Сергій Отзыв написан 7 февраля, 2021 год70 просмотров
23 січня 2021 р купив в Полтаві кавоварку Vitek 1515. Приніс додому, спробував зварити каву. Порції маленькі, при перепрограмуванні програми не зберігаються, молоко на капучінізаторі відразу ж підгорає і прикипає. Категорично не сподобалося. На наступний день прийшов обміняти. Я просив обміняти кавоварку на іншу з моєю доплатою. Яке ж було моє здивування, коли продавці мені відразу ж відповіли, що обміну товар не підлягає. Особливо здивувала фраза "А Ви б самі б/в кавоварку купили б?", на що я відповів, що в подібних випадках товар перевіряється, уцінюється, і при продажу клієнту пояснюється се як є. Все питання в ціні.
Я працюю в аналогічному бізнесі, і при подібному зверненні відразу ж перевіряється історія клієнта. Якщо клієнт лояльний до фірми і є постійним, то приймається рішення про задоволення скарги клієнта. Я на даній фірмі роблю покупки більше 10 років, і досить на великі суми. Але ні в полтавському відділенні, ні косультанти гарячої лінії навіть не спробували перевіряти історію клієнта. Ставлення фірми до клієнта розчарувало. На мою думку саме вміння вирішувати конфліктні питання з клієнтами і є рівень професіоналізму співробітників. В даному питанні Comfy - відстій. На гарячій лінії так само відповіли відмовою. Написав заяву, і чекаю відповіді (вже два тижні) для подачі скарги в товариство захисту прав споживачів.
P.S. за день до покупки кавоварки, дружина в інтернет замовила на Comfy білий чайник. Яке ж було її здивування, коли їй достали з коробки металевий чайник і почали доводити, що це вона замовила такий. Дружині довелося по артикулу доводити, що чайник не той. Також довелося постаратися, що б переконати повернути гроші. З того дня я всім своїм друзям не рекомендую робити покупки в Comfy, і сам больше туди не заходжу.
P. P. S. в лютому у дружини день народження і я планував купити в подарунок електрогриль. Як пріоритет розглядав Comfy, навіть вже консультувався з продавцями. Після даного випадку купив електрогриль в іншій фірмі.
Висновок: Не раджу робити покупки в Comfy, якщо не хочити мати проблеми з поерненням неякісного товару.
Доброго дня! Сергій, дякуємо за відгук. Дуже шкода, що лишились такі неприємні враження після покупки. Відразу хочемо вас проінформувати, що обміну або поверненню товару протягом 14 днів підлягає техніка, яка немає порушень в роботі, механічних пошкоджень або слідів користування. В разі, якщо вони виявляються, то завжди можна передати техніку на діагностику до сервісного центру. Звичайно, якщо ви не згодні з таким рішенням, то у вас є можливість звернутись у наш магазин та написати письмове звернення у юридичний департамент, який буде розглядати вашу ситуацію в індивідуальному порядку. Напишіть на нашу пошту [email protected] дані про покупку: фото чеку, номер телефону. Ми перевіримо статус вашої заявки та зможемо зорієнтувати вас по термінам розгляду. Будемо очікувати від вас зворотний зв'язок.
По закону б\у товар нельзя вернуть. Иначе б все так делали и постоянно меняли б на новую технику. Булочки вы ж не надкусите и не вернёте если не понравится, изучайте товар до его приобретения.
Не покупайте в Comfy - Отзывы о COMFY
Приніс додому, спробував зварити каву.
Порції маленькі, при перепрограмуванні програми не зберігаються,
молоко на капучінізаторі відразу ж підгорає і прикипає.
Категорично не сподобалося.
На наступний день прийшов обміняти.
Я просив обміняти кавоварку на іншу з моєю доплатою.
Яке ж було моє здивування, коли продавці мені відразу ж відповіли, що обміну товар не підлягає.
Особливо здивувала фраза "А Ви б самі б/в кавоварку купили б?", на що я відповів, що в подібних випадках
товар перевіряється, уцінюється, і при продажу клієнту пояснюється се як є.
Все питання в ціні.
Я працюю в аналогічному бізнесі, і при подібному зверненні відразу ж перевіряється історія клієнта.
Якщо клієнт лояльний до фірми і є постійним, то приймається рішення про задоволення скарги клієнта.
Я на даній фірмі роблю покупки більше 10 років, і досить на великі суми.
Але ні в полтавському відділенні, ні косультанти гарячої лінії навіть не спробували перевіряти історію клієнта.
Ставлення фірми до клієнта розчарувало.
На мою думку саме вміння вирішувати конфліктні питання з клієнтами і є рівень професіоналізму співробітників.
В даному питанні Comfy - відстій.
На гарячій лінії так само відповіли відмовою.
Написав заяву, і чекаю відповіді (вже два тижні) для подачі скарги в товариство захисту прав споживачів.
P.S. за день до покупки кавоварки, дружина в інтернет замовила на Comfy білий чайник.
Яке ж було її здивування, коли їй достали з коробки металевий чайник і почали доводити,
що це вона замовила такий. Дружині довелося по артикулу доводити, що чайник не той.
Також довелося постаратися, що б переконати повернути гроші.
З того дня я всім своїм друзям не рекомендую робити покупки в Comfy, і сам больше туди не заходжу.
P. P. S. в лютому у дружини день народження і я планував купити в подарунок електрогриль.
Як пріоритет розглядав Comfy, навіть вже консультувався з продавцями.
Після даного випадку купив електрогриль в іншій фірмі.
Висновок: Не раджу робити покупки в Comfy, якщо не хочити мати проблеми з поерненням неякісного товару.
отзыв
Комментарии к отзыву