lediholms Отзыв написан 13 ноября, 2013 год1309 просмотров
Доброго дня! В продовження попередньої теми про те, як ми купували м"ясорубку хочу доповнити: що до нас звернулися представники в магазину Комфі, та повідомили, що без сервісного центру повернути або обміняти м"ясорубку ми не маємо можливості, бо вона використовувалась (а як інакше перевірити чи робоча ця техніка), сервісний центр повинен підтвердити що м"ясорубка не відповідає заявленим функціям, або що вона має брак (що звичайно сервісний центр не зробить). Відповісти чому не заповнена книга відгуків та чому працівники магазину дозволяють собі неккоректну поведінку нам не змогли. Лише попередили, що якщо ми не звернемося до магазину у найближчі дні то наша м"ясорубка буду передана на утилізацію. Ми вже змирилися з втратою грошей, нехай хоч такою ціною буде утилізовано неякісний товар!!! 2 согласны
Тетянана, ми розуміємо ваші емоції, але замінити техніку, яка некоректно працює або має інші недоліки без підтвердження сервісного центру ми не можемо. Така процедура передбачена діючим законодавством. Ви можете звернутися до магазину за м`ясорубкою і здати її до сервісного центру виробника для діагностики самостыйно або зробити це в магазині. Якщо СЦ надасть документи про те, що товар не підлягає ремонту або має заводський брак, то на підставі цього ми зможемо замінити техніку.
Отзывы о COMFY
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву