Безсмертний Михайло Отзыв написан 2 марта, 2019 год111 просмотров
Доброго вам часу доби!Хочу поділитися своїм гірким як хрін -досвідом придбання товару в даному інтернет магазині.Мало того ,що товар був куплений в розстрочку ТО ВІН ЩЕ Й НЕСПРАВНИЙ + ПРИ ЗВЕРНЕННІ ПО ДАНІЙ ПРОБЛЕМІ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ+ПОЖИЛОЮ ОСОБОЮ+МАТІР'Ю ВЕТЕРАНА АТО З ПЕРШОЇ ХВИЛІ МОБІЛІЗАЦІЇ В ГРУБИЙ ФОРМІ ВІДМОВИЛИ В ВИРІШЕННІ+ЩЕ 2/3 РОЗСТРОЧКИ ТРЕБА ЗПЛАТИТИ ЗА ШМАТОК ПЛАСТИКУ "БЛЕНДЕР BOSCH MSM6S90B ЦІНОЮ В 3200 ГРН.Хочу подякувати всім хто приймав активну участь в даній злочинній оборудці І СЛАВА УКРАЇНІ!
Звертаємо вашу увагу, що ми не продаємо несправну техніку. Ми не обмежуємо вас у можливості перевірити товар при покупці в магазині.
Дуже прикро, що техніка, яку ви тільки-но купили вийшла з ладу так швидко.
На превеликий жаль, пристрій, що має дефект, обміну та поверненню не підлягає. Ми пропонуємо вам звернутися в сервісний центр виробника або в наш магазин разом з блендером та чеком на покупку, щоб передати пристій на діагностику і вияснити, що саме сталося з ним. Якщо спеціалістами сервісного центру буде виявлений суттєвий недолік, то техніку можна буде замінити на іншу за актом на списання від сервісного центру.
Що стосується вашого звернення на гарячу лінію, то ми готові прослухати здійснені від вас телефонні дзвінки. У разі, якщо оператор був грубий з вами, то ми проведемо відповідну роботу. Ви можете надіслати номер вашого телефону на нашу поштову скриньку [email protected] та вказати в темі листа номер вашого відгуку – 849148. Дякуємо.
Шлях в Європу тернистими стежками COMFY - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Звертаємо вашу увагу, що ми не продаємо несправну техніку. Ми не обмежуємо вас у можливості перевірити товар при покупці в магазині.
Дуже прикро, що техніка, яку ви тільки-но купили вийшла з ладу так швидко.
На превеликий жаль, пристрій, що має дефект, обміну та поверненню не підлягає. Ми пропонуємо вам звернутися в сервісний центр виробника або в наш магазин разом з блендером та чеком на покупку, щоб передати пристій на діагностику і вияснити, що саме сталося з ним. Якщо спеціалістами сервісного центру буде виявлений суттєвий недолік, то техніку можна буде замінити на іншу за актом на списання від сервісного центру.
Що стосується вашого звернення на гарячу лінію, то ми готові прослухати здійснені від вас телефонні дзвінки. У разі, якщо оператор був грубий з вами, то ми проведемо відповідну роботу. Ви можете надіслати номер вашого телефону на нашу поштову скриньку [email protected] та вказати в темі листа номер вашого відгуку – 849148. Дякуємо.