Добрий день, Андрій! Для зміни цінності товару ви можете написати нам на офіційну пошту [email protected] та звернутись до нашої клієнтської підтримки щодня з 09:00 до 21:00 за номером: 📞 0 800 21 51 16 або ж напишіть нам у чат-бот на сайті: 💬 [meest.cn](https://meest.cn/) З повагою, команда Meest China 💙
Придбав декілька товарів, всі надійшли до складу окрім одного. Отримав повідомлення від Meest China і на цьому все. Питання, чи отримаю відшкодування або забувати про товар?
Дякуємо за відгук! 🙌 Кошти за товар із трек-номером YT7543683931866 було повернуто сьогодні (16.05), оскільки продавець не здійснив відправлення. Сума буде зарахована на баланс викупу протягом 1–3 робочих днів. Для швидшого отримання відповіді просимо звертатись до служби клієнтської підтримки з пн-нд 09:00 по 21:00 за номером 0 800 21 51 16 , або , в чат-боті. Також, якщо Вам не зручно нам телефонувати, Ви можете замовити зворотній зв'язок через чат-бот за посиланням на сторінці: https://meest.cn/ . Якщо виникнуть додаткові питання — ми завжди на зв’язку! 💙
Начали массово лепить ярлык "бренд" на все товары подряд и не важно это настоящий бренд, например, найк, адидас и тд, или какая-то малоизвестная китайская фирма. Видимо, это делают для того чтобы все товары отправляли по авиа. Будьте осторожны!
Дякуємо за ваш відгук. Позначка "бренд" справді може впливати на спосіб доставки, адже для брендових товарів діють інші правила, зокрема щодо морської доставки. Проте звертаємо увагу, що позначення товару як "бренд" відбувається на основі зовнішнього вигляду товару, логотипів, дизайну упаковки тощо — іноді навіть за наявності непрямих ознак.
Якщо у вас є сумніви щодо класифікації конкретного товару, ви завжди можете звернутись до нашої підтримки до моменту формування посилки — ми уточнимо інформацію на складі.
Також зазначимо, що ми не впливаємо на митницю та не маємо на меті штучно змінювати спосіб доставки. З повагою, компанія Meest China Показать 1 ответ
Вітаю всіх! Номер проблемного відправлення MGRMY3002641066YQ. Товар замовлявся 17.03.2025 на Таобао. Вже 27.03.2025 його було доставлено до львівської митниці. Це, мабуть, рекорд по часу доставки з моменту замовлення на Таобао, але він не відбувся. З 27.03.2025 по цей день в "єдиному вікні" митниці жодних змін і жодних вимог до мене. Ну, типу надати інвойс, виписку, чек. Статус відправлення: "попередня інформація... Читать отзыв Вітаю всіх! Номер проблемного відправлення MGRMY3002641066YQ. Товар замовлявся 17.03.2025 на Таобао. Вже 27.03.2025 його було доставлено до львівської митниці. Це, мабуть, рекорд по часу доставки з моменту замовлення на Таобао, але він не відбувся. З 27.03.2025 по цей день в "єдиному вікні" митниці жодних змін і жодних вимог до мене. Ну, типу надати інвойс, виписку, чек. Статус відправлення: "попередня інформація не потребує рішення митниці". З вашого боку лише 4.04.2025 була зміна статусу з "Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення" на "Опрацювання та підготовка документів до подання на митне оформлення" і те, підозрюю, відбулося після звернення до підтримки. Лише через вісім діб (шість робочих днів) Meest запросила з мене документи на товар. А тепер ще чекати до десяти робочих днів опрацювання документів. Скажіть, будь ласка, навіщо я заплатив за авіадоствку відправлення, якщо з таким же успіхом воно би за той самий час десь тихенько допливло до Львівської митниці? Чому, коли митниця затримує товар (якщо затримує), відразу не повідомити власника, щоб той надав відповідні документи? Прикро те, що цей товар потрібен був ще на вчора, а тут ще таке Дякую за увагу і сподіваюсь на швидше вирішення цього проблемного питання
Достоинства:
Гарний сервіс, особливих проблем ніколи не було, посилок не губили. Всі відправлення більш-менш доставляється вчасно
Недостатки:
Виглядає так, що є певні проблеми з комунікацією з клієнтами
Добрий день. Дякуємо за детальний зворотний зв’язок і вибачаємося за незручності, які виникли під час обробки вашого відправлення. Ваше питання цілком зрозуміле, і ми розділяємо ваше занепокоєння щодо затримки. Хоч переліт до України відбувається оперативно, подальше оформлення, на жаль, може затягуватись через процедури митного контролю. Звертаємо увагу, що ми не маємо прямого впливу на рішення або строки обробки митниці, проте намагаємося оперативно реагувати на їхні запити та інформувати клієнтів, щойно отримуємо відповідні дані. Щиро вдячні за розуміння та терпіння. Ваші відгуки важливі для нас — вони допомагають ставати кращими.
