Александр Отзыв написан 15 июня, 2023 год14 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Чарiвная, д. 74 Купував пральну LG замість машинки Whirpool, що відпрацювала 20 років. Перші три тижні був задоволений… потім апарат видав помилку. З.06.2023 я зателефонував на гарячу лінію LG та викликав майстра. Майстер прийшов 7.06.2023 вранці. Полагодити не зміг і сказав що замовить плату управління завтра (+добу до гарантійного ремонту). 8.06.2023 деталь була замовлена. 9.06.2023 LG мені повідомили що термін доставки плати управління УВАГА!!!!! 2-3 місяці! Порадили сервісному центру клопотати про списання виробу. Мною в сервіс центрі була написана заява про списання прання. То була п'ятниця. У понеділок я нікому не дзвонив. А даремно! У вівторок я набрав LG і поцікавився, як просуваються справи. Виявляється ще в суботу вони надіслали запит на списання до сервісного центру та чекають на відповідь. Довелося ворушити ремонтну організацію, яка в понеділок профукала запит від LG (Ще + добу). У суботу 17.06.2023 спливає строк встановленого законом періоду 14 днів. А поки що заплативши чималі гроші праю в тазику. Продавець взагалі усунувся від вирішення проблеми. Правильно навіщо гроші вже отримані. Сьогодні взагалі в COMFY відмовили у прийомі заяви, яку я написав за рекомендацією Держпродспоживслужби. 1 согласен
Дійсно техніку яка вийшла з ладу, її ремонтує сервісний центр виробника та надає гарантію того що ви або отримаєте або відремонтовану техніку, або акт на списання, щоб ви отримали новий та працюючий товар.
Зараз дійсно бувають ситуації що сервісний центр замовляє деталь для усунення поломки і це займає трохи більше часу, а саме, як ви зазначили, 2-3 місяці.
Можемо запропонувати вам написати письмову заяву на отримання підмінного фонду на час ремонту вашої пральної машини в нашому магазині.
Якщо магазин матиме можливість та вільний товар для надання підмінного фонду - ви отримаєте його для використання до завершення ремонту.
Залюбки перевіримо для вас інформацію щодо підмінного товару.
Якщо є така потреба, зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800303505 або ми також онлайн в чаті: https://comfy.ua/ua/contact.html
Пральна машина LG F4V3VS7WW - Отзывы о COMFY
Перші три тижні був задоволений… потім апарат видав помилку.
З.06.2023 я зателефонував на гарячу лінію LG та викликав майстра.
Майстер прийшов 7.06.2023 вранці.
Полагодити не зміг і сказав що замовить плату управління завтра (+добу до гарантійного ремонту).
8.06.2023 деталь була замовлена.
9.06.2023 LG мені повідомили що термін доставки плати управління УВАГА!!!!! 2-3 місяці!
Порадили сервісному центру клопотати про списання виробу.
Мною в сервіс центрі була написана заява про списання прання. То була п'ятниця.
У понеділок я нікому не дзвонив. А даремно!
У вівторок я набрав LG і поцікавився, як просуваються справи. Виявляється ще в суботу вони надіслали запит на списання до сервісного центру та чекають на відповідь. Довелося ворушити ремонтну організацію, яка в понеділок профукала запит від LG (Ще + добу).
У суботу 17.06.2023 спливає строк встановленого законом періоду 14 днів.
А поки що заплативши чималі гроші праю в тазику.
Продавець взагалі усунувся від вирішення проблеми. Правильно навіщо гроші вже отримані.
Сьогодні взагалі в COMFY відмовили у прийомі заяви, яку я написав за рекомендацією Держпродспоживслужби.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно техніку яка вийшла з ладу, її ремонтує сервісний центр виробника та надає гарантію того що ви або отримаєте або відремонтовану техніку, або акт на списання, щоб ви отримали новий та працюючий товар.
Зараз дійсно бувають ситуації що сервісний центр замовляє деталь для усунення поломки і це займає трохи більше часу, а саме, як ви зазначили, 2-3 місяці.
Можемо запропонувати вам написати письмову заяву на отримання підмінного фонду на час ремонту вашої пральної машини в нашому магазині.
Якщо магазин матиме можливість та вільний товар для надання підмінного фонду - ви отримаєте його для використання до завершення ремонту.
Залюбки перевіримо для вас інформацію щодо підмінного товару.
Якщо є така потреба, зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800303505 або ми також онлайн в чаті: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.