Татьяна Отзыв написан 26 октября, 2022 год6 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Одеса, провулок Семафорний, 4, ТРЦ Среднефонтанский Заказала холодильник ноуфрост не дешёвый,а он не холодит и не морозит..начала связаться с горячей линией насчет гарантии,так они говорят вызывайте службу по ремонту(новый же) зачем ремонт?? Оказывается так как я положила туда продукты,он не на гарантии! А когда вызвала нашего мастера,он сказал что компрессор уже паяли,он показал места эти,и фриона почти нету-пусто! Как вам это нравится?? Это просто ужас! Никогда там товарится не посоветую!обменники!!
Тетяно, дякуємо вам за ваш відгук. Хочемо прояснити декілька моментів та надати відповіді на ключові питання.
Повернути впродовж 14 днів (згідно чинного законодавства України) можна техніку, що не має слідів експлуатації, зберігає свій стан, працездатність, комплектацію, плівки, упакування та інше.
Якщо під час використання техніки ви помічаєте некоректну роботу, необхідно, щоб її оглянув фахівець авторизованого сервісного центру виробника.
Якщо у вас залишились не вирішені питання, напишіть нам на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1735089, чи викликали ви майстра з авторизованого сервісного центру Vestfrost, додайте фото акту виконаних робіт та фото вашого чеку повністю та чітке. Ми все перевіримо та проконсультуємо про всі можливі варіанти подальших дій.
Ужасно работают! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Тетяно, дякуємо вам за ваш відгук. Хочемо прояснити декілька моментів та надати відповіді на ключові питання.
Повернути впродовж 14 днів (згідно чинного законодавства України) можна техніку, що не має слідів експлуатації, зберігає свій стан, працездатність, комплектацію, плівки, упакування та інше.
Якщо під час використання техніки ви помічаєте некоректну роботу, необхідно, щоб її оглянув фахівець авторизованого сервісного центру виробника.
Якщо у вас залишились не вирішені питання, напишіть нам на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1735089, чи викликали ви майстра з авторизованого сервісного центру Vestfrost, додайте фото акту виконаних робіт та фото вашого чеку повністю та чітке. Ми все перевіримо та проконсультуємо про всі можливі варіанти подальших дій.
З повагою, служба підтримки COMFY