Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 За стільки років так і ненавчились працювати.Перший і останній тпетій відгук негативні.Умудрились частину відправлення відірвати,і з кінцями.
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Жахливий сервіс!!! Не користуйтесь послугами цієї фірми. За той час, що вони везли вантаж з Сумської області до Львова - Нова пошта вже двічі доставила. Субота і неділя - вантаж лежить на складі, відправляється тільки в понеділок. Ну ок. Четвер, 8.43, доставлений, жодного повідомлення. П'ятниця, дзвоню. 30 хвилин чекаю на оператора - нема. Передзвонюють. І відразу - це не до... Читать отзыв Жахливий сервіс!!! Не користуйтесь послугами цієї фірми. За той час, що вони везли вантаж з Сумської області до Львова - Нова пошта вже двічі доставила. Субота і неділя - вантаж лежить на складі, відправляється тільки в понеділок. Ну ок. Четвер, 8.43, доставлений, жодного повідомлення. П'ятниця, дзвоню. 30 хвилин чекаю на оператора - нема. Передзвонюють. І відразу - це не до нас, ми логістика. Дзвоніть на склад. Дзвоню. Відповідь оператора: заради вашої посилки я не буду ганяти водія по місту... WTF. Чекайте до понеділка, з 9.00 ранку. WTF. Я взагалі-то на роботі... Нє, не зачіпає. А я замовляла адресну доставку, на хвилиночку...
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
Напевне, тільки один водій та один оператор. Жах, а не компанія
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Товар відправлений з Києва 3.05.22 прибув на транзитний склад Львів(Малехів) 07.05.22, частина замовлення приїхала на відділення, а інша частина так і залишилася на транзиті. Ніякого повідомлення про затримку вантажу чи інші проблеми вони не повідомляють, товар просо лежить на складі. З транзитним складом звязку немає ніякого, тільки через операторів відділення. Оператор відділення дзвонив на транзит та нагадував їм про товар... Читать отзыв Товар відправлений з Києва 3.05.22 прибув на транзитний склад Львів(Малехів) 07.05.22, частина замовлення приїхала на відділення, а інша частина так і залишилася на транзиті. Ніякого повідомлення про затримку вантажу чи інші проблеми вони не повідомляють, товар просо лежить на складі. З транзитним складом звязку немає ніякого, тільки через операторів відділення. Оператор відділення дзвонив на транзит та нагадував їм про товар протягом тижня, відмазка була одна: "забули, зміна була інша, то не ми, завтра відправимо і тд...". Так це трає вже 24 дні коли товар просто лежить на транзит Львів(Малехів). ЖАХЛИВА КОМПАНІЯ, АБСОЛЮТНА БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, КРАЙНІХ НЕ МАЄ. КОРИСТУВАТИСЯ НЕЮ НІКОЛИ НЕ БУДУ!
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Добрый день, хочу оставить отзыв о накипевшем. 1.Персонал хамло; 2 Телефон горячей линии для видимости; 3 Сервис ужасный; А теперь по сути. Отправляла моя фирма посылку состоящую из н количества оборудования, все было упаковано лично. Приехало разпаковано и частями, некоторые позиции искалю неделю. Так же отказывали о выдаче посылки без номера декларации, хотя посылка была отправлена на меня и мой... Читать отзыв Добрый день, хочу оставить отзыв о накипевшем. 1.Персонал хамло; 2 Телефон горячей линии для видимости; 3 Сервис ужасный; А теперь по сути. Отправляла моя фирма посылку состоящую из н количества оборудования, все было упаковано лично. Приехало разпаковано и частями, некоторые позиции искалю неделю. Так же отказывали о выдаче посылки без номера декларации, хотя посылка была отправлена на меня и мой номер, тупо морозились. Не ведитесь на стоимость, дороже будет. Итог, откозался от посылки, потерял свои деньги.
Доброго дня, Євген! Отримання вантажу без номера квитанції неможливо за правилами компанії. Приносимо вибачення за затримку вантажу. Вкажіть, будь ласка ,номер квитанції, щоб можна було розібратися у ситуації.
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Получал груз на Деливери. При прибытии в отделение оказалось что я забыл телефон дома. Соответственно № квитанции не знал, документы (паспорт, водительское удостоверение были с собой). Девушки на выдаче (скучающие, клиентов нет) категорически отказались выдавать груз без № квитанции. На предложение найти груз по ФИО, № телефона (как в других компаниях) - отказ. Обоснование - правила компании. На предложение зайти... Читать отзыв Получал груз на Деливери. При прибытии в отделение оказалось что я забыл телефон дома. Соответственно № квитанции не знал, документы (паспорт, водительское удостоверение были с собой). Девушки на выдаче (скучающие, клиентов нет) категорически отказались выдавать груз без № квитанции. На предложение найти груз по ФИО, № телефона (как в других компаниях) - отказ. Обоснование - правила компании. На предложение зайти с любого их компа или девайса в мой личный кабинет на сайте деливери, чтобы посмотреть № квитанции - отказ. Т.Е. без заветных 10 цифр ты ̶ч̶м̶о̶ никто и звать тебя никак. Полное равнодушие к клиенту и желание решить проблему. Груз был довольно большой и с дверей склада его было видно. На просьбу к начальнику склада просто ему подойти к грузу и посмотреть № квитанции также прозвучал категорический отказ. В итоге у постороннего человека попросил смартфон, зашел в свой кабинет на сайте деливери и нашел № квитанции.
Отзыв/ предложение: 1. Для руководства компании: поощрите своих сотрудников за строгое выполнение правил компании. 2. Для клиентов компании: компании на вас начхать, вы для них никто и звать вас никак. Если есть малейшая возможность - пользуйтесь любой другой компанией.
НАЗАР (Соединенные Штаты Америки, Washington)26 января, 2017 год
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Народ, ну сколько можно ворчать! Мне вот тоже они недавно задержали на сутки товар, ну ниче, не умер же! У меня посылка была из Кировограда во Львов. Там получатель (незнакомый мне, кстати, человек) тоже не возмущался по этому поводу, потому что все адекватные и понимают, что такое дорога, тем более, когда замело, и сколько накладок может случиться.
Назар, добрый день! Приносим извинения за задержку Вашего груза. Действительно, в связи с ухудшением погодных условий, грузы, следовавшие по всей территории Украины, прибывали с задержками - об этом мы информировали своих клиентов на официальном сайте компании. С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (044)23-888-53, [email protected], Екатерина, 067-620-50-55
Олена Клименко (Украина, Запоріжжя)26 сентября, 2016 год
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Из г.Константиновка Донецкой области отправлена посылка во Львов. «В пути» с 14.09.2016 по 26.09.2016 (при дате прибытия 17.09.2016 ). СПА- СИ-БО! А особенно, за испорченные нервы и отношения в семье… P.S. Для Отдела Качества и стандартизации указываю номер квитанции: № 1020023611.
Олена, добрый день! Ваш груз был отправлен в почтомат и по техническим причинам отсутствовала возможность осуществить загрузку в указанный срок. Груз доставлен по адресу. Приносим извинения за случившееся, мы работаем над этим вопросом и надеемся, у нас еще будет возможность исправить Ваше мнение о нашей работе. С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (044)23-888-53, [email protected] Екатерина, 067-620-50-55
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 16.06.2016 р. в 09 г. 55 хв. відправляв в відділенні міста Львів по Городоцкій валізи 4 шт. загальна вага 75 кг. Дуже здивувало організація прийому вантажу однією людиною. Він сам приймав весь мій вантаж, запаковував, вимірював, зважував, сортував, складував, виписував накладну, давав відповіді на питання від людей що приходили прийняти або здати вантаж (таке собі вікно довідок... Читать отзыв 16.06.2016 р. в 09 г. 55 хв. відправляв в відділенні міста Львів по Городоцкій валізи 4 шт. загальна вага 75 кг. Дуже здивувало організація прийому вантажу однією людиною. Він сам приймав весь мій вантаж, запаковував, вимірював, зважував, сортував, складував, виписував накладну, давав відповіді на питання від людей що приходили прийняти або здати вантаж (таке собі вікно довідок на ногах), на це в нього пішло близько 4 хвилин. Як на мене він працював за декількох робітників. Коли я отримав ярлики і прийшов доклеїти на свій вантаж, я знову зверну увагу на його працю, його темп і дії були швидкими, не було зайвих рухів, як у східних бойових мистецтвах. На курці його з правої сторони було написано ім'я Юрій Сенішин. Одним словом молодець хлопець. Взагалі коли людина може організувати свою працю це достойно уваги і похвали. В віконці приваблива дівчина зробила все бістро і ввічливо, але до організації роботи відділення в цілому є багато питань. Думаю як щоб роботу відділення організовував той робітник який роботу виконує краще за всіх то праця робітників, переміщення, розміщення, складування вантажу, його завантаження і відвантаження було б такі як рухи вправного працівника.
Николай, добридень! Щиро вдячні Вам за такий розгорнутий відгук. Юрій Сенішин працює в Компанії майже 4 роки і за цей час зарекомендував себе професіоналом. Ми передали Ваш відгук Юрію, його безпосередньому керівнику а також регіональному Директору для ознайомлення та прийняття рішення щодо заохочення. Що стосується Вашого питання з організації роботи відділення, уточніть буль-ласка детальніше, що мається на увазі або залиште Ваш контактний номер, зручним для Вас способом, . Завжди відкриті до діалогу. Ще раз дякуємо за Ваш відгук і будемо раді співпраці й надалі! З повагою, Відділ якості і стандартизації: ( 044 ) 23-888-53, [email protected], Катерина, 067-620-50-55
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Доброго дня!!! Бачу позитивними відгуками мало хто з клієнтів може потішити фірму ДЕЛІВЕРІ, і я не складу їм компанію. Рік тому мав проблеми з доставкою вагтажу цим перевізником. Цього року відправник переконав знов скористатися ДЕлівері, так як тут дешева ціна. Купився. Тепер бідкаюся. Товар відправлено з Черкас 18 жовтня, Дата прибуття 22. Тоді ж телефонував. Сказали приїхати о 15:00... Читать отзыв Доброго дня!!! Бачу позитивними відгуками мало хто з клієнтів може потішити фірму ДЕЛІВЕРІ, і я не складу їм компанію. Рік тому мав проблеми з доставкою вагтажу цим перевізником. Цього року відправник переконав знов скористатися ДЕлівері, так як тут дешева ціна. Купився. Тепер бідкаюся. Товар відправлено з Черкас 18 жовтня, Дата прибуття 22. Тоді ж телефонував. Сказали приїхати о 15:00 годині буде вантаж. Найняв вантажне таксі (габаратний вантаж), приїхав, вантажу немає. Про відшкодування коштів за послуги таксі ніхто навіть не веде мови. Коли прибуде вантаж конкретно ніхто не може відповісти. Послали на гарячу лінію. Після двох днів переговорів там дали телефон служби безпеки Делівері. Сказав номер декларація, орисав вантаж. Телефоную на наступний день, а мені відповідає працівник: що Ви від нас хочете; Ви тільки вчора заявку на пошук подали. Оце я розумію фірма, оце перевізник. Сьогодні 27 жовтня а де мій вантаж ніхто не знає. Підкажіть які документи потрібно щоб отримати хоча б страхівку.
Юрий, здравствуйте. Искренне приносим извинения за причиненные неудобства. Укажите, пожалуйста, номер квитанции груза, график прибытия которого сместился. Мы готовы в кратчайшие сроки рассмотреть Ваше обращение. С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected] Екатерина, 067-620-50-55 Показать 1 ответ
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Городоцкая, 367 Всім доброго дня! Кілька років працював з "Делівері". Відправляю в основному меблі. Все влаштовувало, проблем не було. До недавнього часу... Як завжди, привіз, оформив. Цього разу сам оплатив доставку та страховку. Ліжко, тумби - замотані у стрейч-плівку та запаковані у гофрокартон. Ламелі на ліжко - у стрейч-плівку. Якісно. Всі місця вантажу отримали наліпки "Обережно - крихке". Вантажники попереджені про... Читать отзыв Всім доброго дня! Кілька років працював з "Делівері". Відправляю в основному меблі. Все влаштовувало, проблем не було. До недавнього часу... Як завжди, привіз, оформив. Цього разу сам оплатив доставку та страховку. Ліжко, тумби - замотані у стрейч-плівку та запаковані у гофрокартон. Ламелі на ліжко - у стрейч-плівку. Якісно. Всі місця вантажу отримали наліпки "Обережно - крихке". Вантажники попереджені про характер вантажу. Маршрут "склад - під'їзд" Львів-Тернопіль. Через кілька днів почались проблеми. Клієнт повідомляє, що меблі пошкоджені. З її(клієнта) слів: "Привезли, спитались, чи ціла упаковка. Подивилась - ціла. Підписуйте. Підписала. До побачення! Поїхали. Правда, ще пропонували занести в квартиру. Відмовилась, бо було ким. Занесли, розпакували." Далі описувати не буду. Далі - самі нерви. Попросив скинути фото пошкоджень, щоб виявити їх характер. Провів своє розслідування. На всіх етапах - від упаковки до здачі на перевезення - такі пошкодження були виключені. Почав шукати правди у "партнерів-перевізників". Кілька днів футболили мене від одного до іншого. Нарешті вийшов на їхню службу безпеки. Написав заяву, скинув фото пошкоджень. Сказали чекати два тижні(такий "порядок"). Результат - 0. Усно пояснили, що мої меблі їхали мало не на перинах, що ніде не падали. Бо в них камери і вони все бачать. Письмової відповіді так і не дочекався. Про страхове відшкодування пошкоджень навіть не йдеться(меблі дорогі, з масиву дуба). Але проблему вирішувати якось треба. Змушений був просити клієнта відправити меблі назад. За мій рахунок. Забрали, сказали, що добре упакують. Якби не так... Приїхало це все до Львова. Упаковка всюди порвана. В квитанції відмітка"груз поврежден". Забирай... Забрав. Мої збитки вже перевищили 1100,00 грн. Це без ремонту та нової доставки. Висновки. 1. Повний пофігізм по відношенню до клієнта. Нема бажання навіть вникати. Ніхто ні за що не відповідає. 2.Немає стаціонарних телефонів, куди можна було б поскаржитись. 3.Страховка - фікція. Коли розслідування веде представник того, хто пошкодив - блюзнірство. Страхова компанія ніяким боком не приймає участі. Гроші - беруть. Працівникам чхати на репутацію. Нема духу співпраці. Совість відсутня. Підписав папірчик - сам дурень. Прохання до всіх, хто це читає і користується послугами даної "хверми" - ретельно контролювати вантаж(не упаковку) при отриманні. Наперед - не оплачувати. Тільки після ретельного огляду підписувати папери. Нехай всім щастить!
Володимир, добрый день. Искренне приносим извинения за причиненные неудобства. Укажите, пожалуйста, номер квитанции груза, который был поврежден. Мы готовы в кратчайшие сроки рассмотреть Ваше обращение. С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected] Екатерина, 067-620-50-55
Деливери
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»). Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза. Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы... подробнее
Відгук про роботу Делівері
Вантаж везуть волами
Делівері - найгірша доставка!
ЖАХЛИВА КОМПАНІЯ, АБСОЛЮТНА БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, КРАЙНІХ НЕ МАЄ. КОРИСТУВАТИСЯ НЕЮ НІКОЛИ НЕ БУДУ!
Фирма "Деливери" просто ужас
Жесть
При прибытии в отделение оказалось что я забыл телефон дома. Соответственно № квитанции не знал, документы (паспорт, водительское удостоверение были с собой).
Девушки на выдаче (скучающие, клиентов нет) категорически отказались выдавать груз без № квитанции. На предложение найти груз по ФИО, № телефона (как в других компаниях) - отказ. Обоснование - правила компании. На предложение зайти... Читать отзыв Получал груз на Деливери.
При прибытии в отделение оказалось что я забыл телефон дома. Соответственно № квитанции не знал, документы (паспорт, водительское удостоверение были с собой).
Девушки на выдаче (скучающие, клиентов нет) категорически отказались выдавать груз без № квитанции. На предложение найти груз по ФИО, № телефона (как в других компаниях) - отказ. Обоснование - правила компании. На предложение зайти с любого их компа или девайса в мой личный кабинет на сайте деливери, чтобы посмотреть № квитанции - отказ. Т.Е. без заветных 10 цифр ты ̶ч̶м̶о̶ никто и звать тебя никак. Полное равнодушие к клиенту и желание решить проблему.
Груз был довольно большой и с дверей склада его было видно. На просьбу к начальнику склада просто ему подойти к грузу и посмотреть № квитанции также прозвучал категорический отказ.
В итоге у постороннего человека попросил смартфон, зашел в свой кабинет на сайте деливери и нашел № квитанции.
Отзыв/ предложение:
1. Для руководства компании: поощрите своих сотрудников за строгое выполнение правил компании.
2. Для клиентов компании: компании на вас начхать, вы для них никто и звать вас никак. Если есть малейшая возможность - пользуйтесь любой другой компанией.
Ну сколько можно ворчать!
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (044)23-888-53, [email protected],
Екатерина, 067-620-50-55
Без комментариев…
«В пути» с 14.09.2016 по 26.09.2016 (при дате прибытия 17.09.2016 ).
СПА- СИ-БО! А особенно, за испорченные нервы и отношения в семье…
P.S. Для Отдела Качества и стандартизации указываю номер квитанции:
№ 1020023611.
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (044)23-888-53, [email protected] Екатерина, 067-620-50-55
Вправний працівник.
В віконці приваблива дівчина зробила все бістро і ввічливо, але до організації роботи відділення в цілому є багато питань. Думаю як щоб роботу відділення організовував той робітник який роботу виконує краще за всіх то праця робітників, переміщення, розміщення, складування вантажу, його завантаження і відвантаження було б такі як рухи вправного працівника.
З повагою, Відділ якості і стандартизації: ( 044 ) 23-888-53, [email protected],
Катерина, 067-620-50-55
Бачу позитивними відгуками мало хто з клієнтів може потішити фірму ДЕЛІВЕРІ, і я не складу їм компанію.
Рік тому мав проблеми з доставкою вагтажу цим перевізником. Цього року відправник переконав знов скористатися ДЕлівері, так як тут дешева ціна. Купився. Тепер бідкаюся.
Товар відправлено з Черкас 18 жовтня, Дата прибуття 22. Тоді ж телефонував. Сказали приїхати о 15:00... Читать отзыв Доброго дня!!!
Бачу позитивними відгуками мало хто з клієнтів може потішити фірму ДЕЛІВЕРІ, і я не складу їм компанію.
Рік тому мав проблеми з доставкою вагтажу цим перевізником. Цього року відправник переконав знов скористатися ДЕлівері, так як тут дешева ціна. Купився. Тепер бідкаюся.
Товар відправлено з Черкас 18 жовтня, Дата прибуття 22. Тоді ж телефонував. Сказали приїхати о 15:00 годині буде вантаж. Найняв вантажне таксі (габаратний вантаж), приїхав, вантажу немає. Про відшкодування коштів за послуги таксі ніхто навіть не веде мови.
Коли прибуде вантаж конкретно ніхто не може відповісти. Послали на гарячу лінію. Після двох днів переговорів там дали телефон служби безпеки Делівері. Сказав номер декларація, орисав вантаж. Телефоную на наступний день, а мені відповідає працівник: що Ви від нас хочете; Ви тільки вчора заявку на пошук подали.
