Гость Ukraine, Dnipro Отзыв написан 3 мая, 2021 год2 просмотра
Купила робот пылесос в Киеве через две недели сдала в сервисный центр теперь сижу жду 30 рабочих дней.сегодня заказала керамический электрочайник выбрали "забрать сегодня" предварительно перезвонили на горячую линию можно ехать прибыли чайник бракованный.очень разочарована не рекомендую сеть магазинов.
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Дуже шкода, що трапилась така ситуація!
З приводу сервісного обслуговування, на жаль, повпливати на роботу та швидкість виконання ремонту ми не можемо, адже це залежить від масштабу робіт, які будуть виконуватись, наявності деталей на заміну (можливо вони будуть їхати під замовлення). Якщо ви передавали техніку через наш магазин ми можемо уточнити інформацію відносно термінів ремонту, будь ласка, напишіть на електронну адресу [email protected] з номером відгуку ...
Стосовно наявності товару - дуже перепрошуємо. Ми завжди намагаємось якнайшвидше інформувати клієнтів, якщо заброньований ними товар має якийсь брак або це вітринний варіант чи товар затримується зі складу. Будемо очікувати від вас лист, щоб уточнити всі деталі та залишити тільки приємні враження.
Разочарование сетью комфи - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
З приводу сервісного обслуговування, на жаль, повпливати на роботу та швидкість виконання ремонту ми не можемо, адже це залежить від масштабу робіт, які будуть виконуватись, наявності деталей на заміну (можливо вони будуть їхати під замовлення). Якщо ви передавали техніку через наш магазин ми можемо уточнити інформацію відносно термінів ремонту, будь ласка, напишіть на електронну адресу [email protected] з номером відгуку ...
Стосовно наявності товару - дуже перепрошуємо. Ми завжди намагаємось якнайшвидше інформувати клієнтів, якщо заброньований ними товар має якийсь брак або це вітринний варіант чи товар затримується зі складу. Будемо очікувати від вас лист, щоб уточнити всі деталі та залишити тільки приємні враження.