Вітаємо. Ваша посилка MGRMY3002653211YQ сьогодні, 03.04.2025, прибула до України на ММПО (Місце міжнародного поштового обміну). Доставка зайняла 11 днів із моменту відправлення до прибуття в країну одержувача. Після успішного проходження митниці вантаж буде передано на доставку по Україні протягом 2-5 робочих днів.
У випадку додаткових питань ви можете звернутися до клієнтської підтримки з понеділка по неділю з 09:00 до 21:00 за номером 0 800 21 51 16 або в чат-боті. Також можна замовити зворотний зв’язок через чат-бот за посиланням на сторінці: https://meest.cn/.
Добрий день, вже замовляла посилку через meest china з pinduoduo і все ок. Хотіла замовити на цей раз більше другу посилку. Але коли хочу оплатити вилізаж ось це віконце.Незнаю яким чином воно дізналось, що я засовляю з закордону, тому ,що я вводила все китайське.Що саме мені потрібно ввести в ці графи?Та чи можна якось без цього? тому що в... Читать отзыв Добрий день, вже замовляла посилку через meest china з pinduoduo і все ок. Хотіла замовити на цей раз більше другу посилку. Але коли хочу оплатити вилізаж ось це віконце.Незнаю яким чином воно дізналось, що я засовляю з закордону, тому ,що я вводила все китайське.Що саме мені потрібно ввести в ці графи?Та чи можна якось без цього? тому що в минулий раз такого не було.Без заповнення цих граф оплатити посилку не можу.Та чи безпечно це вводити?
Вітаємо. Просимо вас надати нам інформацію щодо товарів замовлення та надіслані скриншоти, на офіційну пошту [email protected] Компанії для перевірки інформації. Ми зможемо детально перевірити дані та надати відповідь. З повагою, команда Meest China
Добрий день, знову не розумію що робити. Замовила 11 товарів з Pindoduo.Відправили лише одну тому що замовила 22 січня(перед новим китайським роком)Замовляла на скал міст чайна в китаї.Однин товар що відправили десь на середині шляху.Дійшов до курʼєра але просить мене з ним звʼязатись. Алк я незнаю як саме звʼязуватись з ним.Не могли б ви мені пояснити що мені йому написати... Читать отзыв Добрий день, знову не розумію що робити. Замовила 11 товарів з Pindoduo.Відправили лише одну тому що замовила 22 січня(перед новим китайським роком)Замовляла на скал міст чайна в китаї.Однин товар що відправили десь на середині шляху.Дійшов до курʼєра але просить мене з ним звʼязатись. Алк я незнаю як саме звʼязуватись з ним.Не могли б ви мені пояснити що мені йому написати або куди?Розумію що склад почав приймати посилки лише з 1 лютого.Але в додатку міст чайна не відображається навіть цей один товар а точніше логістика.Підскажіть будь ласка куди саме і кому що написати😢🙏
Добрий день! Звертаємо вашу увагу, що склад у Китаї (Гуанчжоу) відновить роботу з 5 лютого. Під час офіційних вихідних логістика по Китаю призупинена, тому прийом товарів розпочнеться після свят. Просимо очікувати.
Для оперативних відповідей ви можете звернутися до служби клієнтської підтримки: 📞 0 800 21 51 16 (щодня з 09:00 до 21:00) 💬 Чат-бот: https://meest.cn/
Якщо вам незручно телефонувати, ви також можете замовити зворотній дзвінок через чат-бот.
Сама доставка хорошая, операторы работают на все 100% Основная проблема компании, работа с конторой СП "РОСАН", постоянно нужно что-то доказывать, огорчение приходит быстро, даже с доказательствами вам наложат пошлину. К большому сожалению, прекращаю работу с данной компанией!
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно чути, що сервіс доставки та підтримка вам сподобалися. Щодо питань, пов’язаних із роботою митних органів, на жаль, ми обмежені у впливі на їхні рішення, але завжди готові допомогти з наданням необхідних документів. Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова консультація, будь ласка, звертайтеся – будемо раді допомогти! З повагою, компанія Meest China!
Користаюсь місчіна вже десь 2 роки завжди товар приїжає то гнутий то бити. пакую як попало. Машинка хот вілс на подарунок. Вони її зігнули запхали поплотніше взяли великі гроші за доставку. Ціна доставки 19,77 $ за вагу 1.120 кг от і думайте. Треба на нову пошту переходити. Вже дістало!
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас склалися такі враження про наш сервіс. Для того щоб ми могли розібратися в ситуації та допомогти, напишіть, будь ласка, номер вашої посилки. Ми обов’язково перевіримо всі деталі та знайдемо рішення. Дякуємо за ваш відгук, адже він допомагає нам вдосконалюватися!
а то в неї виростуть лапки, і вона кудись утече MGRMY3002225948YQ З якоїсь причини не пройшла оплата після комплектації посилки, що я помітив тільки після того, як посилка була 2 дні в Україні. Буде круто, якби ви додали статус оплати на головній сторінці сайту. Дякую.
Добрий день! Перевіривши інформацію за вашою посилкою MGRMY3002225948YQ, повідомляємо, що вантаж не втрачено. Статус «Призупинена доставка» відображався через те, що Ви не провели оплату вартості доставки. На терміни доставки з Китаю в Україну це не впливає, але для уникнення затримок радимо здійснювати оплату до моменту надходження рейсу в Україну. Від 04.12.2024 Ви успішно здійснили оплату, і вантаж наразі має статус «Доставка відновлена». Відслідковувати статус посилки Ви можете в особистому кабінеті або за посиланням: https://meest.cn/tracking/. Нагадуємо, що з 06.06.2023 всі посилки зі складу в Китаї відправляються без попередньої оплати. Однак неоплачена посилка в Україні буде призупинена, і лише після оплати буде передана на доставку в порядку черги (1 раз на тиждень). Дякуємо за розуміння! З повагою, команда Meest China. Показать 1 ответ
MGRMY3002020037YQ цікавить де посилка, в додатку висвічується що прибула на підрозділ доручення, по факту її немає, звертаюсь в службу підтримки ніхто не відповідає 30 хв в очікуванні, наберіть достатню кількість людей.
Добрий день. Перевіривши інформацію за посилкою MGRMY3002020037YQ, бачимо, що ви її отримали сьогодні о 17:00. Перепрошуємо за тривале очікування відповіді від служби підтримки. Через технічні причини лінія не працювала з 15:00 до 16:00. Щоб завжди бути в курсі новин, рекомендуємо підписатися на наш Telegram-канал: https://t.me/meestchina_schedule З повагою, команда Meest China.
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда Meest China
Работаю с Мист уже более 2х лет . Все было бы супер если бы не сроки расстаможки . Если груз стоимостью 150 долларов то приходится ждать больше 10 дней после получения уже в Украине . Пропадает весь смысл АВИА доставки . Может в таком случае есть смысл сразу подавать документы на расстаможку, еще при вылете из Китая ?
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China Показать 1 ответ
хочу поділитись просто досвідом/ замовили в Китаї костюми спортивні дитячі. замовили морем і доставка вийшла два з половиною місяці. І коли прийшло ми в магазині ставимо на облік і не вистачає трьох костюмів. в електронному кабінеті доставка розбита на ту кількість що ми замовляли. дзвоним оператору хочем дізнатись що та й як. а оператор каже-ну ви не замовляли фотозвіт, тому... Читать отзыв хочу поділитись просто досвідом/ замовили в Китаї костюми спортивні дитячі. замовили морем і доставка вийшла два з половиною місяці. І коли прийшло ми в магазині ставимо на облік і не вистачає трьох костюмів. в електронному кабінеті доставка розбита на ту кількість що ми замовляли. дзвоним оператору хочем дізнатись що та й як. а оператор каже-ну ви не замовляли фотозвіт, тому нічим допомогти не можем, пишіть продавцеві. але блет, це вже два місяці пройшло..я кажу, ну як же так, ви ж вагу і кількість написали в кабінеті відповідну. на що мені сказали, що потрібно було зважити на пошті посилку і зробити відеогляд одразу як розпаковували. отак! пишем тепер продавцеві, в кого була схожа ситуація. як ви з цього вийшли
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою, команда Meest China
Подскажите, сколько по времени происходит таможенное оформление?. У меня уже 5 дней идет только подготовка к таможенному оформлению...., боюсь подумать сколько еще ждать. Товар заказала, из Китая он летел самолетом, все было отлично и вот он в Украине... и все... стоим на месте.
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China
MGRMY3001554654YQ скажіть будь ласка що з посилкою,коли вона прийде,1.05 призупинили доставку за несплатою доставки,того ж числа доставку оплатила,пише що знято обмеження в доставці,але пройшов вже майже тиждень і нічого більше не оновлюється де вона і що з нею?)
Добрий день! Ваша посилка MGRMY3001554654YQ орієнтовно прибуде 7.05.2024р, вантаж оплачений. Для відстеження Ви можете скористатись трекінгом: https://meest.cn/tracking/. З повагою, команда Meest China
Все частіше я лишаюсь незадоволеною співпрацею:( Трекінг посилок працює максимально некоректно, а все що може сказати оператор - «очікуйте». Сьогодні 29.04, а моя посилка в трекінгу досі планує приїхати вчора 🙂↕️ я як клієнт обираю Вас саме через цю функцію, що ти завжди можеш зайти в кабінет і побачити, де твоя посилка, та коли вона буде. Я замовляю товар для... Читать отзыв Все частіше я лишаюсь незадоволеною співпрацею:( Трекінг посилок працює максимально некоректно, а все що може сказати оператор - «очікуйте». Сьогодні 29.04, а моя посилка в трекінгу досі планує приїхати вчора 🙂↕️ я як клієнт обираю Вас саме через цю функцію, що ти завжди можеш зайти в кабінет і побачити, де твоя посилка, та коли вона буде. Я замовляю товар для інтернет магазину, тому терміни мають важливу роль для мене.
Добрий день. Щиро перепрошуємо за спричинені незручності. Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001398343YQ бачимо, що орієнтовна дата прибуття 6.05.2024р. Ми вже зафіксували запит стосовно некоректної роботи трекінгу та передали у відділ IT.
З 15 березня доставка авіа де пишуть залишки прийшли на ММПО, моєї посилки немає серед них MGRMY3001421486YQ, після запиту оператор каже, якщо не зʼявиться протягом 21 днів, подавати претензію на компенсацію!!!! Де посилка????
Достоинства:
Довго йде море, авіа дорого + чекайте протягом 21 дня,
Недостатки:
Довго йде море, авіа дорого + чекайте протягом 21 дня
Добрий день! Дякуємо Вам за детальний опис ситуації, яка виникла при використанні нашого сервісу. Ми передали менеджеру Ваше питання, найближчим часом зв'яжемося з Вами за телефоном, який вказаний в профілі Meest China. З повагою, компанія Meest China
Доброго дня! Де посилка MGRMY3001169340YQ, пару днів назад оператор казав буде 2 лютого, по відстеженням була в Польщі, вчора ця інформація пропала і було що покинула Індонезію, сьогодні взагалі треш, що в Сінгапурі, де посилка і коли буде у Львові? Опрератор пояснення не може дати, кожного разу розказують щось інше, інколи по 30 хв потрібно чекати на відповідь
Достоинства:
Поки що приходили всі посилки.
Недостатки:
Дорога доставка, нараховується обʼємна вага за посилку яку пару місяців оплачувала як норману.
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації і ми хочемо вирішити це питання і зробити так, щоб подібного більше ніколи не траплялось. Найближчим часом менеджер зв’яжеться з Вами за телефоном, який вказаний в профілі Meest China. З повагою, компанія Meest China
Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001178962YQ бачимо, що замовлення поступило на ММПО(Місце Міжнародного Поштового Обміну) 22.12.2023 та не передавалась на доставку у зв'язку з тим, що у Вас не було здійснено оплату за доставку, відповідно і було відображення статусу « ЗНЯТО ОБМЕЖЕННЯ В ДОСТАВЦІ». Від 31.12.2023 Ви сплатили доставку, вантаж було поновлено та передано на подальшу доставку по Україні. З повагою, команда Meest China
Люди добрі, вас той кабінет хоть працює? Пишу менеджеру що у мене не робить кабінет, ноль уваги, без відповіді, тупо тиждень задаю питання, без відповіді, в мене там багато посилок.. Я надіюся підтримка якось зі мною зв’яжеться..
Добрий день! Напишіть нам Ваш код клієнта на пошту [email protected] з детальним описом помилки додатку. Це допоможе вирішити питання якнайшвидше! З повагою, команда Meest China
Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001089113YQ бачимо, що замовлення поступило на ММПО(Місце Міжнародного Поштового Обміну) 18.11.2023 та не передавалась на доставку у зв'язку з тим, що у Вас не було здійснено оплату за доставку, відповідно і було відображення статусу « ЗНЯТО ОБМЕЖЕННЯ В ДОСТАВЦІ». Від 25.11.2023 Ви сплатили доставку, вантаж було поновлено та передано на подальшу доставку по Україні. З повагою, команда Meest China
Доставляю дуже давно , виходило в місяць 400-600 кг але зараз частину товару перевожу на інших перевізників хоч і важко це робити . Все через їхній Росан , зараз блокують 3-4 посилки з 10 . Тобто по колу вони з Вас візьмуть так само як інші компанії з розмитненням 17-22 $ . Така оцінка тому що пишуть собі через... Читать отзыв Доставляю дуже давно , виходило в місяць 400-600 кг але зараз частину товару перевожу на інших перевізників хоч і важко це робити . Все через їхній Росан , зараз блокують 3-4 посилки з 10 . Тобто по колу вони з Вас візьмуть так само як інші компанії з розмитненням 17-22 $ . Така оцінка тому що пишуть собі через один відгуки , їх помітно . Продовжую працювати тому що їхній заручник , багато посилок. Тим в кого меньше то простіше привезти через компанію яка розмитнить в Києві а не на Росан , там наглі персонажі є
Я користуюсь послугами Міст Чайна вже досить давно і буду користуватись. Мене все влаштовує. Тут все просто і зрозуміло, не треба вираховувати обьемну вагу і т.д. Але бувають і проколи Я оформив посилку MGRMY3001018491Y 12/10/2023 а прийшла на відділення вечером 01/11/2023 Шла вона 20 днів !!! Отримав би раніше, так вона кружляла у Києві майже 3 дні((( Я оформлюю... Читать отзыв Я користуюсь послугами Міст Чайна вже досить давно і буду користуватись. Мене все влаштовує. Тут все просто і зрозуміло, не треба вираховувати обьемну вагу і т.д. Але бувають і проколи Я оформив посилку MGRMY3001018491Y 12/10/2023 а прийшла на відділення вечером 01/11/2023 Шла вона 20 днів !!! Отримав би раніше, так вона кружляла у Києві майже 3 дні((( Я оформлюю на відділення , а мені постійно телефонує курьєр і хоче вручити посилку, а залишити її на відділенні чомусь не можна, а можна переоформити і її привезти на це ж саме місце через день або другий ))) Раніше були якісь "плюшки" за не виконання термінів доставки, зараз ніхто з компанії нічого не пропонує, або треба може самому звертатись... На сайті Meest China великий постер, що доставляємо за 10 днів ))) і за 13$ На мою думку це неможливо навть для голд шоперів То дя чого ця замануха???? Ще одне питання відстрочки оплати доставки. По умовам доставка призупиняється коли посилка вже на териториї України Насправді це не так. Звониш у підтримку і питаєш де посилка, коли вона призупинена, а вона у Німеччині То чого ж призупинена????. На Новій Пошті зовсім не паряться-прийшла тоді платиш))) До цього все було навпаки-доставляли скоріше ніж доставляли!!! Сподіваюсь так буде і надалі !!!!
Достоинства:
Все дуже просто і зрозуміло
Гарний сайт і додаток
Служба підтримки-живі люди замість роботів)))
Недостатки:
Коли бувають "проколи" то з боку компанії ніяких знижок і відшкодувань
Здравствуйте. у меня произошла ужасная ситуация. Я заказала товар с сайта taobao при помощи Meest China. Заказ я оплатила. Хотела добавить адрес, уже после того как успешно прошла оплата, но моей страны на в списке доступных стран нет. Я из Беларуси. Теперь я поняла, что мне товар уже никак не получить, могу ли я как-то вернуть свои деньги? Заранее спасибо!
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China
Тиждень тому оплатив посилку і все застрягло на "оформлено для відправки"/"поступлено в сортувальний центр країни відправника"... Підкажіть наскільки такі терміни нормальні (користуюсь послугами перевізника вперше)
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China Показать 1 ответ
Коли нарешті налагодять роботу особистого кабінету?? Уже більше місяця виникають то одні то інші проблеми з ним! Писав уже не один раз, працювати важко з такою роботою кабінету! Доводиться часто звертатись до менеджера за допомогою. А от доставка - супер швидка, хоч щось)
Добрий день! Напишіть нам Ваш код клієнта на пошту [email protected] з детальним описом помилки додатку. Це допоможе вирішити питання якнайшвидше! З повагою, команда Meest China
На Росані перевірка займає багато часу. Минулого разу все оформили за 3 дні, цього разу уже минуло 7 і тиша. Хоча сама доставка зайняла 8 днів до митниці. Можна якось повпливати на них???
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China
Приветствуем вас на официальной странице Meest China на otzyvua.net! Данной страницей управляет служба клиентской поддержки компании Meest China. Цель страницы - предоставлять консультации по доставке посылок и грузов. ✖️Коментарии, которые не содержат трек-номеров, номеров заказов, номеров заявок, номера личного кабинета и других идентификационных данных клиента, считаются неконструктивной критикой. Мы не сможем... подробнее
До кого звертатись?
Для зміни цінності товару ви можете написати нам на офіційну пошту [email protected] та звернутись до нашої клієнтської підтримки щодня з 09:00 до 21:00 за номером:
📞 0 800 21 51 16
або ж напишіть нам у чат-бот на сайті:
💬 [meest.cn](https://meest.cn/)
З повагою, команда Meest China 💙
Товар не дійшли до складу
Кошти за товар із трек-номером YT7543683931866 було повернуто сьогодні (16.05), оскільки продавець не здійснив відправлення. Сума буде зарахована на баланс викупу протягом 1–3 робочих днів.
Для швидшого отримання відповіді просимо звертатись до служби клієнтської підтримки з пн-нд 09:00 по 21:00 за номером 0 800 21 51 16 , або , в чат-боті.
Також, якщо Вам не зручно нам телефонувати, Ви можете замовити зворотній зв'язок через чат-бот за посиланням на сторінці: https://meest.cn/ .
Якщо виникнуть додаткові питання — ми завжди на зв’язку! 💙
массово ставят ярлык "бренд"
Будьте осторожны!
Якщо у вас є сумніви щодо класифікації конкретного товару, ви завжди можете звернутись до нашої підтримки до моменту формування посилки — ми уточнимо інформацію на складі.
Також зазначимо, що ми не впливаємо на митницю та не маємо на меті штучно змінювати спосіб доставки. З повагою, компанія Meest China Показать 1 ответ
Завжди все було добре, а тут таке...
Номер проблемного відправлення MGRMY3002641066YQ.
Товар замовлявся 17.03.2025 на Таобао. Вже 27.03.2025 його було доставлено до львівської митниці. Це, мабуть, рекорд по часу доставки з моменту замовлення на Таобао, але він не відбувся.
З 27.03.2025 по цей день в "єдиному вікні" митниці жодних змін і жодних вимог до мене. Ну, типу надати інвойс, виписку, чек. Статус відправлення: "попередня інформація... Читать отзыв Вітаю всіх!
Номер проблемного відправлення MGRMY3002641066YQ.
Товар замовлявся 17.03.2025 на Таобао. Вже 27.03.2025 його було доставлено до львівської митниці. Це, мабуть, рекорд по часу доставки з моменту замовлення на Таобао, але він не відбувся.
З 27.03.2025 по цей день в "єдиному вікні" митниці жодних змін і жодних вимог до мене. Ну, типу надати інвойс, виписку, чек. Статус відправлення: "попередня інформація не потребує рішення митниці".
З вашого боку лише 4.04.2025 була зміна статусу з "Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення" на "Опрацювання та підготовка документів до подання на митне оформлення" і те, підозрюю, відбулося після звернення до підтримки. Лише через вісім діб (шість робочих днів) Meest запросила з мене документи на товар. А тепер ще чекати до десяти робочих днів опрацювання документів.
Скажіть, будь ласка, навіщо я заплатив за авіадоствку відправлення, якщо з таким же успіхом воно би за той самий час десь тихенько допливло до Львівської митниці? Чому, коли митниця затримує товар (якщо затримує), відразу не повідомити власника, щоб той надав відповідні документи?
Прикро те, що цей товар потрібен був ще на вчора, а тут ще таке
Дякую за увагу і сподіваюсь на швидше вирішення цього проблемного питання
Посилка зависла на митниці
MGRMY3002653211YQ
У випадку додаткових питань ви можете звернутися до клієнтської підтримки з понеділка по неділю з 09:00 до 21:00 за номером 0 800 21 51 16 або в чат-боті. Також можна замовити зворотний зв’язок через чат-бот за посиланням на сторінці: https://meest.cn/.
не розумію що робити в такій ситуації
допоможіть
Для оперативних відповідей ви можете звернутися до служби клієнтської підтримки:
📞 0 800 21 51 16 (щодня з 09:00 до 21:00)
💬 Чат-бот: https://meest.cn/
Якщо вам незручно телефонувати, ви також можете замовити зворотній дзвінок через чат-бот.
З повагою, команда Meest China. Показать 1 ответ
Работа с СП "Росан"
Замовляю Хот Вілси Завжди білстери гнуті деякі моделі Биті!
Завжди одразу оплачуйте доставку посилки, щоб ваша посилка не загубилася...
MGRMY3002225948YQ
З якоїсь причини не пройшла оплата після комплектації посилки, що я помітив тільки після того, як посилка була 2 дні в Україні. Буде круто, якби ви додали статус оплати на головній сторінці сайту. Дякую.
Оператори не відповідають!
отзыв о доставке
Расстаможка
Все было бы супер если бы не сроки расстаможки . Если груз стоимостью 150 долларов то приходится ждать больше 10 дней после получения уже в Украине . Пропадает весь смысл АВИА доставки . Может в таком случае есть смысл сразу подавать документы на расстаможку, еще при вылете из Китая ?
Знято обмеження в доставці
MGRMY3002117657YQ
правда про посилки
Задержки на таможне.
Відстеження
З повагою,
команда Meest China
Все частіше я лишаюсь незадоволеною співпрацею:(
Щиро перепрошуємо за спричинені незручності. Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001398343YQ бачимо, що орієнтовна дата прибуття 6.05.2024р.
Ми вже зафіксували запит стосовно некоректної роботи трекінгу та передали у відділ IT.
З повагою,
команда Meest China.
Немає посилки!
З повагою,
компанія Meest China
Пропадає інформація по посилці
З повагою,
компанія Meest China
Знято обмеження в доставці
Що це означає
Прийде мені посилка чи ні
MGRMY3001178962YQ
Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001178962YQ бачимо, що замовлення поступило на ММПО(Місце Міжнародного Поштового Обміну) 22.12.2023 та не передавалась на доставку у зв'язку з тим, що у Вас не було здійснено оплату за доставку, відповідно і було відображення статусу « ЗНЯТО ОБМЕЖЕННЯ В ДОСТАВЦІ».
