Віталій Отзыв написан 10 октября, 2023 год22 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 Більше 15 років я купував товари тільки в Комфі. В перше зіткнувся з гарантійним ремонтом кавомашини в сервісному центрі Комфі і був шокований. Замість заявленого терміну ремонту 31 день вже пройшло 3 рази по 31. На мої звернення в магазин по поверненню відремонтованої машини чі її вартості я отримую якісь дитячі відповіді що не приїхали запчастини, або сервісний центр згорів. І що далі? Тепер в цьому магазині не куплю ні одного гаджету і іншим не рекомендую-шахраї. Принципово буду судитися до перемоги не шкодуючи витрат!
Якщо правильно зрозуміли з опису ситуації, ви один з багатьох наших клієнтів, що передавали техніку через магазин до сервісного центру виробника, який, справді постраждав від пожежі. Це форс-мажорна ситуація, непередбачувана. Всі дані таких клієнтів зафіксовані, і по кожному з таких запитів, йде комунікація з виробником та сервісним центром щодо надання рішення.
Розуміємо, що очікування, це дуже важко та справді ця невизначеність може викликати тільки негатив. Однак, запевняємо вас, що для кожного ми шукаємо вихід і хочемо, щоб він був саме позитивним.
Для більш конкретного спілкування по суті ситуації - просимо вас написати на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1917279 номер вашого телефону, або номер акту прийому передачі.
Кавомашина - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Віталій, дякуємо за ваш відгук.
Якщо правильно зрозуміли з опису ситуації, ви один з багатьох наших клієнтів, що передавали техніку через магазин до сервісного центру виробника, який, справді постраждав від пожежі. Це форс-мажорна ситуація, непередбачувана. Всі дані таких клієнтів зафіксовані, і по кожному з таких запитів, йде комунікація з виробником та сервісним центром щодо надання рішення.
Розуміємо, що очікування, це дуже важко та справді ця невизначеність може викликати тільки негатив. Однак, запевняємо вас, що для кожного ми шукаємо вихід і хочемо, щоб він був саме позитивним.
Для більш конкретного спілкування по суті ситуації - просимо вас написати на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1917279 номер вашого телефону, або номер акту прийому передачі.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY