Ігор Украина, Київ Отзыв написан 23 июля, 2018 год243 просмотра
День добрий. Замовив в мережі Comfy техніку, одразу ж зазначив, що тягнути потрібно буде вручну на 10-й поверх, ліфт ще не запущений. Дзвонять в певний час спеціально для цього навчені люди ( вантажники ) і далі діалог : куда вам паднасіть техніку. Кажу ось я зверху махаю вам рукою. Повитягували моськи - ми вас уже відім, гдє ліфт. Кажу - ліфта немає і я це всіх та зарання попереджаю ( сам переносив не одну тону на верх ). Спеціаліст каже - всмислє нєту , і как ви думаєтє ми будєм пєрєнасить халадильник на 10-й етаж, вручную ??? Питаю - а є якісь ще інші варіанти ? вони - сєйчас вам с сервіса пазванят. Дзвонять з сервіса і каже дівчинка, мол там хлопци хоботяться і вони не можуть занести вантаж на верх, тому що там знизу щось мішає, кажу ок, зараз спущуся на низ. Спустився, спеціально навчені люди моментально перейшли на ти і почали по пам"яті читати Плач Ярославни , ось де-які уривки з їхніх поезій процитую : нам мєшают падьєхать машини пріпаркованиє, нам мєшаєт пєсок внизу возлє ступєнєк і ми єво нє сможем абайті, также вход падьєзда заблакираван стройматєріалам. Пилять... кажу - так люди ж перші приїхали і хай занесуть перші, в чому причина, зачекайте 5-10 хв і буде вам щастя. Нєт гаварят хлопци, ми ждать нє будєм і ета нє в наших правілах такой пєрєнос. Кажу дядьки - вам тут реально нічого не мішає по факту, якщо не хочете нести то так і скажіть. Звертається тут до мене омега самЄц і каже - слушай, тєбє же сказалі - нєсті ми не будєм і ваабще ми сєйчас уедем если будешь такой тут крутой. У тєбя есть свая брігада страітєлєй пускай ані тєбє і нєсут а ми не будєм. В мене тупо покерфейс, тому що такого дегенератства та бидловідношення від такої компанії я явно не очікував. Далі підхоплює уже альфа самЄц і каже - ми сгружаєм техніку тут - прінімай так как хочешь і нікуда єйо нє падимаєм ілі уєзжаєм ваабще і ти астанєшся ваабще без сваєй пакупкі. Кажу - ну так єзжайтє з Богом. За хвилин 10-15 задзвонила дівчинка з сервісу і уточнила в чому причина, що товар не доставили, я їй все перелічене вище вказав, вона вислухала мене чемно, попросила вибачення і попросила, щоб я пофотографував ці всі недоліки і також зробив фото штрих-коду доставки, фото щось не можу прикріпити, код доставки : 30046222078120186
Доброго дня, Ігорю! Дякуємо, що написали нам про цю ситуацію. Ми з'ясували в чому проблема та перевірили дані про доставку техніки. Поспілкувалися з нашим оператором, яка порадила вам надіслати фото на [email protected]. Нам дуже прикро, що змусили вас похвилюватися, тим паче вислухувати не зовсім приємні коментарі від співробітників нашої служби доставки. Звичайно, однією з умов для виконання робіт нашої служби доставки - є вільний прохід до місця і ви, як наш покуппець, маєте виконати цю дію. Ми перевіримо інформацію, переглянемо фото, проведемо бесіду зі співробітниками доставки та з'ясуємо в чому справа.
Ігорю, ми зараз просимо у вас вибачення та сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс доставити техніку 25 липня. Цього разу посприяємо тому, щоб все відбулося добре. Номер звернення 106891, термін розгляду - два робочих дні. Ми спробуємо зв'язатися з вами якомога раніше та узгодити це питання. Вам спасибі за активність в соціальних мережах та швидку реакцію на наше прохання. Ще раз пробачте за незручності! Зробимо усе, задля того, щоб наша подальша робота залишила на вашому обличчі посмішку!
Цирк в мережі Комфі - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ігорю, ми зараз просимо у вас вибачення та сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс доставити техніку 25 липня. Цього разу посприяємо тому, щоб все відбулося добре. Номер звернення 106891, термін розгляду - два робочих дні. Ми спробуємо зв'язатися з вами якомога раніше та узгодити це питання. Вам спасибі за активність в соціальних мережах та швидку реакцію на наше прохання. Ще раз пробачте за незручності! Зробимо усе, задля того, щоб наша подальша робота залишила на вашому обличчі посмішку!