Гость Отзыв написан 28 декабря, 2018 год192 просмотра
ПРОДОВЖення ІСТОРІЇ «ЯК КУПУВАЛИ ХОЛОДИЛЬНИК В COMFY НІ ГРОШЕЙ, НІ ХОЛОДИЛЬНИКА»
Два місяці, як ми придбали бракований холодильник SAMSUNG в магазині «COMFY», що на Героїв Праці, 9 (Харків, Дафі). Нарешті, майже через два місяці прийшла офіційна відповідь від Комфі Трейд на лист про повернення коштів за бракований товар, коротко: «бракований холодильник, забирайте і самостійно ремонтуйте, на повернення коштів підстав немає». Холодильник уже майже два місяці перебуває в магазині, магазин не здійснив його обстеження і ремонт. Проте в листі-відповіді є погрози, якщо не заберу бракований товар, то його викинуть. Магазин забирав товар по заяві на повернення коштів за бракований товар по акту, підписаному обома сторонами. Але через два місяці цей акт магазином уже не визнається, а працівник, який підписав акт, начебто, не працював і не працює в Комфі Трейд.Історія стає кримінальною. Шановні покупці, пам’ятайте, якщо вам не поталанить, і ви придбаєте в COMFY бракований товар, то гроші вам не повернуть, бракований товар ремонтувати будете самі,а, якщо почнете боротись за справедливість отримаєте помсту і погрози. Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», ви можете потрапитив такий капкан, в який потрапили ми і ваш новорічний настрій «COMFY» зіпсує на цілий 2019 рік. Продовження буде
З нашого боку відповідь відносно вашої ситуації не змінюється, ми надавали її вам раніше.
Це не просто відписка, а реальні дії, які ми вам пропонуємо, але ви не надаєте нам свого рішення. Ми бажали поговорити із вами в телефонному режимі, але раніше також додзвонитись до вас не вдалось.
Ми запропонували вам зручні варіанти для транспортування техніки:
1. Техніка зараз знаходиться в магазині, ми доставляємо товар самостійно вам додому, далі - надаємо контакти представників сервісного центру виробника для виклику майстра та здійснення ремонтних робіт за вашим бажанням.
2. Передаємо товар для ремонту відразу до сервісного центру виробника.
Вважаємо за потрібне зауважити, що ми жодного разу не використовували погроз і не маємо наміру та бажання мсти вам.
Отримана відповідь на офіційну заяву містить загальну інформацію про те як магазин може розпоряджатись із покинутою технікою, тому отримані відомості приймайте як інформація для загального відому чи попередження, а не погрозу.
Ми очікуватимемо на ваше рішення, бо бажаємо врегулювати відкрите питання.
ПРОДОВЖ. ІСТОРІЇ «ЯК КУПУВАЛИ ХОЛОДИЛЬНИК В COMFY НІ ГРОШЕЙ, НІ ХОЛОД - Отзывы о COMFY
Два місяці, як ми придбали бракований холодильник SAMSUNG в магазині «COMFY», що на Героїв Праці, 9 (Харків, Дафі).
Нарешті, майже через два місяці прийшла офіційна відповідь від Комфі Трейд на лист про повернення коштів за бракований товар, коротко: «бракований холодильник, забирайте і самостійно ремонтуйте, на повернення коштів підстав немає».
Холодильник уже майже два місяці перебуває в магазині, магазин не здійснив його обстеження і ремонт. Проте в листі-відповіді є погрози, якщо не заберу бракований товар, то його викинуть. Магазин забирав товар по заяві на повернення коштів за бракований товар по акту, підписаному обома сторонами. Але через два місяці цей акт магазином уже не визнається, а працівник, який підписав акт, начебто, не працював і не працює в Комфі Трейд.Історія стає кримінальною.
Шановні покупці, пам’ятайте, якщо вам не поталанить, і ви придбаєте в COMFY бракований товар, то гроші вам не повернуть, бракований товар ремонтувати будете самі,а, якщо почнете боротись за справедливість отримаєте помсту і погрози.
Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», ви можете потрапитив такий капкан, в який потрапили ми і ваш новорічний настрій «COMFY» зіпсує на цілий 2019 рік.
Продовження буде
отзыв
Комментарии к отзыву
З нашого боку відповідь відносно вашої ситуації не змінюється, ми надавали її вам раніше.
Це не просто відписка, а реальні дії, які ми вам пропонуємо, але ви не надаєте нам свого рішення. Ми бажали поговорити із вами в телефонному режимі, але раніше також додзвонитись до вас не вдалось.
Ми запропонували вам зручні варіанти для транспортування техніки:
1. Техніка зараз знаходиться в магазині, ми доставляємо товар самостійно вам додому, далі - надаємо контакти представників сервісного центру виробника для виклику майстра та здійснення ремонтних робіт за вашим бажанням.
2. Передаємо товар для ремонту відразу до сервісного центру виробника.
Вважаємо за потрібне зауважити, що ми жодного разу не використовували погроз і не маємо наміру та бажання мсти вам.
Отримана відповідь на офіційну заяву містить загальну інформацію про те як магазин може розпоряджатись із покинутою технікою, тому отримані відомості приймайте як інформація для загального відому чи попередження, а не погрозу.
Ми очікуватимемо на ваше рішення, бо бажаємо врегулювати відкрите питання.