Придбала ноутбук в цьому «магазині». Через 3 дні він вмер через заводський брак материнської плати, про що мені сказали в офіційному сервісі. До речі, в сервіс мені довелося самостійно відправляти ноутбук, бо оператор сказала, що вони з ним не співпрацюють. Це як? Ви продаєте товар фірми, але при поломках не надаєте сервісу гарантійного ремонту? Окрім того, я - покупець, маю право повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання, якщо немає слідів уживання…але ноутбук зламався протягом 3 днів, тобто Комфі в мене просто вкрали можливість повернути товар, якщо він мені не підійде. Мені доводиться не працювати, через відсутність ноутбуку вже другий тиждень, поки він в сервісному центрі. Новий ноутбук я придбати не можу, адже Комфі НЕ ПОВЕРТАЄ КОШТИ ЗА НЕ ЯКІСНИЙ ТОВАР.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Повна відсутність відповідальності за товари, що продають, про клієнтський сервіс взагалі не чули
Ми розуміємо, що це неприємна ситуація, особливо коли товар не відповідає вашим очікуванням.
Якщо ви виявили брак у процесі користування або техніка вийшла з ладу, передаємо її до авторизованого сервісного центру на діагностику, адже магазин не займається ремонтом. Також можна звернутись напряму до сервісного центру виробника.
Відсутність ноутбука протягом тривалого часу може викликати значні незручності. В такому випадку, можна розглянути обмінний фонд на час ремонту. Для отримання детальної консультації – зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом >> faq.comfy.ua/contact-us/
Завжди готові розглянути всі можливості для поліпшення вашого досвіду!
Жахливий сервіс - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Ми розуміємо, що це неприємна ситуація, особливо коли товар не відповідає вашим очікуванням.
Якщо ви виявили брак у процесі користування або техніка вийшла з ладу, передаємо її до авторизованого сервісного центру на діагностику, адже магазин не займається ремонтом. Також можна звернутись напряму до сервісного центру виробника.
Відсутність ноутбука протягом тривалого часу може викликати значні незручності. В такому випадку, можна розглянути обмінний фонд на час ремонту. Для отримання детальної консультації – зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом >> faq.comfy.ua/contact-us/
Завжди готові розглянути всі можливості для поліпшення вашого досвіду!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна