Dmitriy Honcharov Украина, Суми Отзыв написан 10 ноября, 2017 год641 просмотр
Отзыв о COMFY по адресу Суми, вул. Харківська, 2/2 Вирішили придбати моноблок у розстрочку в Комфи. Неприємне знайомство з магазином почалося з консультантів. Ні вони не всі погані, але мені такий дістався - абсолютно байдужий до всього. Триччі довелося приходити до магазина, щоб з'язувати всі деталі і кожного разу, мене примусово направляи до цього консультанта, бо бачиш він перший до мене підійшов. Дозвольте вже клієнтам самим вибирати собі консультантів, нам плювати на їх бонуси. Але це дрібниці. Головна проблема далі Начебто купили моноблок. Сума розбита на 2 частини передоплата та розстрочка у банку. Через тиждень доставили моноблок, модель співпала. Вмикати його не дозволи бо з морозу. Через годину включивши дізналися, що таки специфікації зовсім не ті, що продавав магазин, так оперативної пам'яті було ВЧЕТВЕРО , в 4 рази!!! менше ніж обіцялось. Дзвінок на гарячу лінію дав наступну інформацію - ну у виробника бувають різні партії моноблоків з 4 та 16 гігібайтами пам'яті, ось вам такий дістався. Начебто компьютери це фрукти. Пообіцяли забрати його та повернути кошти. Звичайно насправді забирати його не збиралися, сходивши в магазин дізналися, що всупереч закону України про захист прав споживачів треба самим доставляти. Неприємно звичайно, тим більше вибачення від магазину не були отримані. Ну Ок, привезли моноблок, якби його так перевіряли перед продажею, як тепер, проблем би не було. На все що спромігся магазин, запропонувати купити у них ще дорожчий. Якби хотіли б зберегти клієнта запропонували б на крайні випадок знижку на наступну покупку Але це ще не всі недоліки. Оформлюючи повернення товару магазин робить заяву, що за доставку вони ж гроші не повернуть, бо товар доставили - не той що треба, ну і що? Звичайно кошти невеликі, але питання принципове. Начебто сварилися сварилися і порозумілися, але виявляється ні- тишко нишком вони зписують кошти з кредитного рахунка, про що дізналися випадково зовсім, а так би був би не закритий кредит з усіма штрафними санкціями. Тому з таким сервісом Комфі треба закрити і магазин і просто починати робити доставку усім підряд. Гарна ідея для бізнесу – Заказували телевізор? -Ні -Ну ми ж доставили, отже платіть І навіщо щось продавати? Доречі гроші всупереч тогож закону про захист прав споживачів досі не повернуті. Не магазин а шаражкіна контора 1 согласен
Гость (Соединенные Штаты Америки, Los Angeles)25 ноября, 2017 год
полностью согласен.два раза там покупал и два раза обман!Первый раз думал случайно не повезло мне...но после того как отказались брак ноутбук...тут уже не случайность!
В першу чергу хочемо попросити вас написати ім'я консультанта, який вас обслуговував. Обов'язково проведемо роботу, щоб надихнути його і прищепити зацікавленість та бажання допомогти клієнту.
Дійсно, виробником передбачено кілька модифікацій цього моноблока, але в моделі, найменування якої ви привели в іншому відгуку (Lenovo IdeaCentre 520S-23 (F0CU006PUA)) встановлено 4 Гб ОЗУ. Справді вкрай не рекомендується включати техніку відразу ж після доставки коли холодно, це факт, але всіма виробниками цей момент врахований, тому інформація про конфігурацію (що включає обсяг ОЗУ) завжди вказується безпосередньо на упаковці, її легко можна переглянути та тільки потім приймати товар. Дуже сумно, що у вас залишилися негативні враження, але так сталося випадково. Наша компанія неухильно дотримується всіх норм чинного законодавства, завжди і в повній мірі, гарантуємо, що повернення коштів буде здійснено у встановлені законом терміни, повірте, нам немає сенсу будь-яким чином затримувати цю процедуру. Будемо дуже вам вдячні, якщо ви підкажете, що мається на увазі під фразою "тишко нишком вони зписують кошти з кредитного рахунка", так як доступ до цього рахунку маєте тільки ви і банк, з яким оформлений договір, якщо це не так або у вас залишилися сумніви, будь ласка, дайте нам знати. Заздалегідь дякуємо.
Магазин, якому начхати на клієнта (м Суми). Створений, щоб дурити - Отзывы о COMFY
Начебто купили моноблок. Сума розбита на 2 частини передоплата та розстрочка у банку. Через тиждень доставили моноблок, модель співпала. Вмикати його не дозволи бо з морозу. Через годину включивши дізналися, що таки специфікації зовсім не ті, що продавав магазин, так оперативної пам'яті було ВЧЕТВЕРО , в 4 рази!!! менше ніж обіцялось. Дзвінок на гарячу лінію дав наступну інформацію - ну у виробника бувають різні партії моноблоків з 4 та 16 гігібайтами пам'яті, ось вам такий дістався. Начебто компьютери це фрукти. Пообіцяли забрати його та повернути кошти.
Звичайно насправді забирати його не збиралися, сходивши в магазин дізналися, що всупереч закону України про захист прав споживачів треба самим доставляти. Неприємно звичайно, тим більше вибачення від магазину не були отримані. Ну Ок, привезли моноблок, якби його так перевіряли перед продажею, як тепер, проблем би не було. На все що спромігся магазин, запропонувати купити у них ще дорожчий. Якби хотіли б зберегти клієнта запропонували б на крайні випадок знижку на наступну покупку
Але це ще не всі недоліки. Оформлюючи повернення товару магазин робить заяву, що за доставку вони ж гроші не повернуть, бо товар доставили - не той що треба, ну і що? Звичайно кошти невеликі, але питання принципове. Начебто сварилися сварилися і порозумілися, але виявляється ні- тишко нишком вони зписують кошти з кредитного рахунка, про що дізналися випадково зовсім, а так би був би не закритий кредит з усіма штрафними санкціями. Тому з таким сервісом Комфі треба закрити і магазин і просто починати робити доставку усім підряд. Гарна ідея для бізнесу
– Заказували телевізор?
-Ні
-Ну ми ж доставили, отже платіть
І навіщо щось продавати?
Доречі гроші всупереч тогож закону про захист прав споживачів досі не повернуті. Не магазин а шаражкіна контора
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
В першу чергу хочемо попросити вас написати ім'я консультанта, який вас обслуговував. Обов'язково проведемо роботу, щоб надихнути його і прищепити зацікавленість та бажання допомогти клієнту.
Дійсно, виробником передбачено кілька модифікацій цього моноблока, але в моделі, найменування якої ви привели в іншому відгуку (Lenovo IdeaCentre 520S-23 (F0CU006PUA)) встановлено 4 Гб ОЗУ. Справді вкрай не рекомендується включати техніку відразу ж після доставки коли холодно, це факт, але всіма виробниками цей момент врахований, тому інформація про конфігурацію (що включає обсяг ОЗУ) завжди вказується безпосередньо на упаковці, її легко можна переглянути та тільки потім приймати товар. Дуже сумно, що у вас залишилися негативні враження, але так сталося випадково. Наша компанія неухильно дотримується всіх норм чинного законодавства, завжди і в повній мірі, гарантуємо, що повернення коштів буде здійснено у встановлені законом терміни, повірте, нам немає сенсу будь-яким чином затримувати цю процедуру. Будемо дуже вам вдячні, якщо ви підкажете, що мається на увазі під фразою "тишко нишком вони зписують кошти з кредитного рахунка", так як доступ до цього рахунку маєте тільки ви і банк, з яким оформлений договір, якщо це не так або у вас залишилися сумніви, будь ласка, дайте нам знати. Заздалегідь дякуємо.