Святослав Отзыв написан 4 января, 2021 год34 просмотра
Купил холодильник 02/01/2021 в Харькове. Оформил доставку (по области 12 км от Харькова), оплатил дополнительный сервис, холодильник прямо скажем не самый дешевый, и в целом имел историю покупок не на 500 грн. В день доставки перезвонили за 2 часа все шло хорошо. Так как было уже темно решил поехать встретить экипаж, чтобы не блукали, темно ведь, а дом на отшибе. Встретил, ехал перед ними до ворот. За 50м от дома они остановились, и дальше решили не ехать, ибо лед. То что до этого они ехали по такому же льду (он как бы везде) и то что я на своей легковушке (отнюдь не 4х4) проехал перед ними - пофиг. Показал им дорогу рядом, где не лед, а снег. Тоже пофиг. В общем развернулись и уехали. 50 м! Я четвертый день без холодильника. Служба поддержки ничего, кроме как переноса доставки на еще 2 дня без гарантий предложить не смогла. Это при том, что холодильник чувствительный к перевозкам товар и его надо как можно меньше туда-сюда возить. Впечатленный сервисом и клиентоориентированностью, товар верну, больше в Comfy ни ногой.
Добрий день! Святослав, для того, щоб більш детально розібратися в цій ситуації та допомогти в її вирішенні якомога швидше, нам необхідно більше даних про вашу покупку: фото чека, номер телефону. Ми обов'язково уточнимо у фахівців з якої причини служба доставки не мала фізичної можливості довезти вам техніку за вказаною адресою, а також перевіримо дані про те, коли очікується нова. Будемо дуже вдячні вам за зворотний зв'язок на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1335553 в найкоротші терміни. Дякуємо!
Шановний представнику Comfy, я вже залишив скаргу за номером 1040996 щодо сітуації. В мене дуже великі сумніви, що хтось буде в чомусь розбиратися. Представники сумлінно сфотографували лід на дорозі (як по тій дорозі їхав я, та альтернативну дорогу чомусь не фотографували) цього було достатньо для оператора горячої лінії. Процедура дотримана! Я не знаю хто саме винний: водій, якому некомфортно їхати, або той, хто слідкує за станом авто яке вирушає зимою на доставку. Найогидніше те, що ніхто з представників не пропонував мені виправити ситуацію. Поставити мене на доставку іншим водієм, назавтра наприклад. І навіть щоб оформити возврат мені доведеться чекати до 15.00 завтра, бо "інформація не надійде". Байдужість "сервісного" центру на дуже високому рівні. Я майже не маю сумнівів, що "розлідування", покаже що водій був правий і нічого страшного, що мені запропонували ще 2дні без холодильника почекати. Це буде коштивати мережі 16 тис гривень завтра, та ще, мабуть, втричі більше на майбутніх покупках котрих обурений кліент не зробить більше. Розумію,що це не гроші водія, чи оператора, чи представника, тому, мабуть всі таки байдужі.
Отвратительная служба доставки - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву