Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»).
Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза.
Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы...
подробнее
Отзывы о Деливери
Кілька років працював з "Делівері". Відправляю в основному меблі. Все влаштовувало, проблем не було. До недавнього часу... Як завжди, привіз, оформив. Цього разу сам оплатив доставку та страховку. Ліжко, тумби - замотані у стрейч-плівку та запаковані у гофрокартон. Ламелі на ліжко - у стрейч-плівку. Якісно. Всі місця вантажу отримали наліпки "Обережно - крихке". Вантажники попереджені про характер вантажу. Маршрут "склад - під'їзд" Львів-Тернопіль. Через кілька днів почались проблеми. Клієнт повідомляє, що меблі пошкоджені. З її(клієнта) слів: "Привезли, спитались, чи ціла упаковка. Подивилась - ціла. Підписуйте. Підписала. До побачення! Поїхали. Правда, ще пропонували занести в квартиру. Відмовилась, бо було ким. Занесли, розпакували." Далі описувати не буду. Далі - самі нерви. Попросив скинути фото пошкоджень, щоб виявити їх характер. Провів своє розслідування. На всіх етапах - від упаковки до здачі на перевезення - такі пошкодження були виключені. Почав шукати правди у "партнерів-перевізників". Кілька днів футболили мене від одного до іншого. Нарешті вийшов на їхню службу безпеки. Написав заяву, скинув фото пошкоджень. Сказали чекати два тижні(такий "порядок"). Результат - 0. Усно пояснили, що мої меблі їхали мало не на перинах, що ніде не падали. Бо в них камери і вони все бачать. Письмової відповіді так і не дочекався. Про страхове відшкодування пошкоджень навіть не йдеться(меблі дорогі, з масиву дуба). Але проблему вирішувати якось треба. Змушений був просити клієнта відправити меблі назад. За мій рахунок. Забрали, сказали, що добре упакують. Якби не так... Приїхало це все до Львова. Упаковка всюди порвана. В квитанції відмітка"груз поврежден". Забирай... Забрав. Мої збитки вже перевищили 1100,00 грн. Це без ремонту та нової доставки. Висновки.
1. Повний пофігізм по відношенню до клієнта. Нема бажання навіть вникати. Ніхто ні за що не відповідає.
2.Немає стаціонарних телефонів, куди можна було б поскаржитись.
3.Страховка - фікція. Коли розслідування веде представник того, хто пошкодив - блюзнірство. Страхова компанія ніяким боком не приймає участі. Гроші - беруть.
Працівникам чхати на репутацію. Нема духу співпраці. Совість відсутня. Підписав папірчик - сам дурень.
Прохання до всіх, хто це читає і користується послугами даної "хверми" - ретельно контролювати вантаж(не упаковку) при отриманні. Наперед - не оплачувати. Тільки після ретельного огляду підписувати папери. Нехай всім щастить!
7 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
С уважением, Отдел Качества и стандартизации: (062)206-0-209, [email protected]
Екатерина, 067-620-50-55