Гость Отзыв написан 23 июля, 2019 год134 просмотра
Доброго дня, зробив 19 числа замовлення на навушники вартість 3999грн і використав промокод на -15% 3399грн + 1грн доставка по акції Master Card більше. Тут все прекрасно. Цього ж дня товар і відіслали. Так як купував дані навушники не собі, а для подарунку близькій людини, у коментарі вказав "прохання прислати запаковані для подарунку". Сьогодні відвідав відділення пошти, при розпаковувані пакета пошти відразу помітив видаткові накладну (тут все нормально) і саму коробку з навушниками, гарантійного талону немає, хоча на сайті зазначено "гарантійний термін 1рік". Як я по вашому можу подарувати без гарантійки техніку? з чеком? хто так робить? я б чек залишив собі про всяк випадок, а гарнтійку передав на подарунок разом з навушниками! Переходжу до коробки, заводський стікер "не отримувати якщо пошкодження" грубо прорваний повністю. Як це називається? я для чого просив вас? якщо не було чого просто не перетелефонувати і сказати що таких немає, вам підійде розпакований? Втратив час і використав промокод Master Card який є одноразовий просто так.
Олег, отримали ваше звернення на іншому порталі. Дякуємо вам за відгук та вказаний номер замовлення. Ми створили від вашого імені звернення №142475. Просимо вибачення, що відбулась така ситуація, все перевіримо, і хотіли б запропонувати вам розв'язання цього питання. Протягом двох днів, з вами буде зв'язуватись наш відповідальний співробітник, для надання відповіді, якщо ж вам не зручно буде прийняти дзвінок, напишіть нам на електронну пошту [email protected] інший номер телефону. Спасибі.
Олег, отримали ваше звернення на іншому порталі. Дякуємо вам за відгук та вказаний номер замовлення. Ми створили від вашого імені звернення №142475. Просимо вибачення, що відбулась така ситуація, все перевіримо, і хотіли б запропонувати вам розв'язання цього питання. Протягом двох днів, з вами буде зв'язуватись наш відповідальний співробітник, для надання відповіді, якщо ж вам не зручно буде прийняти дзвінок, напишіть нам на електронну пошту [email protected] інший номер телефону. Спасибі.
мошеники, обман - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Олег, отримали ваше звернення на іншому порталі. Дякуємо вам за відгук та вказаний номер замовлення. Ми створили від вашого імені звернення №142475. Просимо вибачення, що відбулась така ситуація, все перевіримо, і хотіли б запропонувати вам розв'язання цього питання. Протягом двох днів, з вами буде зв'язуватись наш відповідальний співробітник, для надання відповіді, якщо ж вам не зручно буде прийняти дзвінок, напишіть нам на електронну пошту [email protected] інший номер телефону. Спасибі.
Олег, отримали ваше звернення на іншому порталі. Дякуємо вам за відгук та вказаний номер замовлення. Ми створили від вашого імені звернення №142475. Просимо вибачення, що відбулась така ситуація, все перевіримо, і хотіли б запропонувати вам розв'язання цього питання. Протягом двох днів, з вами буде зв'язуватись наш відповідальний співробітник, для надання відповіді, якщо ж вам не зручно буде прийняти дзвінок, напишіть нам на електронну пошту [email protected] інший номер телефону. Спасибі.