Оксана Качура Украина, Київ Отзыв написан 19 сентября, 2017 год685 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Гетьмана Вадима, 6 Доброго дня! Купували в магазині "Комфі" на вул. В. Гетьмана, м. Київ побутову техніку (https://comfy.ua/varochnaja-panel-gazovaja-samsung-na64h3010as-wt.html варочну панель і https://comfy.ua/duhovoj-shkaf-jelektro-samsung-nv70k1310bb-wt.html духовий шкаф). Замовляли обидві моелі - НЕРЖАВійка. Оплату здійснили в приміщенні магазину 16.09.2017 року, менеджери пообіцяли доставку 17.09.2017 року. 17.09.2017 року доставку магазин так і не здійснив, зателефонували на гарячу лінію "Комфі" і як виявилося, наше замовлення ще не готове, ніхто не зателефонував і не попередив нас!!!! Працівники магазину попросили нас привезти на 19.09.2017р., пояснили, що товар тимчасово відсутній на складі. Ми пішли на поступки і погодилися, оскільки вже замовили кухню під цю техніку, з врахуванням особливостей, в т.ч. кольору. Сьогодні нам доставили техніку. Варочна поверхня - НЕРЖАВІЙКА, а духова шафа - чорна, самсунг!!!!! Зовсім з іншого комплекту!!!! Постачальники, які привезли товар відмовилися його забирати, посилаючись, що в нас є 14 днів для повернення......... Завтра мають привезти кухню...і що мені робити з цим 2сир-бором" і за чий кошт завозити назад в магазин цей "різнобій"!!!!!!! Перший раз купувала в цьому магазині техніку і певно, що останній!!!
Доброго дня! Оксано, по наданим вам посиланням так і є: варильна поверхня кольору нержавіючої сталі і чорна духова шафа. Вірогідно ви надали фото того, що отримали, а не того, що замовляли. Ні в якому разі ми не планували вам примусово привезти небажану модель. Вірогідно, що при новому постачанні виникла помилка і випадково був замовлений інший товар. Ця ситуація абсолютно не планована, неприємна і вирішується з нашої сторони. Будь ласка, не користуйтесь отриманою моделлю, зверніться на нашу пошту [email protected], де вкажіть ПІБ, номер мобільного, чітке фото чеку і посилання на цей пост. Ми перевіримо, передамо заявку і допоможемо вам. Пробачте, будь ласка, за непорозуміння! Сподіваємось на нашу подальшу співпрацю.
У зв'язку з тим, що заплановані меблі мені вчора доставили і встановили, я поміняла придбану мною витяжку (купувала в іншому магазині) на чорний колір, скомбінувала наявну духову шафу з інтер'єром.
Шафа ще не використовувалася, але враховуючи час повернення-отримання належного замовлення, я б хотіла запропонувати такий варіант, який би влаштував і Вашу компанію і мене. Духову шафу чорного кольору, я залишаю в себе, проте у чеку я попрошу Ваших працівників зробити належні виправлення для того що у випадку ремонту (з гарантією) я мала таке право. До кого можна звернутися і як отримати такі виправлення чи інший підтверджуючий документ? На електронну адресупродублювала вищевказаний текст та сфотографувала чек. Завчасно дякую.
Поставлений товар не відповідає замовленню - Отзывы о COMFY
Купували в магазині "Комфі" на вул. В. Гетьмана, м. Київ побутову техніку (https://comfy.ua/varochnaja-panel-gazovaja-samsung-na64h3010as-wt.html варочну панель і https://comfy.ua/duhovoj-shkaf-jelektro-samsung-nv70k1310bb-wt.html духовий шкаф). Замовляли обидві моелі - НЕРЖАВійка. Оплату здійснили в приміщенні магазину 16.09.2017 року, менеджери пообіцяли доставку 17.09.2017 року. 17.09.2017 року доставку магазин так і не здійснив, зателефонували на гарячу лінію "Комфі" і як виявилося, наше замовлення ще не готове, ніхто не зателефонував і не попередив нас!!!! Працівники магазину попросили нас привезти на 19.09.2017р., пояснили, що товар тимчасово відсутній на складі. Ми пішли на поступки і погодилися, оскільки вже замовили кухню під цю техніку, з врахуванням особливостей, в т.ч. кольору. Сьогодні нам доставили техніку. Варочна поверхня - НЕРЖАВІЙКА, а духова шафа - чорна, самсунг!!!!! Зовсім з іншого комплекту!!!! Постачальники, які привезли товар відмовилися його забирати, посилаючись, що в нас є 14 днів для повернення......... Завтра мають привезти кухню...і що мені робити з цим 2сир-бором" і за чий кошт завозити назад в магазин цей "різнобій"!!!!!!! Перший раз купувала в цьому магазині техніку і певно, що останній!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
У зв'язку з тим, що заплановані меблі мені вчора доставили і встановили, я поміняла придбану мною витяжку (купувала в іншому магазині) на чорний колір, скомбінувала наявну духову шафу з інтер'єром.
Шафа ще не використовувалася, але враховуючи час повернення-отримання належного замовлення, я б хотіла запропонувати такий варіант, який би влаштував і Вашу компанію і мене. Духову шафу чорного кольору, я залишаю в себе, проте у чеку я попрошу Ваших працівників зробити належні виправлення для того що у випадку ремонту (з гарантією) я мала таке право. До кого можна звернутися і як отримати такі виправлення чи інший підтверджуючий документ? На електронну адресупродублювала вищевказаний текст та сфотографувала чек. Завчасно дякую.