Сергей Украина, Kiev Отзыв написан 12 октября, 2018 год228 просмотров
30.09.2018р. замовив холодильник на 10.10.2018р. коли у мене був вихідний доставка не відбулася. Після мого дзвінка повідомили що доставка буде 11.10.2018р. Я попросив доставку на 19:00 коли повернуся з роботи. 11.10.2018р. 0 17:30 подзвонила служба доставки та повідомили що вони приїхали та чекають 15 хв та ідуть. Повернутися з роботи в робочий час за 15 хв я не встиг. Потім мені менеджер повідомив що можуть доставити ще через 2 дні. старого холодильника вже не має, а нового ще немає. Не думав що такий серйозний магазин може так підставити. Доставка в комфі не працює. Нікому не раджу замовляти в цьому магазині. Краще замовляти в інших магазинах електроніки. оскільки ціни однакові. Взагалі не боряться за клієнтів. Я скасував замовлення та замовив в іншому магазині чого і всім раджу. Більше нічого не куплю в комфі.
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення та відгук про нас! Дозвольте нам поборотися за вас та виправити наші помилки. Ми надзвичайно ретельно все перевіряємо та відносимося до кожного замовлення дуже відповідально. Так, наша служба доставки має та може бути кращою, саме тому ми відстежуємо ваші коментарі, слідкуємо за результатами нашої роботи та намагаємося змінюватися. Зараз ми працюємо в режимі: доставка впродовж дня, але маємо попередньо зателефонувати та проінформувати про те, що через годину будемо на місці. На жаль, обирати певний діапазон доставки немає можливості, але ви можете обрати будь-який інший день, коли вам буде зручніше прийняти техніку. Пробачте, що так сталося. Про умови здійснення доставки, що вказані на нашому сайті, також мають повідомити вас наші працівники в магазині або менеджер при підтвердженні замовлення. Будь ласка, напишіть нам код вашої доставки, або номер вашого інтернет-замовлення з посиланням на цей відгук на нашу пошту: [email protected]. Будемо вам вдячні за допомогу!
Доставка не доставляє - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву