Гость Отзыв написан 22 января, 2021 год44 просмотра
Купив ноутбук Lenovo, дома виявилось, що не працює клавіатура. Замість обміну або повернення коштів відправили в сервіс. Навіщо мені відремонтований, а не новий ноутбук, якщо я ним не користувався? В представництві Lenovo підтвердили, що Comfy мав обміняти ноутбук. Все, що вам потрібно знати про відношення до клієтів в Comfy
Доброго дня! Ми готові зробити вам обмін товару на новий або повернення коштів, при цьому звертаємо увагу, що він можливий протягом 14 днів якщо техніка без браку або механічних пошкоджень. Вами було виявлено, що клавіатура не працює, тому техніка захищена гарантією виробника та зі сторони магазину ми готові передати її в авторизований сервісний центр, де будуть проводити діагностику та виправлення недоліку. Якщо ремонт здійснити не зможуть, тоді нададуть спеціальний акт, завдяки якому ми вам поміняємо ноутбук на новий. Ви можете написати на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1349904 та ми перевіримо статус вашої техніки в ремонті та спробуємо уточнити строки виконання сервісного обслуговування.
Продають бракований товар і відправляють в сервіс замість обміну - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву