Lyubov Kapuro Украина, Київ Отзыв написан 8 марта, 2016 год1511 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Мукачево, ул. Мира, 151 Г Колись було гасло в Фокстрот" Акції повинні бути чесними" В магазині на першому поверсі в вихідний день-ЖОДНОГО продавця.Тільки кредитні представники,касир і неохайний охоронець Знайшовши продавця(хвилин 10-15 часу) намагаюся придбати "акційний" смартфон)І відразу ж мені в наглу впарюють нікому непотрібні сервіси за чисто "символічною" ціною.Отримавши мою відмову від додаткових сервісів і строхівок на випадок влучення блискавки в мій телефон,продавць чітко дав зрозуміти,що просто так телефон я не придбаю."Запрпонував" придбати чохли,батарейки...... і всякий інший непортібний мотлох на суму 15 відсотків від вартості товару.Звичайно платити за мотлох ніхто не збирався.Мотивація продавця зрозуміла-без додаткових товарів-послуг товар заборонено продавати.Він дуже чітко все пояснив.Адміністраціїї магазину на робочому місті не виявилось( Товар звичайно мені не продали. По перще-персонал демотивований на продаж товару.Краще Не продати товар,аніж продати без додаткових послуг. По друге-можу точно сказати,що наступного разу при спробі"купити" товар в даному закладі буду з собою приводити представника служби захисту прав споживачів. По третье-те що "творить" персонал з впаренням страхівок і додаткових товарів-вказівка з верху від так званих"менеджерів"Тобто-персонал в рабських умовах.
ВІДПОВІДНО КЛІЄНТИ І ПОКУПЦІ ДАННІЙ РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ ПРОСТО НЕ ПОТРІБНІ.Основна мета-продажа повітря.Абсолютно не кліентноспрямована мережа з продажу побутової техніки. ото ж питання- Акції повинні бути чесними?
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію:
Акції повинні бути чесними? - Отзывы о Фокстрот
В магазині на першому поверсі в вихідний день-ЖОДНОГО продавця.Тільки кредитні представники,касир і неохайний охоронець
Знайшовши продавця(хвилин 10-15 часу) намагаюся придбати "акційний" смартфон)І відразу ж мені в наглу впарюють нікому непотрібні сервіси за чисто "символічною" ціною.Отримавши мою відмову від додаткових сервісів і строхівок на випадок влучення блискавки в мій телефон,продавць чітко дав зрозуміти,що просто так телефон я не придбаю."Запрпонував" придбати чохли,батарейки...... і всякий інший непортібний мотлох на суму 15 відсотків від вартості товару.Звичайно платити за мотлох ніхто не збирався.Мотивація продавця зрозуміла-без додаткових товарів-послуг товар заборонено продавати.Він дуже чітко все пояснив.Адміністраціїї магазину на робочому місті не виявилось( Товар звичайно мені не продали.
По перще-персонал демотивований на продаж товару.Краще Не продати товар,аніж продати без додаткових послуг.
По друге-можу точно сказати,що наступного разу при спробі"купити" товар в даному закладі буду з собою приводити представника служби захисту прав споживачів.
По третье-те що "творить" персонал з впаренням страхівок і додаткових товарів-вказівка з верху від так званих"менеджерів"Тобто-персонал в рабських умовах.
ВІДПОВІДНО КЛІЄНТИ І ПОКУПЦІ ДАННІЙ РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ ПРОСТО НЕ ПОТРІБНІ.Основна мета-продажа повітря.Абсолютно не кліентноспрямована мережа з продажу побутової техніки.
ото ж питання- Акції повинні бути чесними?
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за звернення.
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію:
- дату покупки;
- марку та модель товару;
- номер документа із чеку (#ДОК. хххх-хххх...);
- контактні дані для зворотнього зв'язку.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
З повагою, Олена
Спеціаліст групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому "
0800 500 153