Гость Отзыв написан 15 октября, 2021 год20 просмотров
Сегодня купила своим родителям стиральную машину полуавтомат « Сатурн», работник магазина « Комфи» Никита сначала отказывался проверять машинку, потом брезгливо смотрел на нас с моим папой, а когда дошла очередь доставки в машину которая стояла 50 метров от магазина, он просто прошёл 15 метров и сказал « что не могла ближе подьехать», поставил товар и ушёл. Я очень его просила подвезти товар так как папе 70 лет и он не дотянет, на что Никита ответил « иди нах.....», у меня просто пропал дар речи.......я не посоветую своим знакомым туда ходить.
Дуже здивовані вашим відгуком, подібна поведінка дійсно не прийнятна для наших співробітників.
Ми обов'язково передамо запит в магазин, аби це було пропрацьовано. Зі свого боку хотіли б запропонувати вам компенсацію у вигляді бонусів, аби загладити ваше загальне враження від покупки.
Чекатимемо на лист по ел.адресі [email protected], з уточненням номера телефону, на який здійснювали покупку та додайте скріншот цього відгуку.
Вибачте, що враження з самого початку було зіпсоване - хочемо це виправити.
Сподіваємось, що товар лише порадує своєю роботою!
Хамство работника Комфи в Покровске - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже здивовані вашим відгуком, подібна поведінка дійсно не прийнятна для наших співробітників.
Ми обов'язково передамо запит в магазин, аби це було пропрацьовано. Зі свого боку хотіли б запропонувати вам компенсацію у вигляді бонусів, аби загладити ваше загальне враження від покупки.
Чекатимемо на лист по ел.адресі [email protected], з уточненням номера телефону, на який здійснювали покупку та додайте скріншот цього відгуку.
Вибачте, що враження з самого початку було зіпсоване - хочемо це виправити.
Сподіваємось, що товар лише порадує своєю роботою!
З повагою, COMFY