Человек Отзыв написан 26 июля, 2022 год4 просмотра
Купил в Comfy беспроводные наушники оказались бракованные,при обращении в сервисный центр с неохотой взяли товар на сервис и после одного месяца ожиданий ничего не устранили,при вторичном обращении в сервисный центр Comfy вообще обнаглели говорят докажите что они бракованные.Говорил с менанджерами почему они так относятся к людям,товар бракованный устраните пожайлуста не поладку.Я понял одно что в этот магазин нужно ходить добивается правды и человеческого взаимоотношения с Теробороной или ЗСУ
Дякуємо за ваш відгук. Мережа магазинів COMFY не має власних сервісних центрів. Гарантія на товар надається виробником й відповідно сервісне обслуговування здійснюється або сервісним центром виробника або авторизованим сервісним центром, який має повноваження ремонтувати техніку того чи іншого бренду. Зі свого боку ми завжди допомогаємо клієнтам у передачі товару в ремонт та готові уточнювати питання щодо статусу виконання ремонту у сервісних центрах через відповідальних менеджерів.
Напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та розкажіть детальніше, коли ви передавали товар на ремонт, додайте фото акту "прийняття-передання" та фото чека. Ми все перевіримо та спробуємо допомогти вам!
Не рекомендую - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук. Мережа магазинів COMFY не має власних сервісних центрів. Гарантія на товар надається виробником й відповідно сервісне обслуговування здійснюється або сервісним центром виробника або авторизованим сервісним центром, який має повноваження ремонтувати техніку того чи іншого бренду. Зі свого боку ми завжди допомогаємо клієнтам у передачі товару в ремонт та готові уточнювати питання щодо статусу виконання ремонту у сервісних центрах через відповідальних менеджерів.
Напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та розкажіть детальніше, коли ви передавали товар на ремонт, додайте фото акту "прийняття-передання" та фото чека. Ми все перевіримо та спробуємо допомогти вам!
З повагою, COMFY