Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»).
Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза.
Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы...
подробнее
Отзывы о Деливери
Бачу позитивними відгуками мало хто з клієнтів може потішити фірму ДЕЛІВЕРІ, і я не складу їм компанію.
Рік тому мав проблеми з доставкою вагтажу цим перевізником. Цього року відправник переконав знов скористатися ДЕлівері, так як тут дешева ціна. Купився. Тепер бідкаюся.
Товар відправлено з Черкас 18 жовтня, Дата прибуття 22. Тоді ж телефонував. Сказали приїхати о 15:00 годині буде вантаж. Найняв вантажне таксі (габаратний вантаж), приїхав, вантажу немає. Про відшкодування коштів за послуги таксі ніхто навіть не веде мови.
Коли прибуде вантаж конкретно ніхто не може відповісти. Послали на гарячу лінію. Після двох днів переговорів там дали телефон служби безпеки Делівері. Сказав номер декларація, орисав вантаж. Телефоную на наступний день, а мені відповідає працівник: що Ви від нас хочете; Ви тільки вчора заявку на пошук подали.
Оце я розумію фірма, оце перевізник. Сьогодні 27 жовтня а де мій вантаж ніхто не знає.
Підкажіть які документи потрібно щоб отримати хоча б страхівку.
Відділення ДЕЛІВЕРІ - Львів - 3 (Малехів)
2 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Укажите, пожалуйста, номер квитанции груза, график прибытия которого сместился. Мы готовы в кратчайшие сроки рассмотреть Ваше обращение.
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected]
Екатерина, 067-620-50-55
Я вже кучу часу потратив на біганину по офісах вияснення обставин. Саме цікаве, що в службі безпеки заяву на втрату вантажу в мене не хотіли приймати. Обіцяли що якщо його відправили 18 жовтня (а сьогодні 27), то він обов*язково прийде. Це для них, як виявляється привична річ.
Сьогодні 30. То чи отримаю я вантаж, якщо ні то страхівку. Чи отримаю я відшкодування за втрачені нерви і час, скільки повинні відшкодувати за невчасно доставлений вантаж, чи відшкодовується неотримана винагорода по цьому товару, і куди я повинен звернутися?
Надеемся на понимание с Вашей стороны и наше дальнейшее сотрудничество.
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected]
Екатерина, 067-620-50-55
Додаткова скидка 10% склали близько 70 грн., що далеко не покрила витрат на транспорт (відділення знаходиться за межами міста). Нагадую, що вартість вантажу 300000 грн.
Збираю документи для юристів і через суд буду вимагато належної компенсації. Раджу всім таке зробити.
Про подальші дії буду повідомляти.