Вікторія Отзыв написан 7 июля, 2021 год11 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 Придбали в магазині кондиціонер спліт Samsung AR09TXHQASINUA, при зовнішньому огляді, коли нам відкрили верх коробки (але усього блоку не показували), ніяких проблем не було помічено. Оплатили установку в тій же мережі. При установці зовнішнього блоку було виявлено заводський брак, що призвів до заклинювання пропелеру. Установники склали акт, з актом зовнішнім блоком ми поїхали в магазин. Коли блок приймали, в магазині були в наявності 2 аналогічні кондиціонери і нам пообіцяли, що через день-два після оформлення заявки нам цей блок замінять, щоб не знімати вже змонтовану частину. Передзвонили нам через тиждень, лише після звернення на гарячу лінію (в обіцяні день-два ніхто не телефонував). Менеджер сказав, що заявку погоджено і ми можемо приїжджати й забирати блок. Коли я наступного ж ранку приїхала в магазин, виявилося, що таких кондиціонерів у них в наявності вже немає, і щоб поміняти нам треба власним коштом зняти внутрішній блок і привезти все їм. Тільки після скандалу і повторного звернення на гарячу лінію і години очікування в магазині дівчина, що називає себе менеджером видала нарешті, що нічого не треба знімати, якщо переоформити чек і вони зможуть зробити переміщення з іншого магазину. Керуючий магазином при цьому взагалі навіть не з'явився і самоусунувся від вирішення питання. Не розумію навіщо цій мережі такі керуючі, хіба що щоб угробити магазин.
Вікторіє, доброго дня! Вдячні вам за такий детальний опис всієї ситуації, з якою ви зіткнулись. Дуже добре, що при всіх турботах це питання вирішене на вашу користь, а для нас це на першому місці. В магазинах та в контактному центрі шукаємо всі можливі варіанти рішення тих чи інших ситуацій. Зараз, на жаль, при великому навантаженні не завжди виходить вирішувати проблемні ситуації швидко. Впевненні, що керівництво в магазині намагались знайти всі можливі шляхи у вирішенні цього. Прикро, що у вас склалось протилежна думка. Бажаємо вам тільки вдалого користування кондиціонером, і впевнені, що в іншому все складеться добре. При виникненні питань, ви можете звернутись до контактного центру, і будьте впевнені, що знайдемо всі можливі шляхи вирішення! Дякуємо за відгук!
Жахливий сервіс - Отзывы о COMFY
Передзвонили нам через тиждень, лише після звернення на гарячу лінію (в обіцяні день-два ніхто не телефонував). Менеджер сказав, що заявку погоджено і ми можемо приїжджати й забирати блок.
Коли я наступного ж ранку приїхала в магазин, виявилося, що таких кондиціонерів у них в наявності вже немає, і щоб поміняти нам треба власним коштом зняти внутрішній блок і привезти все їм. Тільки після скандалу і повторного звернення на гарячу лінію і години очікування в магазині дівчина, що називає себе менеджером видала нарешті, що нічого не треба знімати, якщо переоформити чек і вони зможуть зробити переміщення з іншого магазину. Керуючий магазином при цьому взагалі навіть не з'явився і самоусунувся від вирішення питання. Не розумію навіщо цій мережі такі керуючі, хіба що щоб угробити магазин.
отзыв
Комментарии к отзыву