Галина Отзыв написан 6 июня, 2023 год19 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1Б Не раджу купувати щось в цій мережі, купили телефон, підключили до мережі вайфай, зв'язок постійно пропадає, прийшли повернути телефон так як він з виробничим браком, а коли ти купляєш нову дорогу річ, ти платиш гроші за новий товар і хочеш щоб річ була без дефектів та браку, на що нам сказали що він був у користуванні і не підлягає поверненню. Хоча іншим клієнтам з аналогічною проблемою, обмінювали на новий, повністю робочий телефон, є підтвердження, відгуки вдячних клієнтів!! Якщо ви продаєте ліцензійний оригінальний товар, то в чому проблема, повернути кошти, списати на брак і повернути його виробникові? Напевно в тому що це не ліцензійний товар, вот і все. 1 согласен
Включили телефон, підключили до вайфай, а він пропадає, підключили до іншого, те саме, працівник в магазині теж те саме підтвердив, явно з цим дефектом телефон прийшов від виробника
Обмін\повернення товару є можливість виконати, якщо він належної якості та повністю працює.
Але ви маєте гарантійний захист від виробника саме при виникненні таких ситуацій.
Ви можете звернутися в будь-який найближчий магазин з чеком.
Візьміть з собою товар у повній комплектації, паспорт, чек та гарантійний талон.
Товар відправимо до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт.
Якщо це дійсно заводський брак та виробник не зможе це виправити – вам нададуть акт на списання техніки, щоб ви змогли отримати або новий товар, або кошти по чеку назад.
Продають неякісний товар - Отзывы о COMFY
Якщо ви продаєте ліцензійний оригінальний товар, то в чому проблема, повернути кошти, списати на брак і повернути його виробникові? Напевно в тому що це не ліцензійний товар, вот і все.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш лист!
Можливо товар має заводський брак.
Обмін\повернення товару є можливість виконати, якщо він належної якості та повністю працює.
Але ви маєте гарантійний захист від виробника саме при виникненні таких ситуацій.
Ви можете звернутися в будь-який найближчий магазин з чеком.
Візьміть з собою товар у повній комплектації, паспорт, чек та гарантійний талон.
Товар відправимо до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт.
Якщо це дійсно заводський брак та виробник не зможе це виправити – вам нададуть акт на списання техніки, щоб ви змогли отримати або новий товар, або кошти по чеку назад.
Виникнуть питання – ми поруч, за номером 0800303505 або в чат-боті: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.