Владислав Отзыв написан 3 декабря, 2023 год11 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 Купував кухонну витяжку 20-го, доставку додому організували на 24-те, на першу половину дня (до 15:00). З ранку 24-го прийшло повідомлення, що товар доставлять вчасно. Але до 15:00 так нічого не привезли і не попередили, що затримуються. Я подзвонив на гарячу лінію. Менеджер сказав що у доставщиків багато роботи, тому вони будуть пізніше, треба чекати. І так я просидів вдома в очікуванні товара цілий день і о 21:00 мені зателефонувати і сказали що мій товар приїхав у місто. Але, його не встигають привести сьогодні. На питання «коли вони його привезуть?» - сказали що не раніше ніж через чотири дня. Я запитав, чи можу я самостійно забрати товар з магазину. Менеджер відповіла -Так, дала адресу магазину, і сказала що з ранку товар чекатиме мене в магазині. Наступного дня, коли я вже їхав до магазину, вирішив що краще зателефоную завчасно, щоб впевнитись що товар саме в тому магазині. І зателефонувавши до Комфі, менеджер повідомив мене що мого товару не має в магазині. А він приїде тільки через декілька днів. ) І на запитання як так? Коли мені сказав попередній менеджер, що товар вже приїхав. Відповів, що можливо він приїхав і його відразу хтось купив і забрав. А наступного дня мені дзвонить інший менеджер і питає чому я не забрав товар самостійно, бо він мене вже чекає. «ЦЕ ЯКИЙСЬ ПРИКОЛ?» Я перепитав чи він точно є? Відповіли, - так звісно, вже декілька днів. І запропонували організувати доставку додому на 2-ге число. Нагадаю, що товар я придбав 20-го. Я сказав що заберу техніку самостійно. І в день коли я поїхав в магазин, я знову вирішив зателефонувати попередньо в комфі, провсяк випадок. Щоб не їхати дарма. І менеджер знову не зміг відповісти де мій товар. По фіналу, я всеодно поїхав в магазин, і забрав товар. І тільки в магазині була одна людина яка мені швидко допомогла. Я замовляв техніку і в інших магазинах, але такого ….. не бачив ніколи. Будь ласка, організуйте роботу менеджерів, бо складається враження, що вони не користуються спільною CRM. І я кожному менеджеру пере розповідав інформацію з початку. 1 согласен
Дуже прикра ситуація трапилась у мене сьогодні при покупці телевізора .Мала подарувати донькі, а подарувала упаковщику Якщо можна, телефон гарячої лінії.Дякую
Ми дуже вдячні за розгорнутий відгук та розуміємо, що якість обслуговування відіграє важливу роль у задоволенні покупців. Вибачте за незручності, які виникли. Аби ми мали змогу передати інформацію керівництву магазину, задля покращення обслуговування та запобігання подібним ситуаціям в майбутньому, не вистачає деталей. Якщо ви ще не звертались для фіксації даного звернення на гарячу лінію або до онлайн-чату, напишіть нам на пошту [email protected], надіславши номер телефону, за яким здійснили купівлю або фото чека. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1944351». Чекатимемо на інформацію.
Жахлива робота менеджерів і організації доставки - Отзывы о COMFY
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дуже вдячні за розгорнутий відгук та розуміємо, що якість обслуговування відіграє важливу роль у задоволенні покупців. Вибачте за незручності, які виникли. Аби ми мали змогу передати інформацію керівництву магазину, задля покращення обслуговування та запобігання подібним ситуаціям в майбутньому, не вистачає деталей. Якщо ви ще не звертались для фіксації даного звернення на гарячу лінію або до онлайн-чату, напишіть нам на пошту [email protected], надіславши номер телефону, за яким здійснили купівлю або фото чека. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1944351». Чекатимемо на інформацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.