Златослава Мартиновська Отзыв написан 13 апреля, 2021 год27 просмотров
Два тижні тому оформили на сайті замовлення на пральну машинку. Ми з чоловіком власники кварти і здаємо іншу квартиру в оренду. Для тієї квартири, яку здаємо жильцям замовили нову правльну машинку в комфі. Оформили доставку і підключення. Доставка на неділю, це останній день перед локдауном, коли ще ходить транспорт. У неділю дзвонять з комфі і говорять, що доставити пральну машинку не можуть в неділю взагалі, а просять прийняти в понеділок - тобто це перший день локдауна, коли транспорт лише по спецперепусткам, а таксі (яке підняло ціни на крантин) в одну сторони з Троєщини , де ми з чоловіком живемо на Академмістечко - куди треба доставити покупку обходиться в 200-300 грн, і назад ще 200-300. Я дзвоню як замвоник і одержувач покупки в комфі і прошу вирішити якось питання, щоб підписання документів на машинку (розстрочка) і документів на отримання відбулося за місцем мого проживання, а доставка на іншу адресу і отримає товар орендар для його ми й купуємо пральну машинку. На що комфі після довгих розмов з службою підтримки обіцяє можливість виїзду спеціалісту банку з документами на одну адресу, а доставки на іншу. не розяснивши, що на адресі доставки маю бути я з паспортом, щоб засвідчити особу і з документами від банку, частину яких( спеціфікацію) я маю віддати службі доставки. І от я підписую договір з банком, спеціаліст приїхав на Троєщину, спеціаліст банку при нас дзвонить своєму керівництву уточнює, чи може людина не власник машинки, а орендар прийняти доставку по фото специфікації, йому говорять що так можна. Дівчина орендар відпрошується з роботи за власний рахунок, щоб прийняти на академмістечку машинку, втрачає гроші на роботі, приїжджає доставка і машинку заносять в квартиру, але не віддають бо у дівчини орендаря не має роздрукованої специфікації. І я, і чоловік говоримо зі спеціалістами комфі, у комфі відмовляються компенсувати таксі чи зробити знижку, бо договір вже підписаний і варіант або вони нарахують бонусні бали або розірвати договір. А щоб розірвати договір треба їхати до їх відділення, а транспорт не ходить. І от врешті ми погоджуємося на бонусні бали, ми приймаємо пральну машинку за адресою проживання, і нам треба найти машину, на орендар приїде з академмістечка на Троєщину, щоб забрати пральну машинку і нам треба ще заплатити за бензин орендарю.І головне, що коли на Троєщину доставили машинку, її відвантажили і навіть не попросили надати мій паспорт і перевірити мою особу. Ну у вас же є договір на розстрочку і специфікація. Так мені відповідає служба доставки.
Вибачте. Два тижні доставляти машинку. Невже не можна було підписати документи по одній адресі, а доставку зробити за іншою. Я могла новою поштою надіслати за 30 грн документи на отримання орендарю квартири. А тепер комфі завдало збитків і мені з чоловіком, і двічині, яка відпрошувалася з роботи, щоб прийняти доставку. Я могла написати власноручну заяву в якій прошу доставити і віддати товар іншій людині. В чому проблема? І головне в день доставки доставку знову таки затримали на 5 годин!!!!!. Обіцяли привезти з 9.00 по 13.00, а привезли після 18.00. Хто мені відшкодує витрачений час, щоб сидіти в робочий день вдома і чекати товар? Ви , комфі думаєте, що 500 бонусів вистачить? Уявіть ситуацію, що син замовляє для мами старенької, яка в іншому місті доставку і підключення машинки, в розстрочку, оформлює договір, платить, а мамі за адресою доставки відмовляються віддати пральну машинку. І що людям робити в локдаун. Через те, що комфі не доставили вчасно машинку ми з чоловіком понесли витрати. Якби нам одразу сказали, що доставки в неділю не буде. Ми б замовили в розетці, ельдорадо чи фокстроті і нам би вчасно в неділю або й раніше все привезли. І не було в цих збитків. Замовлення номер 3754687
Доброго дня! Златослава, дякуємо за детальний опис ситуації. Хочемо принести свої вибачення та розповісти як проходить видача кредитного замовлення. При оформленні замовлення з доставкою з самого початку була вказана адреса та ПІБ отримувача замовлення на ваше ім'я. Саме тому отримання замовлення не передбачено за іншою адресою та іншій людині. Але ми завжди готові розглядати ситуації в індивідуальному порядку та допомагати з їх вирішенням. Погодили переадресацію вашого замовлення, щоб ви змогли його отримати за іншою адресою та при цьому не витрачали час на кошти на дорогу, або перенести доставку на будь-яку іншу зручну для вас дату. При доставці за адресою отримувачем повинна бути саме та особа, на яку оформлений кредит. Ми приносимо вибачення за те, що виникла необхідність переносу доставки на інший день. Зі свого боку ми розглянули можливість нарахування приємного бонуса, будь ласка, повідомте ваше рішення на електронну адресу [email protected] з номером відгуку: 1399235 . Будемо дуже вдячні за зворотний зв'язок.
Не рекомендую. Не компетентно обслужили і завдали збитків - Отзывы о COMFY
Оформили доставку і підключення. Доставка на неділю, це останній день перед локдауном, коли ще ходить транспорт. У неділю дзвонять з комфі і говорять, що доставити пральну машинку не можуть в неділю взагалі, а просять прийняти в понеділок - тобто це перший день локдауна, коли транспорт лише по спецперепусткам, а таксі (яке підняло ціни на крантин) в одну сторони з Троєщини , де ми з чоловіком живемо на Академмістечко - куди треба доставити покупку обходиться в 200-300 грн, і назад ще 200-300.
Я дзвоню як замвоник і одержувач покупки в комфі і прошу вирішити якось питання, щоб підписання документів на машинку (розстрочка) і документів на отримання відбулося за місцем мого проживання, а доставка на іншу адресу і отримає товар орендар для його ми й купуємо пральну машинку.
На що комфі після довгих розмов з службою підтримки обіцяє можливість виїзду спеціалісту банку з документами на одну адресу, а доставки на іншу. не розяснивши, що на адресі доставки маю бути я з паспортом, щоб засвідчити особу і з документами від банку, частину яких( спеціфікацію) я маю віддати службі доставки.
І от я підписую договір з банком, спеціаліст приїхав на Троєщину, спеціаліст банку при нас дзвонить своєму керівництву уточнює, чи може людина не власник машинки, а орендар прийняти доставку по фото специфікації, йому говорять що так можна.
Дівчина орендар відпрошується з роботи за власний рахунок, щоб прийняти на академмістечку машинку, втрачає гроші на роботі, приїжджає доставка і машинку заносять в квартиру, але не віддають бо у дівчини орендаря не має роздрукованої специфікації. І я, і чоловік говоримо зі спеціалістами комфі, у комфі відмовляються компенсувати таксі чи зробити знижку, бо договір вже підписаний і варіант або вони нарахують бонусні бали або розірвати договір. А щоб розірвати договір треба їхати до їх відділення, а транспорт не ходить.
І от врешті ми погоджуємося на бонусні бали, ми приймаємо пральну машинку за адресою проживання, і нам треба найти машину, на орендар приїде з академмістечка на Троєщину, щоб забрати пральну машинку і нам треба ще заплатити за бензин орендарю.І головне, що коли на Троєщину доставили машинку, її відвантажили і навіть не попросили надати мій паспорт і перевірити мою особу. Ну у вас же є договір на розстрочку і специфікація. Так мені відповідає служба доставки.
Вибачте.
Два тижні доставляти машинку.
Невже не можна було підписати документи по одній адресі, а доставку зробити за іншою.
Я могла новою поштою надіслати за 30 грн документи на отримання орендарю квартири.
А тепер комфі завдало збитків і мені з чоловіком, і двічині, яка відпрошувалася з роботи, щоб прийняти доставку.
Я могла написати власноручну заяву в якій прошу доставити і віддати товар іншій людині. В чому проблема?
І головне в день доставки доставку знову таки затримали на 5 годин!!!!!. Обіцяли привезти з 9.00 по 13.00, а привезли після 18.00.
Хто мені відшкодує витрачений час, щоб сидіти в робочий день вдома і чекати товар?
Ви , комфі думаєте, що 500 бонусів вистачить?
Уявіть ситуацію, що син замовляє для мами старенької, яка в іншому місті доставку і підключення машинки, в розстрочку, оформлює договір, платить, а мамі за адресою доставки відмовляються віддати пральну машинку. І що людям робити в локдаун.
Через те, що комфі не доставили вчасно машинку ми з чоловіком понесли витрати. Якби нам одразу сказали, що доставки в неділю не буде. Ми б замовили в розетці, ельдорадо чи фокстроті і нам би вчасно в неділю або й раніше все привезли. І не було в цих збитків. Замовлення номер 3754687
отзыв
Комментарии к отзыву