Не повідомили про приходженння товару, у відділенні пролежав 2 дні, при забиранні працівник не давав оглянути товар,сказав що після проплати.Обслуговування дуже погане
Замовляла чз делівері вперше і в останнє. Товар прибув невчасно, кожного дня дзвінки для уточнення нічого не дали. Ніяких смс, оповіщень щодо доставки також. Вартість завищена, та ще й при адресній доставці водій погодився лише спустити вантаж з автівки, бо під'їхати йому не зручно і він не хоче. За що 1400 грн?..поставила 2, бо хоч більш менш цілим довезли, є... Читать отзыв Замовляла чз делівері вперше і в останнє. Товар прибув невчасно, кожного дня дзвінки для уточнення нічого не дали. Ніяких смс, оповіщень щодо доставки також. Вартість завищена, та ще й при адресній доставці водій погодився лише спустити вантаж з автівки, бо під'їхати йому не зручно і він не хоче. За що 1400 грн?..поставила 2, бо хоч більш менш цілим довезли, є одна вмятина, але не відомо хто пакував. Не рекомендую!!!
Отзыв о Деливери по адресу Одеса, ул. Шота Руставели, 7 Добрый день! Что вообще у ТК происходит? Офпред самоликвидировался отсюда, а компании пофиг? ТТН = 0360399744, насчитали дикую сумму за доставку (22 кг = 213 грн), дороже НП, при том, за подобный же груз по этому маршруту до была нормальная стоимость (165 грн). На отделении сотрудница непонятно что перемерила и непонятно где подставила, получилась та же ерунда.... Читать отзыв Добрый день!
Что вообще у ТК происходит? Офпред самоликвидировался отсюда, а компании пофиг?
ТТН = 0360399744, насчитали дикую сумму за доставку (22 кг = 213 грн), дороже НП, при том, за подобный же груз по этому маршруту до была нормальная стоимость (165 грн). На отделении сотрудница непонятно что перемерила и непонятно где подставила, получилась та же ерунда. Привезли груз домой, перемерили, подставили в калькулятор на сайте - 160 грн.
На горячей линии девушка общается мягко говоря не очень вежливо, по ее рекомендации ушло еще 4 ноября письмо со всеми фото замеров на email [email protected]. С утра его получение подтвердила куча сотрудников - с той поры тишина.
На странице Деливери на facebook тоже никакой обратной связи, хотя какой-то бот там все время шлепает посты.
Вот я не понимаю, почему я должна 53 грн дарить на ровном месте? И на будущее не пользоваться услугами ТК, кроме палет, потому что там контролирует отправитель и не дает насчитать полную ерунду?
И самое главное, что это за отношение к клиентам со стажем с 2013 года?
Придется в Госпродпотребслужбу обращаться, похоже, раз компании на все плевать.
Достоинства:
ну работали же нормально раньше, зачем уничтожать свой же бизнес?
Недостатки:
считается непонятно что и обращаться непонятно к кому!
Отзыв о Деливери по адресу Одеса, ул. Шота Руставели, 7 По відгукам друзів вирішили замовити доставку через Делівері, можливо їм пощастило трошки ліпше. З плюсів-звісно ціна значно нижче, чим у інших перевізників, але то мабуть єдиний плюс…. В день, коли нам мали привезти нашу посилку началась епопея…. Спочатку не дзвонив водій, коли звернулась на гарячу лінію, сказали чекати дзвінка, чекала, знову телефонувала, чекайте дзвінка, на третій раз я достатньо... Читать отзыв По відгукам друзів вирішили замовити доставку через Делівері, можливо їм пощастило трошки ліпше. З плюсів-звісно ціна значно нижче, чим у інших перевізників, але то мабуть єдиний плюс…. В день, коли нам мали привезти нашу посилку началась епопея…. Спочатку не дзвонив водій, коли звернулась на гарячу лінію, сказали чекати дзвінка, чекала, знову телефонувала, чекайте дзвінка, на третій раз я достатньо строго говорила з оператором, після цього вона зателефонувала чоловікові, та висказалась йому, що я їй грубо відповідала, що я склочна та ін. Але, не знаю, що повліяло, але в день коли я дзвонила нам доставили посилку. Можливо компанія сама непогана, але треба ще працювати на те, щоб ціна і якість відповідали, на наступний раз дуже ретельно буду думати, чи доставляти цією компанією.
Товар забрал на почте заказчик, а деньги Деливери не возвращал 2 недели по непонятным причинам, на вопрос когда можно получить деньги в отделении отвечали что они не знают, звоните на отделение где выдали посылку спросите где деньги?)) вроде это не отделение Деливери а мне принадлежит, вообщем бардак полный(((
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Владимира Великого, 66/1 Доброго дня, шановні адміністратори компанїї Делівері. Я і моя родина не перший рік користуємось Вашими послугами. Усе було чудово і з персоналом у Ковелі і Кременчуціі, і з посилками ( з Ковеля навіть домашні яйця приїжджали цілими!. Нажаль «чудово» сьогодні закінчилось, тому, що мої НОВІ☝️валізи Wittchen, які особисто... Читать отзыв Доброго дня, шановні адміністратори компанїї Делівері. Я і моя родина не перший рік користуємось Вашими послугами. Усе було чудово і з персоналом у Ковелі і Кременчуціі, і з посилками ( з Ковеля навіть домашні яйця приїжджали цілими!. Нажаль «чудово» сьогодні закінчилось, тому, що мої НОВІ☝️валізи Wittchen, які особисто вибирала, прийшли пошкоджені. Шкодую, що плівку зняла не на пошті, а вдома. Для кого виклеїте наліпки «СКЛО»???!!!🤬🤬🤬🤬, напевно лише для клієнтів.?!!!! Людина, яка пересилала для мене вантаж зі Львова попередила, що персонал не дуже адекватний і не тверезий.!!! Якби була пошкоджена фурнітура, чи розломи в полікарбонаті- виробник без проблем поміняв би на нові, а в цьому випадку тільки розчарування. Прокоментуйте, будь ласка, даний випадок для мене.
Плюсы-сотрудники отделений в Одессе и в Сваляве были вежливы,компетентны .Когда заказывала доставку по телефону,менеджер Нина тоже очень доброжелательно приняла заявку и просчитала приблизительно сумму. Минусы-По факту стоимость Доставки оказалась в 2 раза больше. Вместо предполагаемых -800 -1000 грн.,оказалось 1994 грн. И в добавок вещи ехали из Одессы с 9.11 с утра по 15.11 до обеда.И это на отделение. По адресу... Читать отзыв Плюсы-сотрудники отделений в Одессе и в Сваляве были вежливы,компетентны .Когда заказывала доставку по телефону,менеджер Нина тоже очень доброжелательно приняла заявку и просчитала приблизительно сумму. Минусы-По факту стоимость Доставки оказалась в 2 раза больше. Вместо предполагаемых -800 -1000 грн.,оказалось 1994 грн. И в добавок вещи ехали из Одессы с 9.11 с утра по 15.11 до обеда.И это на отделение. По адресу было бы ещё дольше и дороже на 400-500 грн. ВЫВОД:Персонал нравится,Всё остальное Категорически Нет.
Товар прийшов з запізненням на 4 дні з пошкодженням, клієнт забрав і оплатив вартість наложеним платежем. Кошти не віддають уже 2 дні, немає в касі. Це пахне банкрутством.
Как получатель,всегда старался уговорить отправителя,отсылать большемерный груз именно Деливери.На порядок дешевле чем новой.И не мог понять,почему многие упираются,вплодь до отказа зделки.И вот я первый раз,оказался на месте отправителя.Это полная жесть.Груз давно получен и даже используется по назначению,а я никак не могу получить свой наложенный платеж.Потому как в их системе,он до сих пор числится невыданным.Прошу прощения у тех,кого уговаривал работать с... Читать отзыв Как получатель,всегда старался уговорить отправителя,отсылать большемерный груз именно Деливери.На порядок дешевле чем новой.И не мог понять,почему многие упираются,вплодь до отказа зделки.И вот я первый раз,оказался на месте отправителя.Это полная жесть.Груз давно получен и даже используется по назначению,а я никак не могу получить свой наложенный платеж.Потому как в их системе,он до сих пор числится невыданным.Прошу прощения у тех,кого уговаривал работать с этой службой.
Доброго дня. 23.02.2022 з Дніпра на Львів4 був відправлений вантаж. Коли він не прибув 26.02.2022, (як було зазначено в декларації), віднеслась з розумінням, через те що війна. Повідомили що вантаж на Київ транзиті. Щотижня телефонувала у відділення. Весь час на Київ транзиті. Пройшло вже 2 місяці з дня відправки. Вантажі вже приходять з Київ транзиту, а мого нема і нема.... Читать отзыв Доброго дня. 23.02.2022 з Дніпра на Львів4 був відправлений вантаж. Коли він не прибув 26.02.2022, (як було зазначено в декларації), віднеслась з розумінням, через те що війна. Повідомили що вантаж на Київ транзиті. Щотижня телефонувала у відділення. Весь час на Київ транзиті. Пройшло вже 2 місяці з дня відправки. Вантажі вже приходять з Київ транзиту, а мого нема і нема. Працівники відділення нічого не можуть пояснити, пропонують писати заяву про зникнення. Я впевнена, що його вкрали, думають все на війну спишем. Прошу вашої допомоги віднайти вантаж чи виплатити відшкодування.
Отзыв о Деливери по адресу Херсон, пр. Адмирала Сенявина, 27 Відправив вантаж 23.02 на Івано-Франківськ. ТТН 2220166548. Дійшов до Хмельницка 26.02, там і загубився. Дзвонив на гарячу лінію, залишив заявку на пошук. До сих пір ніякої інформації. Що робити??
По срокам доставки компания Деливери вне конкуренции! Хотя нет, конкуренты есть ( Мист экспресс ).. Посылка 0820375985 уехала из Киева в пятницу с прибытием в Николаев в понедельник. Сегодня - вторник, а посылка - на транзитном центральном складе. Вам бы в СовэЦкий союз....
Почему сломанный при перевозке вами груз - это моя проблема. Добиться от страховой внятного объяснения о служебном расследовании невозможно. Предоставили фото отправки с отделения отправителя целый шкаф и фото при получении выломанные с мясом ножки, фото товара в интернет магазине с его ценной, фото счета за реставрацию все ерунда это не документы. Пишите прямо страховка липовая услуга, ужасно работаете!!! Номер... Читать отзыв Почему сломанный при перевозке вами груз - это моя проблема. Добиться от страховой внятного объяснения о служебном расследовании невозможно. Предоставили фото отправки с отделения отправителя целый шкаф и фото при получении выломанные с мясом ножки, фото товара в интернет магазине с его ценной, фото счета за реставрацию все ерунда это не документы. Пишите прямо страховка липовая услуга, ужасно работаете!!! Номер квитанции 1290092193.
Отзыв о Деливери по адресу Харків, ул. А. Матросова, 20 Расчетная дата прибытия груза 12 января. На момент 18 января 2-ое место посылки ещё не доехало в назначенный склад. Такая ситуация уже не первый раз поэтому решил оставить отзыв и получить компенсацию. Когда я не могу забрать посылку с меня взымается пеня, то почта при задержании груза не несёт ответственности!!!
Добрый день! Впервые столкнулась с потерей груза на Деливери. По декл 0840725553 пропал груз. последнее сканирование его по приложению было 30.12.2021, сегодня 05.01.2022 - движений больше нет по нему никаких. На горячую линию дозвониться не возможно! По 25 минут слушаю мелодию и жду ответа оператора потом идёт сброс звонка и на этом все. По другим номерам Деливери отвечают, что только... Читать отзыв Добрый день! Впервые столкнулась с потерей груза на Деливери. По декл 0840725553 пропал груз. последнее сканирование его по приложению было 30.12.2021, сегодня 05.01.2022 - движений больше нет по нему никаких. На горячую линию дозвониться не возможно! По 25 минут слушаю мелодию и жду ответа оператора потом идёт сброс звонка и на этом все. По другим номерам Деливери отвечают, что только на горячую линию звонить. Какой-то замкнутый круг.
