Микола Отзыв написан 26 августа, 2021 год11 просмотров
Маю негативний досвід покупки в інтернет магазині, при умові, що мав забрати в магазині Комфі в м.Херсон. Замовила дружина карту памяті до телефону. Вказала мене отримувача. Мені прийшло повідомлення, що товар можна забрати. Прийшов, показав #замовлення продавцю. Проте продавець приніс пустий конверт. Сам сказав звонити на гарячу лінію. Ми перезвонили. Магазин оформив знову замовлення. Другий раз, коли прийшли, знову та історія: карту пам'яті віддали за іншим номером, наше замовлення скасували, взамін не запропонували іншої карти. Двічі ми приїздили даремно. ВІДНОШЕННЯ МЕРЕЖІ ДО ДАНОЇ СИТУАЦІЇ СВІДЧИТЬ, ЩО ЇМ БАЙДУЖЕ ДО СВОЇХ ПОКУПЦІВ. КОМФІ, НАВЕДІТЬ ПОРЯДОК В СЕБЕ! Працівники дрібний товар по карманам розтягують, а ваша репутація страдатиме.
Доброго дня Миколо! Перепрошуємо за цю ситуацію, і хочемо все пояснити вам. Видача замовлень це складний процес, який проходить певні етапи. Інформація оновлюється не так швидко, як би нам цього хотілось. І нам шкода, що іноді трапляються подібні ситуації. Не виключаємо, що трапився системний збій. Оператор при оформлені замовлення може бачити через сайт наявність товару, а насправді ж його уже купили. Ми постійно вдосконалюємо цю систему! Розуміємо, що внутрішні процеси не повинні на вас впливати. Тому в якості вибачення хотілося б вам нарахувати приємний бонус, як компенсацію за витрачений час, очікуйте на дзвінок наших колег. Дані замовлення бачимо, дякуємо, що відразу прикріпили! З повагою, команда COMFY
Двічі Приходив за товаром і не отримав його - Отзывы о COMFY
Замовила дружина карту памяті до телефону. Вказала мене отримувача. Мені прийшло повідомлення, що товар можна забрати. Прийшов, показав #замовлення продавцю. Проте продавець приніс пустий конверт. Сам сказав звонити на гарячу лінію. Ми перезвонили. Магазин оформив знову замовлення. Другий раз, коли прийшли, знову та історія: карту пам'яті віддали за іншим номером, наше замовлення скасували, взамін не запропонували іншої карти. Двічі ми приїздили даремно.
ВІДНОШЕННЯ МЕРЕЖІ ДО ДАНОЇ СИТУАЦІЇ СВІДЧИТЬ, ЩО ЇМ БАЙДУЖЕ ДО СВОЇХ ПОКУПЦІВ.
КОМФІ, НАВЕДІТЬ ПОРЯДОК В СЕБЕ! Працівники дрібний товар по карманам розтягують, а ваша репутація страдатиме.
отзыв
Комментарии к отзыву