Гость Отзыв написан 3 сентября, 2019 год102 просмотра
Придбав відеореєстратор, вдома виявив що непрацює. На другий день звернувся в магазин для повернення товару, так як я ним не користувався. В магазині сказали що потрібно щоб сервісний центр провірив чи не з моєі вини поломка. Я погодився на діагностику. В діагностичному центрі відбулось скриття товару і заміна екрану. Після цього ремонту Комфі відмовляється повертати кошти і пропонує товар з ремонта. Я товаром не користувався і хочу його здати, так як 14 днів після покупки не пройшло. На сьогодні я залишився без коштів і без товару
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Співчуваємо тому, що ви зазнали незручностей, однак це техніка і вона здатна ламатись, причому часто це відбувається саме в той час, коли нам менше всього цього хотілося би. Так як поломка відбулась вже за межами магазину, то ми не знаємо з якої причини це сталось, і тому сервісний центр повинен діагностувати поломку та полагодити вашу техніку. Якби дефект був знайдений в магазині, то ми би без додаткових питань замінили вам товар.
В даний час вам треба забрати ваш товар та продовжити користування ним. Заміна, на жаль, неможлива.
Поганий магазин - не купуйте нічого ! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
В даний час вам треба забрати ваш товар та продовжити користування ним. Заміна, на жаль, неможлива.