Гость Отзыв написан 17 декабря, 2018 год147 просмотров
Купили 6 місяців тому планшет , в Полтаві в магазині Комфі. Майже одразу він почав записати. Вискакують вікна, що додатки не відповідають, то інтерфейс системи не відповідає. При перегляді фільму, зовсім зависає, неможливо навіть виключити. Вже 3 рази зверталися в магазин, кожен раз відправляли планшет в сервіс. І результат нульовий. Після ремонту змін ніяких, так само зависає. Мені здається що його взагалі не ремонтують, два тижні в себе потримають і віддають назад. Чекають поки скінчиться гарантія. Що робити в такій ситуації?
Доброго дня! В першу чергу бажаємо вибачитись перед вами за всі отримані незручності. В нашій мережі продається виключно нова техніка, але як і будь-яка інша, вона здатна ламатись. Планшет міг вийти з ладу, а щоб полагодити його, при чому безкоштовно, діє гарантія виробника. З вашої сторони все було зроблено вірно, ви передали пристрій до сервісного центру. Вірогідність того, що планшет не ремонтувався дорівнює нулю, бо ми гарантовано передаємо отриману вашу техніку до сервісного центру, а після ремонтних робіт повертаємо її до вас разом із актом виконаних робіт. Давайте перевіримо які виконувались дії із вашим планшетом та ми спробуємо сприяти найшвидшому та позитивному рішенню для вас. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] посилання на цей пост та прикріпіть чіткі фото всіх актів. Ми сконтактуємо із вами і спробуємо допомогти.
Продали бракованной планшет - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву