3 дня назад сервисный центр договорился об установке кондиционера, никто не приехал, на связь не выходят. Оставила кучу заявок чтобы они перезвонили, так никто и не звонил. Прямого телефона для связи с сервисным центром, консультанты комфи не дают. Город Киев.
Доброго дня! Ми вдячні вам, що ви залишили відгук про наш сервіс, тому що це можливість стати кращими для вас. Звичайно, шкода, що саме такий, проте для нас це поштовх до виправлення недопрацювань.
На даний момент, у самий сезон встановлення, ми діємо наступним чином:
1. консультуємо у магазинах, на інформаційній лінії, в чатах щодо строків встановлення у кожному місті. (якщо цього не відбулось - це повністю наша провина, опрацюємо обов'язково).
2. дійсно, зараз відстежується досить велике навантаження на сервісні центри у зв'язку з тим, що зараз сезон встановлення саме кондиціонерів й ми намагаємось реалізувати дану послугу для усіх охочих, підлаштуватися у зручний для вас час. Одразу хочемо запевнити, що в жодному випадку
наші внутрішні процеси не мають впливати на реалізацію домовленостей із вами й це наше недопрацювання.
Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, проте зараз це важко здійснити, але ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані про вашу покупку(фото чеку або номер телефону) та повідомити про стан вирішення ситуації на сьогодні.
Не приехали в назначению дату установки кондиционера, и не звонят - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
На даний момент, у самий сезон встановлення, ми діємо наступним чином:
1. консультуємо у магазинах, на інформаційній лінії, в чатах щодо строків встановлення у кожному місті. (якщо цього не відбулось - це повністю наша провина, опрацюємо обов'язково).
2. дійсно, зараз відстежується досить велике навантаження на сервісні центри у зв'язку з тим, що зараз сезон встановлення саме кондиціонерів й ми намагаємось реалізувати дану послугу для усіх охочих, підлаштуватися у зручний для вас час. Одразу хочемо запевнити, що в жодному випадку
наші внутрішні процеси не мають впливати на реалізацію домовленостей із вами й це наше недопрацювання.
Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, проте зараз це важко здійснити, але ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані про вашу покупку(фото чеку або номер телефону) та повідомити про стан вирішення ситуації на сьогодні.
З повагою, COMFY!