Христина Отзыв написан 8 февраля, 2019 год167 просмотров
06.02.2019 р. мною у магазині Комфі, що знаходить у м. Львів (вул. Під Дубом, 7Б) було придбано електрочайник фірми Кенвуд вартістю 3699 грн. Прийшовши до дому, я його розпакувала і прочитала інструкцію з експлуатації. Там було вказано, що перш ніж розпочати використання чайника, в нього потрібно залити воду і закип'ятити її 2-3 рази. Що я і зробила. Проте, коли вода закипіла в чайнику був присутній різкий запах пластмаси, який не зникав, а навпаки посилювався після другого і третього кип'ятіння. Так як в мене двоє маленьких дітей і я не хочу ризикувати їхнім здоров'ям, було прийнято рішення повернути даний виріб. Прийшовши в магазин, 07.02.2019 р., і пояснивши ситуацію, менеджер сказав, що вони не будуть повертати кошти, так як чайник вже був в експлуатації. Але ж це не так. Я прокип'ятила воду лише 3 рази так як написано в інструкції. Вони мені сказали написати заяву директору, з проханням повернути гроші і заявили, що вона буде розглядатися 14-31 день. На моє запитання: «Чому так довго?», вони відповіли що їм потрібно буде зв'язатися з виробником. Проте сам електрочайник забирати вони відмовились. На що я категорично заперечила. В результаті я написала заяву,залишила даний товар у них, склавши акт огляду товару. Однак менеджер була налаштована дуже агресивно, і сказала, що наперед знає, що відповідь на мою заяву буде негативною. На моє прохання відправити виріб в сервісний центр для встановлення причини запаху, мені відмовили, сказавши, що вони цим не займаються. В цілому, хочу сказати персонал магазину не компетентний і зовсім не вміє спілкуватись з клієнтами, зокрема менеджер ГАЙДУК ОЛЬГА БОГДАНІВНА
Доброго дня! Христино, дякуємо за ваш відгук. Дуже співчуваємо, що покупка такого не дешевого пристрою завдала вам незручності і залишила по собі неприємні враження про обслуговування. Бажаємо зауважити, що дійсно, повернути товар який був у експлуатації неможливо, однак варто чітко розуміти який стан має товар. Вважаємо, що у вашій ситуації співробітник мав піти на зустріч та віднестись більш лояльно до цього випадку. Можливо є деталі ситуації про які ви не повідомили у зверненні, тому нам треба час для вивчення всіх обставин.
Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] ваші ПІБ від яких ви писали письмове звернення, а ми переглянемо наше рішення та повідомимо вам його. Одночасно з тим інформація про негативний досвід спілкування із персоналом магазину буде донесена до керівництва, яке прийме міри на майбутнє.
Просимо пробачення за завдані незручності і сподіваємось на ваше розуміння.
Неякісний товар - Отзывы о COMFY
Прийшовши до дому, я його розпакувала і прочитала інструкцію з експлуатації. Там було вказано, що перш ніж розпочати використання чайника, в нього потрібно залити воду і закип'ятити її 2-3 рази.
Що я і зробила. Проте, коли вода закипіла в чайнику був присутній різкий запах пластмаси, який не зникав, а навпаки посилювався після другого і третього кип'ятіння. Так як в мене двоє маленьких дітей і я не хочу ризикувати їхнім здоров'ям, було прийнято рішення повернути даний виріб.
Прийшовши в магазин, 07.02.2019 р., і пояснивши ситуацію, менеджер сказав, що вони не будуть повертати кошти, так як чайник вже був в експлуатації. Але ж це не так. Я прокип'ятила воду лише 3 рази так як написано в інструкції. Вони мені сказали написати заяву директору, з проханням повернути гроші і заявили, що вона буде розглядатися 14-31 день. На моє запитання: «Чому так довго?», вони відповіли що їм потрібно буде зв'язатися з виробником. Проте сам електрочайник забирати вони відмовились. На що я категорично заперечила.
В результаті я написала заяву,залишила даний товар у них, склавши акт огляду товару. Однак менеджер була налаштована дуже агресивно, і сказала, що наперед знає, що відповідь на мою заяву буде негативною.
На моє прохання відправити виріб в сервісний центр для встановлення причини запаху, мені відмовили, сказавши, що вони цим не займаються.
В цілому, хочу сказати персонал магазину не компетентний і зовсім не вміє спілкуватись з клієнтами, зокрема менеджер ГАЙДУК ОЛЬГА БОГДАНІВНА
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] ваші ПІБ від яких ви писали письмове звернення, а ми переглянемо наше рішення та повідомимо вам його. Одночасно з тим інформація про негативний досвід спілкування із персоналом магазину буде донесена до керівництва, яке прийме міри на майбутнє.
Просимо пробачення за завдані незручності і сподіваємось на ваше розуміння.