Оце я розумію фірма, оце перевізник. Сьогодні 27 жовтня а де мій вантаж ніхто не знає.
Підкажіть які документи потрібно щоб отримати хоча б страхівку.
Відділення ДЕЛІВЕРІ - Львів - 3 (Малехів)
Укажите, пожалуйста, номер квитанции груза, график прибытия которого сместился. Мы готовы в кратчайшие сроки рассмотреть Ваше обращение.
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected]
Екатерина, 067-620-50-55 Показать 1 ответ
Кілька років працював з "Делівері". Відправляю в основному меблі. Все влаштовувало, проблем не було. До недавнього часу... Як завжди, привіз, оформив. Цього разу сам оплатив доставку та страховку. Ліжко, тумби - замотані у стрейч-плівку та запаковані у гофрокартон. Ламелі на ліжко - у стрейч-плівку. Якісно. Всі місця вантажу отримали наліпки "Обережно - крихке". Вантажники попереджені про... Читать отзыв Всім доброго дня!
Кілька років працював з "Делівері". Відправляю в основному меблі. Все влаштовувало, проблем не було. До недавнього часу... Як завжди, привіз, оформив. Цього разу сам оплатив доставку та страховку. Ліжко, тумби - замотані у стрейч-плівку та запаковані у гофрокартон. Ламелі на ліжко - у стрейч-плівку. Якісно. Всі місця вантажу отримали наліпки "Обережно - крихке". Вантажники попереджені про характер вантажу. Маршрут "склад - під'їзд" Львів-Тернопіль. Через кілька днів почались проблеми. Клієнт повідомляє, що меблі пошкоджені. З її(клієнта) слів: "Привезли, спитались, чи ціла упаковка. Подивилась - ціла. Підписуйте. Підписала. До побачення! Поїхали. Правда, ще пропонували занести в квартиру. Відмовилась, бо було ким. Занесли, розпакували." Далі описувати не буду. Далі - самі нерви. Попросив скинути фото пошкоджень, щоб виявити їх характер. Провів своє розслідування. На всіх етапах - від упаковки до здачі на перевезення - такі пошкодження були виключені. Почав шукати правди у "партнерів-перевізників". Кілька днів футболили мене від одного до іншого. Нарешті вийшов на їхню службу безпеки. Написав заяву, скинув фото пошкоджень. Сказали чекати два тижні(такий "порядок"). Результат - 0. Усно пояснили, що мої меблі їхали мало не на перинах, що ніде не падали. Бо в них камери і вони все бачать. Письмової відповіді так і не дочекався. Про страхове відшкодування пошкоджень навіть не йдеться(меблі дорогі, з масиву дуба). Але проблему вирішувати якось треба. Змушений був просити клієнта відправити меблі назад. За мій рахунок. Забрали, сказали, що добре упакують. Якби не так... Приїхало це все до Львова. Упаковка всюди порвана. В квитанції відмітка"груз поврежден". Забирай... Забрав. Мої збитки вже перевищили 1100,00 грн. Це без ремонту та нової доставки. Висновки.
1. Повний пофігізм по відношенню до клієнта. Нема бажання навіть вникати. Ніхто ні за що не відповідає.
2.Немає стаціонарних телефонів, куди можна було б поскаржитись.
3.Страховка - фікція. Коли розслідування веде представник того, хто пошкодив - блюзнірство. Страхова компанія ніяким боком не приймає участі. Гроші - беруть.
Працівникам чхати на репутацію. Нема духу співпраці. Совість відсутня. Підписав папірчик - сам дурень.
Прохання до всіх, хто це читає і користується послугами даної "хверми" - ретельно контролювати вантаж(не упаковку) при отриманні. Наперед - не оплачувати. Тільки після ретельного огляду підписувати папери. Нехай всім щастить!
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected]
Екатерина, 067-620-50-55