Ольга Отзыв написан 2 августа, 2024 год15 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Чернігів, вул. 77-й Гвардійської дивізії, 1А 23.07.2024 купили холодильник.Так як візуально з ним було все впорядку і при підключенні 25.07 в холодильнику горіло світло і працював мотор,то ми вирішили що все ок і поклали продукти ,але на наступний день виявили що він не морозить.Так він у нас простояв 3 дні і не морозив. Відвезли в сервісний центр,а там на повідомили,що в холодильнику зламана капілярна трубка і це не гарантійні поламка за ремонт якої треба платити. ТОБТО КОМФІ НАМ ПРОДАВ ЗЛАМАНИЙ ХОЛОДИЛЬНИК ЗА РЕМОНТ ЯКОГО НАМ ТРЕБА ПЛАТИТИ , БО НА ГАРЧЧІЙ ЛІНІЇ СКАЗАЛИ,ЩО ЦЕ ВЖЕ НАШІ ПРОБЛЕМИ. доставка була до дверей і капілярна трубка,це не зовнішній елемент холодильника,тобто холодильник був зламаний або його пошкодили в момент доставки. П.С. комфі не публікує негативні відгуки на своїй сторінці
Просимо вибачення за неприємності, які ви зазнали з холодильником. Ми розуміємо, що отримання несправного товару — це велике розчарування.
Ми прагнемо забезпечити високу якість нашої продукції, проте інколи можуть виникати ситуації з дефектами, які не завжди можна виявити до використання товару.
В цьому випадку, рекомендуємо скористатися послугами "Хеппі сервісу", аби майстер приїхав до вас додому. Сподіваємося, що несправність буде швидко усунена, і ви зможете продовжити користуватися холодильником без подальших проблем.
Якщо ви залишали відгук на сайті, ваш випадок вже має бути зафіксований для розгляду відповідальних колег та надання консультації/рішення. За відсутності зворотного звʼязку – будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою [email protected]. Дякуємо!
Холодильник вестфрост - Отзывы о COMFY
П.С. комфі не публікує негативні відгуки на своїй сторінці
отзыв
Комментарии к отзыву
Просимо вибачення за неприємності, які ви зазнали з холодильником. Ми розуміємо, що отримання несправного товару — це велике розчарування.
Ми прагнемо забезпечити високу якість нашої продукції, проте інколи можуть виникати ситуації з дефектами, які не завжди можна виявити до використання товару.
В цьому випадку, рекомендуємо скористатися послугами "Хеппі сервісу", аби майстер приїхав до вас додому. Сподіваємося, що несправність буде швидко усунена, і ви зможете продовжити користуватися холодильником без подальших проблем.
Якщо ви залишали відгук на сайті, ваш випадок вже має бути зафіксований для розгляду відповідальних колег та надання консультації/рішення. За відсутності зворотного звʼязку – будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою [email protected]. Дякуємо!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна