Валерій Отзыв написан 31 августа, 2023 год8 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Кривий Ріг, м-н 5-й Зарічний, 11К Забігаючи трохи на перед скажу відверто, що залишатися на довго клієнтом маг. Комфі просто не можливо і це із -за якості обслуговування. Моє замовлення від 29. 08. 2023 N. 34922054- саунбар Promate. Прийшло трохи запізненням, але це не критично, враховуючи яке зараз положення в країні. Забрати товар відмовився - була не заводиться упаковка, а точніше з обох країв коробки наклейки застарілого звичайного скотчу, які були розірванні також. На моє запитання: - Що це таке? Продавець дає відповідь:- Можливо на складі відкривали! У мене до вас питання:- А що так можна було??? Я вважаю, що людина, яка приймала даний товар в магазині знаходиться не на своєму місці. Це по - перше. А вдруге те, що на гор. лінії оператор сказав:- Можливо в магазині відкривали! Відкривати повинні в присутності покупця, щоб ви це розуміли. Звичайно запропонували вислати другий, але я відмовився. В моєму розумінні, це виглядає як свідомий обман покупця. Я витратив свій час. І що саме цікаво, що як із моєї історії так і з інших- ніхто не зробить, та і не будуть робити висновки. Шановне керівництво мережі Комфі - прокидайтеся і робіть щось. Хіба вам взагалі начхати який рейтинг на сьогодні у вас? Поки ще щось замовляти не має бажання, а там поживемо і побачимо.
Нам дуже прикро якщо така ситуація сталась, оскільки товари зі складу дійсно повинні відкривати лише з вами та пакування повинно бути цілим та неушкодженим.
Зі своєї сторони не можемо залишити цю ситуацію не вирішеною та залишити вас в такому настрої, оскільки ми за те, щоб ви отримували лише абсолютно нові товари та максимально якісний сервіс.
Створили звернення №1163059 та передали його в роботу відповідальним колегам.
Протягом 2-х днів з вами зв'яжуться та нададуть зворотній зв'язок.
Впевнені що з'ясуємо деталі цієї історії та зробимо все щоб таких ситуації не виникало у майбутньому.
Обман покупця - Отзывы о COMFY
Моє замовлення від 29. 08. 2023 N. 34922054- саунбар Promate. Прийшло трохи запізненням, але це не критично, враховуючи яке зараз положення в країні. Забрати товар відмовився - була не заводиться упаковка, а точніше з обох країв коробки наклейки застарілого звичайного скотчу, які були розірванні також. На моє запитання: - Що це таке? Продавець дає відповідь:- Можливо на складі відкривали! У мене до вас питання:- А що так можна було??? Я вважаю, що людина, яка приймала даний товар в магазині знаходиться не на своєму місці. Це по - перше. А вдруге те, що на гор. лінії оператор сказав:- Можливо в магазині відкривали! Відкривати повинні в присутності покупця, щоб ви це розуміли.
Звичайно запропонували вислати другий, але я відмовився. В моєму розумінні, це виглядає як свідомий обман покупця. Я витратив свій час. І що саме цікаво, що як із моєї історії так і з інших- ніхто не зробить, та і не будуть робити висновки. Шановне керівництво мережі Комфі - прокидайтеся і робіть щось. Хіба вам взагалі начхати який рейтинг на сьогодні у вас?
Поки ще щось замовляти не має бажання, а там поживемо і побачимо.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже прикро якщо така ситуація сталась, оскільки товари зі складу дійсно повинні відкривати лише з вами та пакування повинно бути цілим та неушкодженим.
Зі своєї сторони не можемо залишити цю ситуацію не вирішеною та залишити вас в такому настрої, оскільки ми за те, щоб ви отримували лише абсолютно нові товари та максимально якісний сервіс.
Створили звернення №1163059 та передали його в роботу відповідальним колегам.
Протягом 2-х днів з вами зв'яжуться та нададуть зворотній зв'язок.
Впевнені що з'ясуємо деталі цієї історії та зробимо все щоб таких ситуації не виникало у майбутньому.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.