Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Перемоги, 64 Борони вас, Боже щось купувати в інтернет-магазині Comfy.ua з передплатою. Здійснивши 19.12.2023 замовлення холодильника і зробивши передплату з карти 21999грн. я не отримав а ні холодильника, а ні повернення грошей. Магазин скасував моє замовлення без узгодження зі мною. а до банку про скасування замовлення магазин інформації не надав, тому гроші заблокованими залишились на місяць. Звернення а ні до магазину, а... Читать отзыв Борони вас, Боже щось купувати в інтернет-магазині Comfy.ua з передплатою. Здійснивши 19.12.2023 замовлення холодильника і зробивши передплату з карти 21999грн. я не отримав а ні холодильника, а ні повернення грошей. Магазин скасував моє замовлення без узгодження зі мною. а до банку про скасування замовлення магазин інформації не надав, тому гроші заблокованими залишились на місяць. Звернення а ні до магазину, а ні до банку результатів не дало, кивають один на одного.Таким чином перед Новим рокоим і після нього я залишився без холодилбьника і без грошей.
Добрий день! Станіславе, ми завжди цінуємо відгуки та прагнемо надавати найкращий сервіс для наших клієнтів. Ознайомлені з вашою ситуацією. За зафіксованим зверненням № 1188138, робили додатково перевірку, надавали номер транзакції та офіційне підтвердження, що кошти не надходили на наш рахунок. Сподіваємось, що ваше питання вже вирішене, що кошти вже повернулись вам системою банку, зазвичай це справді відбувається до 3-7 днів. Якщо ні, то необхідно повторно звернутись до підтримки вашого банку з RRN, яку ми вам надали. Перепрошуємо за всі незручності, які ви зазнали.
Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Перемоги, 64 Придбала кавамашину, за хренову кучу грошей, на сайті коли дивилась потім на неї там була акція якщо купляешь продукцію марки Krups то термочашка Tefal у подарунок, у магазині подавець нічого не сказав, одна мережа магазину, а акція тількі онлайн, шарашкина контора. Відгуки вони не виставляють як є, а редагують. Більше нічого не буду заказувати так...прийду, подивлюсь та закажу онлайн і... Читать отзыв Придбала кавамашину, за хренову кучу грошей, на сайті коли дивилась потім на неї там була акція якщо купляешь продукцію марки Krups то термочашка Tefal у подарунок, у магазині подавець нічого не сказав, одна мережа магазину, а акція тількі онлайн, шарашкина контора. Відгуки вони не виставляють як є, а редагують. Більше нічого не буду заказувати так...прийду, подивлюсь та закажу онлайн і не факт що у сomfy.
Розуміємо, що такі ситуації залишають негативне враження. Впевнені, що сталось непорозуміння, тому хотіли б розібратись детальніше. Не маємо даних вашої купівлі. Будь ласка, напишіть нам листа на [email protected] з темою "Відгук otzyv_ua №1932489", зазначте номер замовлення або номер телефону.
Чекатимемо на інформацію. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Перемоги, 64 Добрий день. 30.08.2023 купив ноутбук LENOVO в магазині COMFY (Запоріжжя, вул.Перемоги 64), але продавець відмовив у видачі гарант.талону. Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо. При цьому: - в чеку немає серійного номера ноутбука - термін гарантії не вказано ні... Читать отзыв Добрий день. 30.08.2023 купив ноутбук LENOVO в магазині COMFY (Запоріжжя, вул.Перемоги 64), але продавець відмовив у видачі гарант.талону. Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо. При цьому: - в чеку немає серійного номера ноутбука - термін гарантії не вказано ні в комплектних паперцях, ні в чеку - із документів в комплекті були тільки 2 паперця: 1) коротка інструкція 2) юридична інформація. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача немає. - чек приблизно через рік знебарвиться та втратить всю інформацію. А гарантійний термін, вказаний на офіц. сайті - 2 роки! Що робити далі? Як отримати гарант.талон? Чи то проблема покупця тепер жити, сподіваючись, що все буде гаразд?
Також викликає обурення знову використана схема, коли ціна продукту розбивається на 2 частини, перша - вартість ноутбуку, друга - 1700грн за якійсь нікому не потрібні електроні книги... Якщо повертати товар, мені компенсують тільки вартість по чеку, без цих 1700грн? Продавець відповіла, нібито повну суму, але щось не віриться...
Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Перемоги, 64 Не заказывайте доставку. Будут сами выбирать время за вас когда им удобно. При проблемах с техникой они просто уедут и делайте что хотите. Лучше проверить все на магазине и организовать доставку самому.
Добрый день. Спасибо за отзыв. Услуга доставки осуществляется в течение дня с 9:00 до 22:00, с указанием примерных интервалов, которые могут зависеть от множества факторов, в том числе и тех, которые невозможно заранее предугадать, например, пробки, не работающий лифт на предыдущем адресе и так далее. В момент доставки всегда есть возможность ознакомиться с состоянием товара, и принять решение оставлять технику или нет. Пожалуйста, напишите нам на электронный адрес [email protected] данные на покупку (код на доставку, фото чека, номер телефона). Мы уточним детали относительно доставки. Для нас очень важно, чтобы каждый клиент был доволен обслуживанием и возвращался к нам снова. Спасибо.
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Не отримав і ні товару, а ні грошей.
Станіславе, ми завжди цінуємо відгуки та прагнемо надавати найкращий сервіс для наших клієнтів.
Ознайомлені з вашою ситуацією. За зафіксованим зверненням № 1188138, робили додатково перевірку, надавали номер транзакції та офіційне підтвердження, що кошти не надходили на наш рахунок.
Сподіваємось, що ваше питання вже вирішене, що кошти вже повернулись вам системою банку, зазвичай це справді відбувається до 3-7 днів. Якщо ні, то необхідно повторно звернутись до підтримки вашого банку з RRN, яку ми вам надали.
Перепрошуємо за всі незручності, які ви зазнали.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
Один магазин а торгують кто як хоче
Дякуємо за ваш відгук!
Розуміємо, що такі ситуації залишають негативне враження. Впевнені, що сталось непорозуміння, тому хотіли б розібратись детальніше. Не маємо даних вашої купівлі. Будь ласка, напишіть нам листа на [email protected] з темою "Відгук otzyv_ua №1932489", зазначте номер замовлення або номер телефону.
Чекатимемо на інформацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Відмова у заповненні гарнтійного талону
Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та
зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо.
При цьому:
- в чеку немає серійного номера ноутбука
- термін гарантії не вказано ні... Читать отзыв Добрий день. 30.08.2023 купив ноутбук LENOVO в магазині COMFY (Запоріжжя, вул.Перемоги 64), але продавець відмовив у видачі гарант.талону.
Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та
зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо.
При цьому:
- в чеку немає серійного номера ноутбука
- термін гарантії не вказано ні в комплектних паперцях, ні в чеку
- із документів в комплекті були тільки 2 паперця: 1) коротка інструкція 2) юридична інформація. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача немає.
- чек приблизно через рік знебарвиться та втратить всю інформацію. А
гарантійний термін, вказаний на офіц. сайті - 2 роки! Що робити далі? Як отримати гарант.талон?
Чи то проблема покупця тепер жити, сподіваючись, що все буде гаразд?
Також викликає обурення знову використана схема, коли ціна продукту розбивається на 2 частини, перша - вартість ноутбуку, друга - 1700грн за якійсь нікому не потрібні електроні книги... Якщо повертати товар, мені компенсують тільки вартість по чеку, без цих 1700грн? Продавець відповіла, нібито повну суму, але щось не віриться...
Нет доставки
Услуга доставки осуществляется в течение дня с 9:00 до 22:00, с указанием примерных интервалов, которые могут зависеть от множества факторов, в том числе и тех, которые невозможно заранее предугадать, например, пробки, не работающий лифт на предыдущем адресе и так далее.
В момент доставки всегда есть возможность ознакомиться с состоянием товара, и принять решение оставлять технику или нет.
Пожалуйста, напишите нам на электронный адрес [email protected] данные на покупку (код на доставку, фото чека, номер телефона). Мы уточним детали относительно доставки. Для нас очень важно, чтобы каждый клиент был доволен обслуживанием и возвращался к нам снова. Спасибо.