» суми. Щоб ми змогли детально перевірити ваш випадок і з’ясувати, хто саме та на яких підставах вимагав оплату, будь ласка, напишіть на [email protected], вказавши: трек-номер посилки, номер телефону, на який приходили повідомлення, текст або скріншоти отриманих SMS чи листування. Це допоможе нам оперативно перевірити інформацію та вжити необхідних заходів, якщо були порушення. З повагою, команда Meest China.
категорично не рекомендую!!! коритуватися послугами цієї компанії посилки приходять не вчаснол та пошкоджені . претензії компанія в свою сторону роздивляється
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Якщо посилка була пошкоджена або доставлена із затримкою, рекомендуємо обов’язково звернутися до нашої підтримки через особистий кабінет або на пошту [email protected]. Усі звернення обов’язково розглядаються індивідуально, і ми прагнемо знайти рішення в кожному випадку. З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам шкода, що ви зіткнулися з затримкою. Відправлення посилок зі Львова залежить від завантаженості складу та логістики. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та часів обробки. Якщо ваше відправлення затрималося, радимо звернутися до підтримки або на пошту [email protected] із номером посилки. Обов’язково перевіримо ситуацію. З повагою, компанія Meest China💙
не можуть відправити посилку зі складу у львові в продовж 5 днів забула ще додати, якщо подивитися всі відгуки, то ви все зрозумієте, як тільки їхній реальний клієнт пише відгук негативний. відразу боти накидають хороших зверху. Пора вам вже погодиться, що ви не можете налагодити роботу в своєму котлі! Працюйте чесно, доставляйте і буде багато клієнтів. А якщо й
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам шкода, що у вас склалось таке враження. Ми дійсно прагнемо покращення сервісу та завжди відкриті до конструктивної критики. Якщо ваше відправлення затрималось, надішліть, будь ласка, номер кабінету або трек посилки на [email protected], ми обов’язково перевіримо ситуацію та дамо відповідь З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо за зворотний зв’язок. Інформацію щодо вашої ситуації з треком MGRMY3003260378YQ вже передано вашому особистому менеджеру для термінової перевірки та вирішення. Перепрошуємо за незручності, зв’яжемось із вами найближчим часом. З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо за повідомлення. Інформацію щодо посилки MGRMY3003258577YQ передали відповідальному менеджеру для оперативного вирішення ситуації. Перепрошуємо за затримку, зробимо все можливе, щоб доставка була завершена якнайшвидше. З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо за відгук. Інформацію щодо посилки MGRMY3003263112YQ передано особистому менеджеру для термінового опрацювання, оскільки ви є VIP-клієнтом. Перепрошуємо за затримку, робимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайшвидше. З повагою, компанія Meest China💙
Вітаю! Користуюсь послугами meest china часто, замовляю різний одяг та трендові товари. Часто читаючи відгуки не розумів чому багато людей незадоволені. Все ж добре, до тих пір поки не трапляються спірні ситуаці, їх будуть вирішувати не на вашу користь. Так трапилось нещодавно і зі мною, я оплатив вартість доставки протягом трьох днів з моменту відправки, помітив одразу що посилка... Читать отзыв Вітаю! Користуюсь послугами meest china часто, замовляю різний одяг та трендові товари. Часто читаючи відгуки не розумів чому багато людей незадоволені. Все ж добре, до тих пір поки не трапляються спірні ситуаці, їх будуть вирішувати не на вашу користь. Так трапилось нещодавно і зі мною, я оплатив вартість доставки протягом трьох днів з моменту відправки, помітив одразу що посилка все ще відмічена як не сплачена, але не надав цьому значення, наступного дня вирішив зателефонувати,попросили надати чек, я скинув, добре що я його зберіг, сказали очікуйте, відповідно я чекав, після прибуття посилки виявилось що вона все ще не сплачена, хоча я її сплатив, знову зателефонував на гарячу лінію, вони наче і не зовсім розуміли, що я від них хочу, зрештою вони погодились що я її реально сплатив, і статус посилки в кабінеті змінився, все б нічого, але відправили її на склад призупинених відправлень і сказали очікуйте: "Відправки відбуваються рідко, в залежності від навантаження складу".
Чи пораджу я користуватись їхньою доставкою? Спробувати варто, вони є лідерами пропонують багато класних, недорогих послуг, і часто переглядають їх, з нещодавніх помітив безкоштовну фотофіксацію не лише товарів а й консолідованих посилок. Ціни досить таки демократичні, а терміни доставки досить таки швидкі і відповідають заявленим на сайті. Тому я користуватимусь й надалі, адже конкуренти не пропонують нічого схожого. Але все ж, якщо трапляються помилки варто дійти компромісу, адже я ж сплатив вчасно, був змушений звернутись у підтримку, це доставляє неабиякий дискомфорт, і змушений очікувати на порядок більше ніж заявлено на сайті з вашої ж вини, перегляньте свою політику щодо обслуговвування клієнтів.
Добрий день! Михайле, дякуємо за детальний і конструктивний відгук! Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ви абсолютно праві, подібні випадки викликають дискомфорт, особливо коли клієнт виконав усі умови з оплати вчасно. Ми передамо ваш відгук відповідним фахівцям для додаткового аналізу, адже питання прозорості та справедливості обслуговування, для нас пріоритет. Також дякуємо за позитивну оцінку наших сервісів, ми постійно працюємо над розширенням можливостей для зручної доставки, включно з безкоштовною фотофіксацією, доступними тарифами та швидкими термінами. Ми вдячні вам за те, що залишаєтесь з нами, і зробимо усе можливе, щоб покращити сервіс і запобігати таким випадкам у майбутньому. З повагою, команда Meest China 💙
Працюю з міст давно. І вже останні два роки говорю все останній раз. І це що отримав посилку цю останню точно останній раз. Скільки товару вони утилізували в лаках це ужас. До прикладу відправляє продавець дві коробки вони одну добавляють іншу ні. Місяць утилізація . Посилка в Україну приходить через 2 місяці Не одноразово питаю чи є не... Читать отзыв Працюю з міст давно. І вже останні два роки говорю все останній раз. І це що отримав посилку цю останню точно останній раз. Скільки товару вони утилізували в лаках це ужас.
