Отзыв о COMFY по адресу Миколаїв, проспект Центральний, 154 Ужасный сервис. Покупала телевизор Xiaomi P1 55д. Попался с неисправной матрицей, принесла назад на следующий день в магазин, а мне сказали, что я сама сломала и эта поломка гарантии не подлежит. Экспертизу телевизора не проводили, акт поломки заключили наглядным образом, заключал обычный менеджер. Заявления о возврате денег или обмена на другой телевизор рассматривают 30 дней, затянув процес, чтоб прошло 14 дней по провам потребителя. Упаковуют технику не надлежащим образом, мне не доложили шнур от телевизора. На телевизоре небыло защитных плёнок.
Нам дуже прикро ознайомитись із такою ситуацією, адже ми завжди робимо наголос саме на якості наших товарів та кваліфікації наших співробітників. Існує перелік загальноприйнятих критеріїв за якими здійснюється обмін та повернення товару, згідно з законом.
Якщо товар має суттєвий недолік, брак або підозру на механічне пошкодження - ми радимо передати його на діагностику до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії. Якщо дефект виробництва підтверджується ви можете отримати відповідний "Акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або кошти назад.
Як ми зрозуміли, ви залишили письмове звернення до юридичного відділу нашої компанії, відповідь на яке надається протягом 30 днів. Відповідь надійде вам за адресою та із копією відповіді ви зможете ознайомитись у магазині.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки та ми перевіримо деталі.
Самый худший магазин техники - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро ознайомитись із такою ситуацією, адже ми завжди робимо наголос саме на якості наших товарів та кваліфікації наших співробітників. Існує перелік загальноприйнятих критеріїв за якими здійснюється обмін та повернення товару, згідно з законом.
Якщо товар має суттєвий недолік, брак або підозру на механічне пошкодження - ми радимо передати його на діагностику до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії. Якщо дефект виробництва підтверджується ви можете отримати відповідний "Акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або кошти назад.
Як ми зрозуміли, ви залишили письмове звернення до юридичного відділу нашої компанії, відповідь на яке надається протягом 30 днів. Відповідь надійде вам за адресою та із копією відповіді ви зможете ознайомитись у магазині.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки та ми перевіримо деталі.
З повагою, COMFY