30го числа была отправка посылки, через пол часа ее выгрузили с автомобиля в Киеве. На этом движение посылки окончено. Дата прибытия - сегодня. Первый раз пользуюсь услугами и все это очень странно. На горячей линии и правда отвечают с таким тоном, будто я враг народа. Номер телефона Киев-транзит никто не даёт. Почему там остановилась посылка непонятно.
Посилка 0170108595 відправлена 23.12.2021 з м.Вишгород вул.Ватутіна, 100А прибуття 27.12.2021 м.Ніжин вул.Котляревського 10, коли прибуде? Чому її перевозять з Вишгорода в Київ потім знову з Києва на Вишгород і знову в Київ?
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Так дійсно затримка на транзитному складі, спеціаліст відповів, що вантаж завтра стає в рейс з 8:00. Приносимо вибачення за затримку Вашого вантажу. Ми робимо все можливе щоб, доставити його швидше до складу прибуття. Показать 1 ответ
Отзыв о Деливери по адресу Київ, ул. Автозаводская, 18 №квитанции 3950247883.Груз доставлен в срок,спасибо! Но отношением водителя-экспедитора Каменькова Виталия Федоровича ПРОСТО возмущена.Доставка адресная-до двери парадного!!!Он сбросил с машины и ВСЕ -" мол, в мои обязанности не входит до двери"....А за доставку на этаж лифтом потребовал 300грн.(PS :у меня сумма доставки с Одессы 616грн!!!) Прошу навести порядок,иначе такой службой пользоваться НЕЛЬЗЯ!
Дякуємо за відгук ! По даній квитанції загальна сума складає 576 грн. Компанія надає послуги адресної доставки, тобто до адреси клієнта. На представництвах компанії "Delivery-Auto ", розвантаження чи вивантаження вантажу клієнта, відбувається силами клієнта. Співробітники можуть надати допомогу на прохання клієнта.
Отзыв о Деливери по адресу Вінниця, ул. К. Маркса, 42 Мій вантаж коробка передач легкового автомобіля було відправлено з Луцька до Вінниці. Груз прямував з Польщі на міні палеті вага грузу 105 кг. найбільша сторона 60см. Груз був старанно закріплений до палети та запакований. Розрахункова вартість доставки розрахована на гарячі лінії була орієнтовно між 400грн та 500грн. Коли груз доставили вартість становила більше 800грн. Все було дуже просто... Читать отзыв Мій вантаж коробка передач легкового автомобіля було відправлено з Луцька до Вінниці. Груз прямував з Польщі на міні палеті вага грузу 105 кг. найбільша сторона 60см. Груз був старанно закріплений до палети та запакований. Розрахункова вартість доставки розрахована на гарячі лінії була орієнтовно між 400грн та 500грн. Коли груз доставили вартість становила більше 800грн. Все було дуже просто мій вантаж відчепили з тої мініпалети і переставили на європалету, нічим не прикріпили просто намотали поверху плівку. Є всі фото, як запаковано в Польщі і як я отримала. Моя коробка передач там котилася як хотіла від чого погнувся важіль. Невже репутація компанії до якої раніше не було у мене претензі, вартує цих маніпуляцій.
Доброго дня, Ладо! Дякуємо за відгук. У разі втрати вантажу проводиться службове розслідування та здійснюється виплата компенсації. Гаряча лінія працює в штатному режимі Пн-пт з 8:00 до 20:00, в сб з 9:00 до 17:00. Показать 1 ответ
Я відправляла посилку з Києва до Вижниці 01.12.2021 року номер квитанції 0900186622 . Ця посилка мала прибути ще 04.12.2021року . Сьогодні 09.12.2021р. Посилка ще знаходиться в путі . Телефоную на гарячу лінію конкретно сказати не можуть коли вона прибуде відповідають що вона ще їде але уже пройшло 5днів про посилку нічого не чутно .прошу звернути на це увагу щоб знайшли... Читать отзыв Я відправляла посилку з Києва до Вижниці 01.12.2021 року номер квитанції 0900186622 . Ця посилка мала прибути ще 04.12.2021року . Сьогодні 09.12.2021р. Посилка ще знаходиться в путі . Телефоную на гарячу лінію конкретно сказати не можуть коли вона прибуде відповідають що вона ще їде але уже пройшло 5днів про посилку нічого не чутно .прошу звернути на це увагу щоб знайшли посилку і найшвидше її доставили та компенсувати затримку по вашій вині.
Приехал получить посылку. ТЕРМИНАЛА НЕТ! 21 век на дворе. Расчет наличными. Нет наличных, что делать? - " Установите приложение и будет вам счастье!" Терминалов для расчета нет не только в этом отделении,их вообще деливери не использует. Это ответ менеджера.На горячую линию пытался дозвониться. Минут 10 слушал музыку, в итоге надоело.Потерял массу времени. Плохо!
Доброго дня ! Дякуємо за відгук. Ми працюємо над оснащенням усіх складів компанії платіжними терміналами, найближчим часом ситуація виправиться. На раз Ви завжди можете оплати вантаж карткою у мобільному додатку або на сайті.
Отправляли клиенту посылку 3 местами, стоимость доставки груза 2 тыс. грн, клиент получает лишь 2 места, а на наш резонный вопрос "Где третье место, Лебовски?", девушка оператор выдаёт список документов, необходимый для начала поисков, который сопоставим с открытием ФОП-а: - Фото груза на момент отправки (вы серьёзно?) - Копия паспорта - Заявление от руки. А потом отправить всё это им... Читать отзыв Отправляли клиенту посылку 3 местами, стоимость доставки груза 2 тыс. грн, клиент получает лишь 2 места, а на наш резонный вопрос "Где третье место, Лебовски?", девушка оператор выдаёт список документов, необходимый для начала поисков, который сопоставим с открытием ФОП-а: - Фото груза на момент отправки (вы серьёзно?) - Копия паспорта - Заявление от руки. А потом отправить всё это им на электронку и они В ТЕЧЕНИИ НЕДЕЛИ рассмотрят обращение. Ваше конкуренты из Новой почты решают подобные вопросы на протяжении суток посредством обычного звонка. 2390260539 - номер накладной
Работа отвратительная,пользуюсь этим перевозчиком крайне редко!!!В квитанции указана сумма за оплату 274 грн.,пришло сообщение,что нужно заплатить 349грн.Товар отнесли в субботу до обеда,отправили только сегодня!!
Груз должен был прийти 4.11.21 .пришол 6.11.21 в 14.48(суббота работают до 15:00) получить получается только 8.11.21 горячая линия отдельный треш не дозвонишся некому даже предявить претензии я думаю что это не серьезно
Дякуємо за відгук ! Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені. Приносимо свої вибачення за затримку вантажу. Ми працюємо над тим щоб надавати нашим клієнтам якісні послуги. Зворотній дзвінок Гарячої лінії Ви можете замовити на сайті.
Посылка пришла с задержкой 3 дня. Дозвониться и пообщаться с оператором очень затруднительно. Мы пожалели, что обратились к услугам этой почты. Плюсов пока не нашла.
Ранійше часто користувалась цим перевізником.Нарікань не було.Але цього разу,якісь капець.Відправлення 2120232301 25.09.21 було прийняте у відділенню в м.Харків,і досі там знаходиться ,сьогодні вже 28.09.21.Я повинна його була отримати ще вчора 27.09.21!!!Питання - коли я отримаю відправлення.якщо воно досі не виїхало?За що ви берете гроші?
10.09.21 в відділенні № 10 м. Харків мені відмовили в допомозі погрузити товар в автомобіль. Дівчина оператор та завідуючий складом систематично відмовляються спілкуватися зі мною Українською мовою. Моє прохання до них вже лунає протягом двох місяців, але не діє. Залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Уповноваженого із захисту Української мови Тарасу Кремінь про не виконання закону про... Читать отзыв 10.09.21 в відділенні № 10 м. Харків мені відмовили в допомозі погрузити товар в автомобіль. Дівчина оператор та завідуючий складом систематично відмовляються спілкуватися зі мною Українською мовою. Моє прохання до них вже лунає протягом двох місяців, але не діє. Залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Уповноваженого із захисту Української мови Тарасу Кремінь про не виконання закону про забеспечення функціонування Української мови як Державної. З повагою Рожок Сергій 050-9123637
Доброго дня, Сергію! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Інформація передана регіональному директору для проведення роботи з відділенням та покращення умов обслуговування.