До прикладу відправляє продавець дві коробки вони одну добавляють іншу ні. Місяць утилізація . Посилка в Україну приходить через 2 місяці
Не одноразово питаю чи є не виясненні посилки немає. По закінченню коли посилка приходить в Україну виявляється не весь товар . Починаю виясняти . Була коробка в невиянених , простояла там утилізували
І так багато багато раз
Чому не стають кращі а наборорот на посилці ж пише кому вона прийшла продававець ідентифікує.
Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами. Розуміємо, наскільки це може бути неприємно, особливо коли втрачається частина товару. Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, рекомендуємо під час оформлення доставки обирати послугу «Консолідація з перевіркою». Завдяки їй наші співробітники на складі в Китаї перевірять кількість і відповідність товарів до замовлення, це дозволяє виявити помилки ще до відправки в Україну. Якщо у вас залишилися питання або є приклади з конкретними трек-номерами , будь ласка, напишіть нам на [email protected], ми детально все перевіримо. З повагою, команда Meest China 💙
У меня уже просто нет сил от беспредела китайского склада. Мою посылку MGRMY3003248801YQ, которую я просила расформировать из за завышенной массы, расформировали. Но после этого процесса один (самый дорогостоящий) товар и весит, и выглядит по-другому. В службе поддержки меня стали уверять, что склад просто сменил упаковку товара. Но я же просила оставить курьерскую коробку! Теперь я... Читать отзыв У меня уже просто нет сил от беспредела китайского склада. Мою посылку MGRMY3003248801YQ, которую я просила расформировать из за завышенной массы, расформировали. Но после этого процесса один (самый дорогостоящий) товар и весит, и выглядит по-другому. В службе поддержки меня стали уверять, что склад просто сменил упаковку товара. Но я же просила оставить курьерскую коробку! Теперь я не вижу своего товара, который стоит 126$. Что мне теперь оформлять для отправки? Оператор предлагает заказать платную услугу проверки товара. Но при поступлении товара SF3198765091113 на склад меня все устраивало, и на фотофиксации я видела, что это именно он. А после расформирования товар выглядит иначе, и я еще должна оплачивать фотопроверку товара из за невнимательности работников склада!
Добрий день. Дякуємо, що поділилися ситуацією — повністю розуміємо ваше обурення. Якщо після розформування товар виглядає інакше, а ви просили зберегти кур’єрську коробку, — це має бути перевірено. Ми рекомендуємо написати на [email protected], вказавши номери SF3198765091113 і MGRMY3003248801YQ, опис проблеми, а також додати початкове фото з фотофіксації, де видно товар у коробці. Це дасть змогу нашій службі підтримки подати офіційний запит на перевірку складу, враховуючи, що ситуація сталася не з ініціативи клієнта. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з цим — обов’язково розберемось. З повагою, команда Meest China 💙
Перед вами типичная серая схема вымогательства, которая практикуется некоторыми «логистами» под видом таможенного оформления — в частности, Rosan (официально — логист, а по факту часто действует как частная таможня с элементами давления) и Мист конечно же часть этой схемы!!! Я поддерживаю предыдущий отзыв, рано или поздно в эту ситуацию попадет любой клиент Миста. Новенькие бегите пока не поздно
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук — навіть якщо він критичний, ми уважно читаємо та аналізуємо кожне звернення.
Хочемо чітко підкреслити: Міст не має жодного впливу на рішення митниці. Ми не працюємо в "звʼязці" з Rosan чи будь-якою іншою митною установою — митне оформлення здійснюється відповідно до законодавства України, а не за «власними правилами» компанії.
Наша роль — доставка і технічна допомога в проходженні митного контролю. Ми не нараховуємо платежі самостійно і не отримуємо відсотків з митних платежів.
Якщо у вас є конкретна ситуація — надішліть, будь ласка, номер вантажу або свого кабінету на [email protected], щоб ми могли її перевірити і дати вам аргументовану відповідь.
Ми відкриті до діалогу та завжди готові розбиратись — навіть у складних кейсах. З повагою, команда Meest China 💙
Добрий день! Будь ласка, напишіть номер посилки та короткий опис ситуації на нашу пошту [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і надамо Вам детальну інформацію по даній ситуації. З повагою, Команда Meest China 💙
MGRMY3002825943YQ затримали 12 травня на митниці Франфуркту та немає ніяких повідомлень!! May 12, 2025, 06:50 Meest Express Експортний митний догляд. *Посилка проходить перевірку митною службою для контролю відповідності митним правилам та законодавству даної країни ФРАНКФУРТ, НІМЕЧЧИНА І таких людей десятки хто не може побачити свої замовлення!! 83 дні, а посилки нема
Добрий день. На жаль, дійсно була затримка у доставці по деяких посилках у зв'язку з перевіркою митницею в Німеччині. Будь ласка, напишіть номер посилки та короткий опис ситуації на нашу пошту [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і надамо Вам детальну інформацію по даній ситуації. З повагою, Команда Meest China 💙
Замовила товар, сформувала посилку MGRMY3003170484YQ і 4.07 отримала повідомлення - посилка по об"ємній вазі - тобто більша в 2 рази, хоча помітки на товарі не було. Ок, на запит, чи підтвержую - пишу "відмова" і через операторів прошу розформувати посилку, щоб відправити її потім морем ще з деякими товарами. Чекаю, нічого не відбувається, 8 липня знов пишу в підтримку, запитую,... Читать отзыв Замовила товар, сформувала посилку MGRMY3003170484YQ і 4.07 отримала повідомлення - посилка по об"ємній вазі - тобто більша в 2 рази, хоча помітки на товарі не було. Ок, на запит, чи підтвержую - пишу "відмова" і через операторів прошу розформувати посилку, щоб відправити її потім морем ще з деякими товарами. Чекаю, нічого не відбувається, 8 липня знов пишу в підтримку, запитую, чи зараз ще приходить відмітка про габаритний товар і чому мені не прийшла, отримую відповідь - приходить, мій товар не був габаритний, посилку перерахують по нормальній вазі і відправлять в найближчу відправку. 11.07 - статус про відправку не з"явився, оператори сказали, що передадуть запит на склад, 14.07 отримую повідомлення, що НАПЕВНО посилку відправили ще 4.07, але забули додати в реєстр. Нагадаю, що 4.07 я мала прийняти рішення про відправку габаритного товару. Тепер, згідно слів оператора, я повинна чекати до 22.07 чи не дійде мені моя посилка (!! хоча згідно графіку більшість посилок на 4.07 вже прийшли, а решта очікується завтра), якщо ні - потім ще 22 дня. Ви там о*уїли зовсім? Чи можливо камер на складі немає? чи ви не знаєте, хто з працівників складу вносив відмітки про зміну ваги? Кам"яний вік?
Нам дуже прикро, що доставка посилки MGRMY3003170484YQ викликала у вас негативне враження. Ми завжди стараємось виконувати свою роботу якомога краще, адже задоволення клієнтів є нашим пріоритетом.
Ми хочемо детально розібратися у вашій ситуації та надати всі можливі варіанти вирішення. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] — ми візьмемо ваше звернення в пріоритет і з’ясуємо всі деталі.
Я вже декілька разів даю вашій доставці шанс, але постійно трапляється якась халепа. То мені приходить повідомлення від складу, що в мене заборонені товари і це просто чохол на телефон без будь-яких символів чи брендів. коли я намагаюсь дізнатися що в ньому забороненого, мені менеджер розповідає, що якщо це чохол на айфон то він автоматично брендовий. Хоча я його і... Читать отзыв Я вже декілька разів даю вашій доставці шанс, але постійно трапляється якась халепа. То мені приходить повідомлення від складу, що в мене заборонені товари і це просто чохол на телефон без будь-яких символів чи брендів. коли я намагаюсь дізнатися що в ньому забороненого, мені менеджер розповідає, що якщо це чохол на айфон то він автоматично брендовий. Хоча я його і так замовляю авіа доставкою, то навіщо ви створюєте зайві нерви - не зрозуміло. То я замовляю сумку та вказую «залишити фірмову коробку» але сумка приходить без фірмової коробки в якійсь картонці замість навіть звичайної коробки повністю сплюснута та деформована із загнутими кутами, бо ви не взмозі покласти її навіть в цю картонку за розміром сумки. Навіщо ви постійно створюєте клієнтам проблеми там де взагалі не має бути ніяких проблем? Ви виставляєте коштовний рахунок- я його оплачую, але і від вас я очікую, що моя річь прийде в належному стані і я буду нею задоволена. Перестаньте відноситись до клієнтів як до «скоту» якому і так зійде. P.S: Перечитавши відгуки знизу у мене склалося враження, що ви взагалі навіть не зацікавлені, щоб клієнт отримав свої товари :( дуже шкода, що ви таким чином ставитесь до людей і не зацікавлені в довгострокових взаємовідносинах з клієнтами
Доброго дня! Нам щиро прикро, що у вас склався саме такий досвід співпраці з Meest China. Кожен описаний вами момент — сигнал для нас, що не все працює так, як повинно. І ми вам вдячні, що ви не просто промовчали, а докладно пояснили суть проблем. Щодо класифікації чохлів як брендових — на жаль, митниця (зокрема брокери на ММПО) часто прирівнюють навіть прості аксесуари під відомі бренди до брендованих товарів. Це не позиція компанії, а вимога регламентів. Проте ми точно мали пояснити це спокійно, ввічливо і без зайвих нервів.
Стосовно упаковки — ситуація неприпустима. Якщо ви просили зберегти фірмову коробку — склад мав дотриматись цієї інструкції. Те, що сумка приїхала деформована, — не відповідає нашим стандартам, і ми обов’язково звернемо на це увагу.
Ми не ігноруємо критику, бо саме завдяки таким відгукам бачимо, що варто змінити. Щиро просимо: 📩 надішліть нам, будь ласка, ID особистого кабінету або номер посилки, а також короткий опис ситуації на [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і з’ясуємо всі деталі.
Нам важливо повернути вашу довіру. Дякуємо, що відверті 💙 З повагою, Команда Meest China
Хто ще не зрозумів схему то Росан (митниця) це їхня контора і вони працюють в звязці. Тобто ви відправляєте будь-що з Китаю , Мист 100% їх доставить і швидко АЛЕ до своєї митниці . Потім запросять документи на вартість посилки , оцінять , виставлять рахунок на митні платежі . Якщо посилка не пройде митний контроль, бренд і тд , то... Читать отзыв Хто ще не зрозумів схему то Росан (митниця) це їхня контора і вони працюють в звязці. Тобто ви відправляєте будь-що з Китаю , Мист 100% їх доставить і швидко АЛЕ до своєї митниці . Потім запросять документи на вартість посилки , оцінять , виставлять рахунок на митні платежі . Якщо посилка не пройде митний контроль, бренд і тд , то виставлять рахунок за доставку назад в Китай ( і ще додатково ви заплатите за розмитнення назад в Китай постачальнику) . Тобто така вилка виходить по заробітку , доставка в укр , митні платежі , доставка назад в Китай . Заробіток при любому розкладі . Є купа зараз компаній які привозять без їхньої тупої команди на Рсан
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і те, що поділились своїм баченням ситуації. Хочемо уточнити: компанія Росан не є частиною Meest China — це незалежна митно-брокерська структура, яка працює на ММПО. Ми не впливаємо на їхні рішення, але постійно взаємодіємо з ними, щоб захищати інтереси наших клієнтів. Щодо повернення посилок — так, дійсно, якщо товар не проходить митницю, повернення можливе, але це завжди крайній захід, про який інформують заздалегідь. Ми цінуємо вашу відвертість — передамо ваш коментар у відповідний відділ. Завдяки таким повідомленням ми можемо краще вдосконалювати сервіс 💙
На митниці затримали посилку, вартість меньше 100$, не брендовий товар, не заборонені товари. Вже півтора місяці ніякої інформації, просто очікуйте. За доставку взяли 84$ Кажуть напишіть самі запит на митницю.
Доброго дня. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію — ми розуміємо, наскільки неприпустимо довгою є затримка, особливо коли з боку клієнта все зроблено правильно. Якщо товар не є брендовим, не заборонений і має вартість до 100$, то така тривала перевірка митницею справді викликає питання. Ми не перекладаємо відповідальність — якщо ви вже звертались у підтримку, будь ласка, надішліть номер посилки повторно на [email protected] або в особисті повідомлення, і ми візьмемо ситуацію на додатковий контроль. Також подамо запит до брокера, навіть якщо вже був попередній — аби пришвидшити процес. Дякуємо за терпіння. Ми розуміємо, що очікування виснажує, і зробимо усе можливе, щоб посилка дійшла до вас якнайшвидше 💙 З повагою, Команда Meest China
ужасная контора что касается вопросов с таможней итд мои посылки уже месяц на таможне ,потребовали инвойс и другие документы,все было мгновенно предоставлено, по закону процедура оформления посылки на таможне 10 рабочих дней,прошло гораздо больше, Росан это дно они до сих пор не могут решить вопрос с этими посылками и они до сих пор на таможне, ,уже все сроки прошли ,никто... Читать отзыв ужасная контора что касается вопросов с таможней итд мои посылки уже месяц на таможне ,потребовали инвойс и другие документы,все было мгновенно предоставлено, по закону процедура оформления посылки на таможне 10 рабочих дней,прошло гораздо больше, Росан это дно они до сих пор не могут решить вопрос с этими посылками и они до сих пор на таможне, ,уже все сроки прошли ,никто не чешется ,тех поддержка кормит стандартными фразами "я подам запит "итд
Доброго дня. Щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою ви зіткнулись. Ми розуміємо ваше розчарування й обурення — дійсно, очікування понад встановлені строки оформлення неприпустиме, особливо коли всі документи були надані вчасно. Будь ласка, напишіть номер вашої посилки на [email protected] — передамо звернення у пріоритетний розгляд та додатково контролюватимемо його хід. Ваш зворотний зв’язок дуже важливий. Дякуємо, що поділились. З повагою, Команда Meest China 💙
Вже більше 10 днів не можуть виправити помилки в роботі ЛК нема внутрішніх накладних на відправку . Звернення до них це як до одного міста . Не рекомендую
Щиро вибачаємося за незручності, з якими ви зіткнулися. Ми розуміємо, наскільки важливо мати повноцінний доступ до функцій особистого кабінету, зокрема — до внутрішніх накладних. Ваше звернення для нас не байдуже, і нам прикро, що у вас склалося інше враження.
Наразі технічна команда вже працює над усуненням помилки, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше її виправити. Якщо проблема ще актуальна — просимо вас написати нам номер звернення або надіслати лист на пошту [email protected], щоб ми могли оперативно перевірити статус і надати персональну допомогу.
Дякуємо за терпіння та ваш зворотний зв’язок. Нам важливо повернути вашу довіру.
Відправлення замовлення MGRMY3002713016YQ було ще 2.04. Було вказано орієнтовна дата прибуття до ММПО 30. 05 числа, нещодавно заходжу дивлюсь дата змінилась на 09.06.Наразі посилка вже 8 день вказано відмовлено з Індонезії, звернулась в підтримку для уточнення, я сама працюю в підтримці та знаю як потрібно спілкуватися з клієнтами, але як поводив саме оператор це не клієнтоорентованість. Даже вибачення не сказав... Читать отзыв Відправлення замовлення MGRMY3002713016YQ було ще 2.04. Було вказано орієнтовна дата прибуття до ММПО 30. 05 числа, нещодавно заходжу дивлюсь дата змінилась на 09.06.Наразі посилка вже 8 день вказано відмовлено з Індонезії, звернулась в підтримку для уточнення, я сама працюю в підтримці та знаю як потрібно спілкуватися з клієнтами, але як поводив саме оператор це не клієнтоорентованість. Даже вибачення не сказав за затримку, наразі хочу знати чому така затримка оскільки якщо будет 9 числа це 66 днів!!! У вас вказано 50-56, 9 числа мені вже не буде в країні та ця посилка мені взагалі не буде потрібною, як по мене потрібно попереджати клієнту про затримки
Дякуємо за детальний відгук і розуміння з боку людини, яка також працює в підтримці — це особливо цінно. Щиро перепрошуємо за неввічливе ставлення оператора — ваша звернення буде передане керівнику служби підтримки для внутрішнього розгляду. Хочемо звернути увагу, що оскільки це міжнародна логістика, дати доставки можуть змінюватись. Ми повідомляємо Вам актуальну інформацію саме на момент Вашого звернення, орієнтовна дата доставки в кабінеті також оновлюється, а графіки відправлень на сайті вказують першу орієнтовну дату і надалі не оновлюється дата, тільки статус доставки. Ми розуміємо як важливо клієнтам вчасно отримувати свої посилки, в наших інтересах доставляти вантажі якісно та вчасно, але є ситуації, на які Meest China не має впливу. Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок і вибачаємося за незручності 🙏 З повагою, команда Meest China 💙
Є тут такі в кого затримали рейс від 26 квітня ? Вже місяць пройшов і посилки немає досі І ніхто не несе ніякої відповідальності Це жах Вже декілька посилок за місяць зникло І відправляється не часто, для власних потреб
Трошки набили самі собі відгуків позитивних)) Зараз у вас не вийде доставиити через них нормально. Точніше вони доставлять до своєї власної митниці Росан потім запросять документи (пару тижнів пройде ) потім нарахують додатково мито або відправлять назад в Китай перед цим виставивши рахунок за доставку . Ось така вилка , заробіток при любому розкладі і без ризиком , ще й... Читать отзыв Трошки набили самі собі відгуків позитивних)) Зараз у вас не вийде доставиити через них нормально. Точніше вони доставлять до своєї власної митниці Росан потім запросять документи (пару тижнів пройде ) потім нарахують додатково мито або відправлять назад в Китай перед цим виставивши рахунок за доставку . Ось така вилка , заробіток при любому розкладі і без ризиком , ще й подвійний може бути Зараз напишуть у відповідь відгук щоб поставити собі 5 зірок)
Дякуємо за ваш відгук і те, що поділилися досвідом — розуміємо, що ситуація залишила неприємне враження. Хочемо запевнити: ми не пишемо “відгуки самі собі” — за всіма публічними платформами слідкує незалежна модерація.
Щодо затримок і документів — на жаль, митне оформлення в Україні не завжди проходить оперативно, особливо коли йдеться про нові правила чи додаткові перевірки. Якщо у вас була ситуація з додатковими митами або поверненням — можемо перевірити індивідуально: напишіть, будь ласка, номер gjcbkrb або зверніться на [email protected], і фахівці допоможуть розібратися.
Ми відкриті до конструктивної критики і вдосконалюємо сервіс на її основі. З повагою, команда Meest China 💙
Приветствуем вас на официальной странице Meest China на otzyvua.net! Данной страницей управляет служба клиентской поддержки компании Meest China. Цель страницы - предоставлять консультации по доставке посылок и грузов. ✖️Коментарии, которые не содержат трек-номеров, номеров заказов, номеров заявок, номера личного кабинета и других идентификационных данных клиента, считаются неконструктивной критикой. Мы не сможем... подробнее
Обман и наплевательское отношение
Будьте обережні і уважні з цією фірмою
, щоб повернути товар продавцю чи змінити спосіб доставки. Також повідомляємо про послугу "Перевірки", що дозволить виявити невідповідність по товару ще на китайському складі.
З повагою, компанія Meest China💙
Склад Meest China працює абияк
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді.
🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення... Читать отзыв Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами.
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді.
🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення продавцю, адже відправка авіа такого “брендового” товару стає невигідною. Складається враження, що на складі діють як заманеться.
Щодо звернень на склад: замість обіцяних 5 робочих днів на відповідь доводиться чекати й по 10 днів. Це сильно затримує доставку замовлень і шкодить бізнесу. Вартість доставки теж нестабільна — то 16,1 $ за кг, то вже 17 $, при тому, що ніяких додаткових послуг (фото чи перевірка) я не замовляю.
Окремо хочу відзначити позитивну роботу служби підтримки в Україні — реагують швидко та ввічливо. Але проблема в тому, що навіть після звернення через них склад Meest так і не надає відповіді (мій випадок від 29.08.2025 р. досі без результату).
Загалом вирішувати проблемні ситуації через Meest China дуже складно, сервіс з боку складу — вкрай незадовільний. Тому змушена шукати альтернативні служби доставки.
. З повагою, компанія Meest China💙 Показать 1 ответ
обманюють і обкрадають , на запити не відповідають
Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже... Читать отзыв Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули
Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже минув
Ні грошей ні відповіді ‼️
удь ласка, напишіть деталі звернення та номер вашого замовлення на пошту [email protected] - наша команда обов’язково перевірить ситуацію та надасть відповідь. Дякуємо, що звернули увагу на проблему - для нас важливо зберігати довіру клієнтів і допомагати вирішувати навіть найскладніші випадки. 💙
Крадуть посилки
Кажуть нібито продавець не відправив кросівки , а відправив який лист бумаги
Але ж ні
Вони просто не вислали їх, і навіть той лист бумаги теж не вислали ахпх
Отдайте посылку. Хватит уже шантажировать таможней.
Дякуємо за ваш відгук. Хочемо уточнити, що всі міжнародні відправлення проходять митне оформлення згідно з чинним законодавством. Компанія Meest China не має можливості впливати на рішення митних органів чи брокерських служб, які здійснюють перевірку.
Для вирішення ситуації, будь ласка, надішліть деталі вашого відправлення (номер треку та копію отриманих повідомлень) на нашу офіційну пошту [email protected]. Ми допоможемо перевірити статус та надати всю можливу інформацію і супровідні документи.
Ми завжди зацікавлені, щоб клієнти отримували свої посилки вчасно та у повному обсязі, тому зробимо все від нас залежне, аби прискорити процес.
З повагою, Команда Meest China💙
Не пользуйтесь этой доставкой!!!
А когда посылка доходит до страны получателя, в дело вступают эти «клоуны» из компании Rosan — брокеры или кто они там. Которые тоже хотят заработать с вас. Забудьте про Meest China! Максимум, что через них можно перевозить — это товар дешевле 5 $, потому что если возьмёте что-то дороже, велик шанс, что оно просто не доедет: либо таможня заберёт, либо они насчитают доставку в 70 $. Не вижу смысла пользоваться этой почтой, когда есть другие, более клиентоориентированные сервисы
Дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Нам важливо розуміти деталі, щоб провести перевірку та надати пояснення по вашій посилці.
Будь ласка, надішліть номер відправлення і детальний опис ситуації на нашу офіційну пошту [email protected] - інформацію буде передано у відповідний відділ для роз'яснення.
Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб удосконалювати сервіс і уникати подібних випадків у майбутньому.
З повагою, компанія Meest China💙
Ужасная работа склада в Китае
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами та неприємними емоціями під час обробки вашого відправлення.
Ми хочемо пояснити, що визначення товару як бренду здійснюється відповідно до митних вимог та правил перевезення, а не є особистою ініціативою співробітників складу. Якщо у вас є сумніви щодо правомірності віднесення певної продукції до брендової, ви завжди можете запросити підтверджуючі матеріали, звернувшись на офіційну адресу нашої підтримки [email protected], ми надамо всю наявну інформацію.
Щодо вашого випадку, ми готові повторно перевірити класифікацію товару та надати роз’яснення по кожному пункту. Для цього, будь ласка, надішліть номер вашої накладної на вказану адресу підтримки.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, оскільки він допомагає нам покращувати роботу, і обов’язково розглянемо внутрішньо описану вами ситуацію, щоб уникнути подібного в майбутньому.
З повагою, Команда Meest China
Шахрайство та вимагання, тиск на клієнта, моральний тиск
Ми хочемо уточнити, що усі офіційні платежі за митне оформлення здійснюються виключно через реквізити компанії, а їх розмір та необхідність визначаються митними органами України згідно з чинним законодавством. Meest China або партнери не можуть самостійно встановлювати митні збори чи «вигадувати» суми.
Щоб ми змогли детально перевірити ваш випадок і з’ясувати, хто саме та на яких підставах вимагав оплату, будь ласка, напишіть на [email protected], вказавши: трек-номер посилки, номер телефону, на який приходили повідомлення, текст або скріншоти отриманих SMS чи листування.
Це допоможе нам оперативно перевірити інформацію та вжити необхідних заходів, якщо були порушення.
З повагою, команда Meest China.
категорично не рекомендую!!!
З повагою, компанія Meest China💙
Накручивают себе положительные отзывы за бонусы на независимых площадках
З повагою, компанія Meest China💙
не рекомндую
З повагою, компанія Meest China💙
MGRMY3003260378YQ
З повагою, компанія Meest China💙
MGRMY3003258577YQ
З повагою, компанія Meest China💙
MGRMY3003263112YQ
З повагою, компанія Meest China💙
Раджу бути уважним
Користуюсь послугами meest china часто, замовляю різний одяг та трендові товари. Часто читаючи відгуки не розумів чому багато людей незадоволені. Все ж добре, до тих пір поки не трапляються спірні ситуаці, їх будуть вирішувати не на вашу користь. Так трапилось нещодавно і зі мною, я оплатив вартість доставки протягом трьох днів з моменту відправки, помітив одразу що посилка... Читать отзыв Вітаю!
Користуюсь послугами meest china часто, замовляю різний одяг та трендові товари. Часто читаючи відгуки не розумів чому багато людей незадоволені. Все ж добре, до тих пір поки не трапляються спірні ситуаці, їх будуть вирішувати не на вашу користь. Так трапилось нещодавно і зі мною, я оплатив вартість доставки протягом трьох днів з моменту відправки, помітив одразу що посилка все ще відмічена як не сплачена, але не надав цьому значення, наступного дня вирішив зателефонувати,попросили надати чек, я скинув, добре що я його зберіг, сказали очікуйте, відповідно я чекав, після прибуття посилки виявилось що вона все ще не сплачена, хоча я її сплатив, знову зателефонував на гарячу лінію, вони наче і не зовсім розуміли, що я від них хочу, зрештою вони погодились що я її реально сплатив, і статус посилки в кабінеті змінився, все б нічого, але відправили її на склад призупинених відправлень і сказали очікуйте: "Відправки відбуваються рідко, в залежності від навантаження складу".
Чи пораджу я користуватись їхньою доставкою? Спробувати варто, вони є лідерами пропонують багато класних, недорогих послуг, і часто переглядають їх, з нещодавніх помітив безкоштовну фотофіксацію не лише товарів а й консолідованих посилок. Ціни досить таки демократичні, а терміни доставки досить таки швидкі і відповідають заявленим на сайті. Тому я користуватимусь й надалі, адже конкуренти не пропонують нічого схожого.
Але все ж, якщо трапляються помилки варто дійти компромісу, адже я ж сплатив вчасно, був змушений звернутись у підтримку, це доставляє неабиякий дискомфорт, і змушений очікувати на порядок більше ніж заявлено на сайті з вашої ж вини, перегляньте свою політику щодо обслуговвування клієнтів.
З повагою, Михайло
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ви абсолютно праві, подібні випадки викликають дискомфорт, особливо коли клієнт виконав усі умови з оплати вчасно. Ми передамо ваш відгук відповідним фахівцям для додаткового аналізу, адже питання прозорості та справедливості обслуговування, для нас пріоритет.
Також дякуємо за позитивну оцінку наших сервісів, ми постійно працюємо над розширенням можливостей для зручної доставки, включно з безкоштовною фотофіксацією, доступними тарифами та швидкими термінами.
Ми вдячні вам за те, що залишаєтесь з нами, і зробимо усе можливе, щоб покращити сервіс і запобігати таким випадкам у майбутньому.
З повагою, команда Meest China 💙
Не рекомендую від слова зовсім
До прикладу відправляє продавець дві коробки вони одну добавляють іншу ні. Місяць утилізація . Посилка в Україну приходить через 2 місяці
Не одноразово питаю чи є не... Читать отзыв Працюю з міст давно. І вже останні два роки говорю все останній раз. І це що отримав посилку цю останню точно останній раз. Скільки товару вони утилізували в лаках це ужас.
До прикладу відправляє продавець дві коробки вони одну добавляють іншу ні. Місяць утилізація . Посилка в Україну приходить через 2 місяці
Не одноразово питаю чи є не виясненні посилки немає. По закінченню коли посилка приходить в Україну виявляється не весь товар . Починаю виясняти . Була коробка в невиянених , простояла там утилізували
І так багато багато раз
Чому не стають кращі а наборорот на посилці ж пише кому вона прийшла продававець
ідентифікує.
Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, рекомендуємо під час оформлення доставки обирати послугу «Консолідація з перевіркою». Завдяки їй наші співробітники на складі в Китаї перевірять кількість і відповідність товарів до замовлення, це дозволяє виявити помилки ще до відправки в Україну.
Якщо у вас залишилися питання або є приклади з конкретними трек-номерами , будь ласка, напишіть нам на [email protected], ми детально все перевіримо.
З повагою, команда Meest China 💙
товар украли?
Дякуємо, що поділилися ситуацією — повністю розуміємо ваше обурення. Якщо після розформування товар виглядає інакше, а ви просили зберегти кур’єрську коробку, — це має бути перевірено. Ми рекомендуємо написати на [email protected], вказавши номери SF3198765091113 і MGRMY3003248801YQ, опис проблеми, а також додати початкове фото з фотофіксації, де видно товар у коробці. Це дасть змогу нашій службі підтримки подати офіційний запит на перевірку складу, враховуючи, що ситуація сталася не з ініціативи клієнта. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з цим — обов’язково розберемось.
З повагою, команда Meest China 💙
Вымогательство и заработок с клиентов Миста
Я поддерживаю предыдущий отзыв, рано или поздно в эту ситуацию попадет любой клиент Миста. Новенькие бегите пока не поздно
Дякуємо за ваш відгук — навіть якщо він критичний, ми уважно читаємо та аналізуємо кожне звернення.
Хочемо чітко підкреслити: Міст не має жодного впливу на рішення митниці. Ми не працюємо в "звʼязці" з Rosan чи будь-якою іншою митною установою — митне оформлення здійснюється відповідно до законодавства України, а не за «власними правилами» компанії.
Наша роль — доставка і технічна допомога в проходженні митного контролю. Ми не нараховуємо платежі самостійно і не отримуємо відсотків з митних платежів.
Якщо у вас є конкретна ситуація — надішліть, будь ласка, номер вантажу або свого кабінету на [email protected], щоб ми могли її перевірити і дати вам аргументовану відповідь.
Ми відкриті до діалогу та завжди готові розбиратись — навіть у складних кейсах.
З повагою, команда Meest China 💙
ужасная компания логистики
Будь ласка, напишіть номер посилки та короткий опис ситуації на нашу пошту [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і надамо Вам детальну інформацію по даній ситуації.
З повагою,
Команда Meest China 💙
MGRMY3002825943YQ
May 12, 2025, 06:50
Meest Express
Експортний митний догляд. *Посилка проходить перевірку митною службою для контролю відповідності митним правилам та законодавству даної країни
ФРАНКФУРТ, НІМЕЧЧИНА
І таких людей десятки хто не може побачити свої замовлення!!
83 дні, а посилки нема
На жаль, дійсно була затримка у доставці по деяких посилках у зв'язку з перевіркою митницею в Німеччині.
Будь ласка, напишіть номер посилки та короткий опис ситуації на нашу пошту [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і надамо Вам детальну інформацію по даній ситуації.
З повагою,
Команда Meest China 💙
Загублена посилка
Нам дуже прикро, що доставка посилки MGRMY3003170484YQ викликала у вас негативне враження. Ми завжди стараємось виконувати свою роботу якомога краще, адже задоволення клієнтів є нашим пріоритетом.
Ми хочемо детально розібратися у вашій ситуації та надати всі можливі варіанти вирішення. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] — ми візьмемо ваше звернення в пріоритет і з’ясуємо всі деталі.
Дякуємо за ваше терпіння та співпрацю.
Погане ставлення до клієнтів
P.S: Перечитавши відгуки знизу у мене склалося враження, що ви взагалі навіть не зацікавлені, щоб клієнт отримав свої товари :( дуже шкода, що ви таким чином ставитесь до людей і не зацікавлені в довгострокових взаємовідносинах з клієнтами
Нам щиро прикро, що у вас склався саме такий досвід співпраці з Meest China. Кожен описаний вами момент — сигнал для нас, що не все працює так, як повинно. І ми вам вдячні, що ви не просто промовчали, а докладно пояснили суть проблем.
Щодо класифікації чохлів як брендових — на жаль, митниця (зокрема брокери на ММПО) часто прирівнюють навіть прості аксесуари під відомі бренди до брендованих товарів. Це не позиція компанії, а вимога регламентів. Проте ми точно мали пояснити це спокійно, ввічливо і без зайвих нервів.
Стосовно упаковки — ситуація неприпустима. Якщо ви просили зберегти фірмову коробку — склад мав дотриматись цієї інструкції. Те, що сумка приїхала деформована, — не відповідає нашим стандартам, і ми обов’язково звернемо на це увагу.
Ми не ігноруємо критику, бо саме завдяки таким відгукам бачимо, що варто змінити. Щиро просимо:
📩 надішліть нам, будь ласка, ID особистого кабінету або номер посилки, а також короткий опис ситуації на [email protected] — ми візьмемо це звернення в пріоритет і з’ясуємо всі деталі.
Нам важливо повернути вашу довіру. Дякуємо, що відверті 💙
З повагою,
Команда Meest China
Росан та Мист
Є купа зараз компаній які привозять без їхньої тупої команди на Рсан
Дякуємо за ваш відгук і те, що поділились своїм баченням ситуації. Хочемо уточнити: компанія Росан не є частиною Meest China — це незалежна митно-брокерська структура, яка працює на ММПО. Ми не впливаємо на їхні рішення, але постійно взаємодіємо з ними, щоб захищати інтереси наших клієнтів.
Щодо повернення посилок — так, дійсно, якщо товар не проходить митницю, повернення можливе, але це завжди крайній захід, про який інформують заздалегідь.
Ми цінуємо вашу відвертість — передамо ваш коментар у відповідний відділ. Завдяки таким повідомленням ми можемо краще вдосконалювати сервіс 💙
Зникають посилки
Вже півтора місяці ніякої інформації, просто очікуйте.
За доставку взяли 84$
Кажуть напишіть самі запит на митницю.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію — ми розуміємо, наскільки неприпустимо довгою є затримка, особливо коли з боку клієнта все зроблено правильно. Якщо товар не є брендовим, не заборонений і має вартість до 100$, то така тривала перевірка митницею справді викликає питання.
Ми не перекладаємо відповідальність — якщо ви вже звертались у підтримку, будь ласка, надішліть номер посилки повторно на [email protected] або в особисті повідомлення, і ми візьмемо ситуацію на додатковий контроль. Також подамо запит до брокера, навіть якщо вже був попередній — аби пришвидшити процес.
Дякуємо за терпіння. Ми розуміємо, що очікування виснажує, і зробимо усе можливе, щоб посилка дійшла до вас якнайшвидше 💙
З повагою,
Команда Meest China
ужасная контора
Щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою ви зіткнулись. Ми розуміємо ваше розчарування й обурення — дійсно, очікування понад встановлені строки оформлення неприпустиме, особливо коли всі документи були надані вчасно.
Будь ласка, напишіть номер вашої посилки на [email protected] — передамо звернення у пріоритетний розгляд та додатково контролюватимемо його хід.
Ваш зворотний зв’язок дуже важливий. Дякуємо, що поділились.
З повагою,
Команда Meest China 💙
Вже більше 10 днів не можуть виправити помилки в роботі ЛК
Щиро вибачаємося за незручності, з якими ви зіткнулися. Ми розуміємо, наскільки важливо мати повноцінний доступ до функцій особистого кабінету, зокрема — до внутрішніх накладних. Ваше звернення для нас не байдуже, і нам прикро, що у вас склалося інше враження.
Наразі технічна команда вже працює над усуненням помилки, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше її виправити. Якщо проблема ще актуальна — просимо вас написати нам номер звернення або надіслати лист на пошту [email protected], щоб ми могли оперативно перевірити статус і надати персональну допомогу.
Дякуємо за терпіння та ваш зворотний зв’язок. Нам важливо повернути вашу довіру.
З повагою,
Команда Meest China 💙
Довга доставка
Хочемо звернути увагу, що оскільки це міжнародна логістика, дати доставки можуть змінюватись.
Ми повідомляємо Вам актуальну інформацію саме на момент Вашого звернення, орієнтовна дата доставки в кабінеті також оновлюється, а графіки відправлень на сайті вказують першу орієнтовну дату і надалі не оновлюється дата, тільки статус доставки.
Ми розуміємо як важливо клієнтам вчасно отримувати свої посилки, в наших інтересах доставляти вантажі якісно та вчасно, але є ситуації, на які Meest China не має впливу.
Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок і вибачаємося за незручності 🙏
З повагою, команда Meest China 💙
Затримка чи зникнення?
І ніхто не несе ніякої відповідальності
Це жах
Вже декілька посилок за місяць зникло
І відправляється не часто, для власних потреб
Пишуть собі відгуки
Зараз напишуть у відповідь відгук щоб поставити собі 5 зірок)
Щодо затримок і документів — на жаль, митне оформлення в Україні не завжди проходить оперативно, особливо коли йдеться про нові правила чи додаткові перевірки. Якщо у вас була ситуація з додатковими митами або поверненням — можемо перевірити індивідуально: напишіть, будь ласка, номер gjcbkrb або зверніться на [email protected], і фахівці допоможуть розібратися.
Ми відкриті до конструктивної критики і вдосконалюємо сервіс на її основі. З повагою, команда Meest China 💙