Відгук про Фокстрот за адресою Мукачево, ул. Мира, 151 Г Колись було гасло в Фокстрот" Акції повинні бути чесними" В магазині на першому поверсі в вихідний день-ЖОДНОГО продавця.Тільки кредитні представники,касир і неохайний охоронець Знайшовши продавця(хвилин 10-15 часу) намагаюся придбати "акційний" смартфон)І відразу ж мені в наглу впарюють нікому непотрібні сервіси за чисто "символічною" ціною.Отримавши мою відмову від додаткових сервісів і строхівок на випадок влучення блискавки в мій телефон,продавць чітко дав зрозуміти,що просто так телефон я не придбаю."Запрпонував" придбати чохли,батарейки...... і всякий інший непортібний мотлох на суму 15 відсотків від вартості товару.Звичайно платити за мотлох ніхто не збирався.Мотивація продавця зрозуміла-без додаткових товарів-послуг товар заборонено продавати.Він дуже чітко все пояснив.Адміністраціїї магазину на робочому місті не виявилось( Товар звичайно мені не продали. По перще-персонал демотивований на продаж товару.Краще Не продати товар,аніж продати без додаткових послуг. По друге-можу точно сказати,що наступного разу при спробі"купити" товар в даному закладі буду з собою приводити представника служби захисту прав споживачів. По третье-те що "творить" персонал з впаренням страхівок і додаткових товарів-вказівка з верху від так званих"менеджерів"Тобто-персонал в рабських умовах.
ВІДПОВІДНО КЛІЄНТИ І ПОКУПЦІ ДАННІЙ РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ ПРОСТО НЕ ПОТРІБНІ.Основна мета-продажа повітря.Абсолютно не кліентноспрямована мережа з продажу побутової техніки. ото ж питання- Акції повинні бути чесними?
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію:
Акції повинні бути чесними? - Відгуки про Фокстрот
В магазині на першому поверсі в вихідний день-ЖОДНОГО продавця.Тільки кредитні представники,касир і неохайний охоронець
Знайшовши продавця(хвилин 10-15 часу) намагаюся придбати "акційний" смартфон)І відразу ж мені в наглу впарюють нікому непотрібні сервіси за чисто "символічною" ціною.Отримавши мою відмову від додаткових сервісів і строхівок на випадок влучення блискавки в мій телефон,продавць чітко дав зрозуміти,що просто так телефон я не придбаю."Запрпонував" придбати чохли,батарейки...... і всякий інший непортібний мотлох на суму 15 відсотків від вартості товару.Звичайно платити за мотлох ніхто не збирався.Мотивація продавця зрозуміла-без додаткових товарів-послуг товар заборонено продавати.Він дуже чітко все пояснив.Адміністраціїї магазину на робочому місті не виявилось( Товар звичайно мені не продали.
По перще-персонал демотивований на продаж товару.Краще Не продати товар,аніж продати без додаткових послуг.
По друге-можу точно сказати,що наступного разу при спробі"купити" товар в даному закладі буду з собою приводити представника служби захисту прав споживачів.
По третье-те що "творить" персонал з впаренням страхівок і додаткових товарів-вказівка з верху від так званих"менеджерів"Тобто-персонал в рабських умовах.
ВІДПОВІДНО КЛІЄНТИ І ПОКУПЦІ ДАННІЙ РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ ПРОСТО НЕ ПОТРІБНІ.Основна мета-продажа повітря.Абсолютно не кліентноспрямована мережа з продажу побутової техніки.
ото ж питання- Акції повинні бути чесними?
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за звернення.
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію:
- дату покупки;
- марку та модель товару;
- номер документа із чеку (#ДОК. хххх-хххх...);
- контактні дані для зворотнього зв'язку.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
З повагою, Олена
Спеціаліст групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому "
0800 500 153