Вантаж по декларації 6550000046 йде вже 6 днів, і нічого не допомагає пришвидшити доставку. Гаряча лінія-повний відстій, дзвінок Ваш настільки важливий, що чекаєш годину , а потім тобі ввічливо кажуть, що перезвонять. Та де там, ні разу не перезвонили, дзвониш знову і знову безрезультатно.Скаргу пробувала написати-написала -вона не відправляється. Так що ,якщо вантаж десь втрачається,то щось вияснити-Безрезультатно!!!
Доброго дня! Приносимо вибачення за затримку вантажу. За правилами компанії, якщо вантаж затримується більше ніж на 2 робочих дні, то Ви можете надіслати скаргу на офіційну електрону пошту [email protected] для розгляду питання з приводу компенсації.
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»). Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза. Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы... подробнее
Не дозволяв оглянути товар
Розчарування
пересчет за доставку
Что вообще у ТК происходит? Офпред самоликвидировался отсюда, а компании пофиг?
ТТН = 0360399744, насчитали дикую сумму за доставку (22 кг = 213 грн), дороже НП, при том, за подобный же груз по этому маршруту до была нормальная стоимость (165 грн). На отделении сотрудница непонятно что перемерила и непонятно где подставила, получилась та же ерунда.... Читать отзыв Добрый день!
Что вообще у ТК происходит? Офпред самоликвидировался отсюда, а компании пофиг?
ТТН = 0360399744, насчитали дикую сумму за доставку (22 кг = 213 грн), дороже НП, при том, за подобный же груз по этому маршруту до была нормальная стоимость (165 грн). На отделении сотрудница непонятно что перемерила и непонятно где подставила, получилась та же ерунда. Привезли груз домой, перемерили, подставили в калькулятор на сайте - 160 грн.
На горячей линии девушка общается мягко говоря не очень вежливо, по ее рекомендации ушло еще 4 ноября письмо со всеми фото замеров на email [email protected]. С утра его получение подтвердила куча сотрудников - с той поры тишина.
На странице Деливери на facebook тоже никакой обратной связи, хотя какой-то бот там все время шлепает посты.
Вот я не понимаю, почему я должна 53 грн дарить на ровном месте? И на будущее не пользоваться услугами ТК, кроме палет, потому что там контролирует отправитель и не дает насчитать полную ерунду?
И самое главное, что это за отношение к клиентам со стажем с 2013 года?
Придется в Госпродпотребслужбу обращаться, похоже, раз компании на все плевать.
Не рекомендую
никогда не буду пользоваться и никому не советую
Пошкоджена валіза!!!!
Я і моя родина не перший рік користуємось Вашими послугами.
Усе було чудово і з персоналом у Ковелі і Кременчуціі, і з посилками ( з Ковеля навіть домашні яйця приїжджали цілими!.
Нажаль «чудово» сьогодні закінчилось, тому, що мої НОВІ☝️валізи Wittchen, які особисто... Читать отзыв
Я і моя родина не перший рік користуємось Вашими послугами.
Усе було чудово і з персоналом у Ковелі і Кременчуціі, і з посилками ( з Ковеля навіть домашні яйця приїжджали цілими!.
Нажаль «чудово» сьогодні закінчилось, тому, що мої НОВІ☝️валізи Wittchen, які особисто вибирала, прийшли пошкоджені. Шкодую, що плівку зняла не на пошті, а вдома.
Для кого виклеїте наліпки «СКЛО»???!!!🤬🤬🤬🤬, напевно лише для клієнтів.?!!!!
Людина, яка пересилала для мене вантаж зі Львова попередила, що персонал не дуже адекватний і не тверезий.!!!
Якби була пошкоджена фурнітура, чи розломи в полікарбонаті- виробник без проблем поміняв би на нові, а в цьому випадку тільки розчарування.
Прокоментуйте, будь ласка, даний випадок для мене.
Впервые пользовалась этой службой и повторять вряд ли буду.
Розрахунки
Очень странная служба.
Зник вантаж
Загубився вантаж
Мляяя.....
По даній квитанції дата відправлення 11.02.2022 року
Орієнтовна дата прибуття 14.02.2022року.
Наразі вантаж очікує на складі отримання.
Сломали груз
Є інформація, що Вже спеціаліст зв'язався з Вами, щодо виплати компенсації.
Приносимо вибачення за тривале очікування.
Жду посылку больше недели.
Для того щоб Ми Вам допомогли, нам потрібен номер квитанції, укажіть його будь-ласка.
Пропал груз
Посылку выгрузили и забыли
Укажіть номер квитанції, щоб перевірити інформацію та Вам допомогти. Показать 1 ответ
0170108599
Дякуємо за відгук.
Так дійсно затримка на транзитному складі, спеціаліст відповів, що вантаж завтра стає в рейс з 8:00.
Приносимо вибачення за затримку Вашого вантажу. Ми робимо все можливе щоб, доставити його швидше до складу прибуття. Показать 1 ответ
Замовлення №0830043723
Прошу навести порядок,иначе такой службой пользоваться НЕЛЬЗЯ!
По даній квитанції загальна сума складає 576 грн.
Компанія надає послуги адресної доставки, тобто до адреси клієнта.
На представництвах компанії "Delivery-Auto ", розвантаження чи вивантаження вантажу клієнта, відбувається силами клієнта.
Співробітники можуть надати допомогу на прохання клієнта.
Скарга- Вігуки про Делівері
Дякуємо за відгук.
Укажіть будь-ласка номер квитанції, щоб Ми могли розібратись в ситуації та предметно Вам відповісти.
Зачем!? Когда есть лучше
Дякуємо за відгук.
У разі втрати вантажу проводиться службове розслідування та здійснюється виплата компенсації.
Гаряча лінія працює в штатному режимі Пн-пт з 8:00 до 20:00, в сб з 9:00 до 17:00. Показать 1 ответ
Затримка вантажу
Втрача вантажу
Відправлена з м.Обухів в м.Хмельницький не прибула
Квитанція вантажу №2510065408
"Все для клиентов"
Дякуємо за відгук.
Ми працюємо над оснащенням усіх складів компанії платіжними терміналами, найближчим часом ситуація виправиться.
На раз Ви завжди можете оплати вантаж карткою у мобільному додатку або на сайті.
Сервис от Деливери - это его отсутствие
- Фото груза на момент отправки (вы серьёзно?)
- Копия паспорта
- Заявление от руки.
А потом отправить всё это им... Читать отзыв Отправляли клиенту посылку 3 местами, стоимость доставки груза 2 тыс. грн, клиент получает лишь 2 места, а на наш резонный вопрос "Где третье место, Лебовски?", девушка оператор выдаёт список документов, необходимый для начала поисков, который сопоставим с открытием ФОП-а:
- Фото груза на момент отправки (вы серьёзно?)
- Копия паспорта
- Заявление от руки.
А потом отправить всё это им на электронку и они В ТЕЧЕНИИ НЕДЕЛИ рассмотрят обращение.
Ваше конкуренты из Новой почты решают подобные вопросы на протяжении суток посредством обычного звонка.
2390260539 - номер накладной
Приносимо вибачення за затримку Вашого вантажу!
Вашу 3 одиницю вантажу було знайденно, з Вами зв'яжеться склад, очікуйте дзвінка.
Работа отвратительная!!
Дякуємо за відгук.
Укажіть будь-ласка номер квитанції, для того щоб розібратись в Вашій ситуації.
Несвоевременное доставка грузов
Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені.
Приносимо свої вибачення за затримку вантажу.
Ми працюємо над тим щоб надавати нашим клієнтам якісні послуги.
Зворотній дзвінок Гарячої лінії Ви можете замовити на сайті.
Жалею, что выбрала
Плюсов пока не нашла.
Ви завжди можете замовити зворотній звязок на нашому сайті.
Ми працюємо над якістю наших послуг.
Жахливий сервіс
м. Харків відділення № 10
Скаргана доставку вантажу
Та де там, ні разу не перезвонили, дзвониш знову і знову безрезультатно.Скаргу пробувала написати-написала -вона не відправляється. Так що ,якщо вантаж десь втрачається,то щось вияснити-Безрезультатно!!!