Від 31.12.2023 Ви сплатили доставку, вантаж було поновлено та передано на подальшу доставку по Україні.
З повагою, команда Meest China
Допомога, менеджери не відповідають
Напишіть нам Ваш код клієнта на пошту [email protected] з детальним описом помилки додатку. Це допоможе вирішити питання якнайшвидше!
З повагою,
команда Meest China
Знято обмеження в доставці
MGRMY3001089113YQ
Перевіривши інформацію за Вашою посилкою MGRMY3001089113YQ бачимо, що замовлення поступило на ММПО(Місце Міжнародного Поштового Обміну) 18.11.2023 та не передавалась на доставку у зв'язку з тим, що у Вас не було здійснено оплату за доставку, відповідно і було відображення статусу « ЗНЯТО ОБМЕЖЕННЯ В ДОСТАВЦІ».
Від 25.11.2023 Ви сплатили доставку, вантаж було поновлено та передано на подальшу доставку по Україні.
З повагою, команда Meest China
Одна з найкращих компаній , як би не було зараз
Така оцінка тому що пишуть собі через... Читать отзыв Доставляю дуже давно , виходило в місяць 400-600 кг але зараз частину товару перевожу на інших перевізників хоч і важко це робити . Все через їхній Росан , зараз блокують 3-4 посилки з 10 . Тобто по колу вони з Вас візьмуть так само як інші компанії з розмитненням 17-22 $ .
Така оцінка тому що пишуть собі через один відгуки , їх помітно .
Продовжую працювати тому що їхній заручник , багато посилок.
Тим в кого меньше то простіше привезти через компанію яка розмитнить в Києві а не на Росан , там наглі персонажі є
Повільно-Швидкий Авіаекспрес
Мене все влаштовує. Тут все просто і зрозуміло, не треба вираховувати обьемну вагу і т.д.
Але бувають і проколи
Я оформив посилку MGRMY3001018491Y 12/10/2023 а прийшла на відділення вечером 01/11/2023
Шла вона 20 днів !!! Отримав би раніше, так вона кружляла у Києві майже 3 дні(((
Я оформлюю... Читать отзыв Я користуюсь послугами Міст Чайна вже досить давно і буду користуватись.
Мене все влаштовує. Тут все просто і зрозуміло, не треба вираховувати обьемну вагу і т.д.
Але бувають і проколи
Я оформив посилку MGRMY3001018491Y 12/10/2023 а прийшла на відділення вечером 01/11/2023
Шла вона 20 днів !!! Отримав би раніше, так вона кружляла у Києві майже 3 дні(((
Я оформлюю на відділення , а мені постійно телефонує курьєр і хоче вручити посилку, а залишити її на відділенні чомусь не можна, а можна переоформити і її привезти на це ж саме місце через день або другий )))
Раніше були якісь "плюшки" за не виконання термінів доставки, зараз ніхто з компанії нічого не пропонує, або треба може самому звертатись...
На сайті Meest China великий постер, що доставляємо за 10 днів ))) і за 13$
На мою думку це неможливо навть для голд шоперів
То дя чого ця замануха????
Ще одне питання відстрочки оплати доставки.
По умовам доставка призупиняється коли посилка вже на териториї України
Насправді це не так. Звониш у підтримку і питаєш де посилка, коли вона призупинена, а вона у Німеччині
То чого ж призупинена????. На Новій Пошті зовсім не паряться-прийшла тоді платиш)))
До цього все було навпаки-доставляли скоріше ніж доставляли!!!
Сподіваюсь так буде і надалі !!!!
Вопрос о возврате денежных средств
Оформлення для відправки
Тиждень тому оплатив посилку і все застрягло на "оформлено для відправки"/"поступлено в сортувальний центр країни відправника"... Підкажіть наскільки такі терміни нормальні (користуюсь послугами перевізника вперше)
Погано працює кабінет!!!
Затримують викуп!
Довго проходить перевірка