Олександр Отзыв написан 12 октября, 2020 год68 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Придбали електрочайник за 400 грн., продавець нам впарив страховку і сказав, що при наявності цієї страховки при поломці можна замінити чайник просто в магазині на новий, але через декілька днів чайник почав барахлити і дружина принесла його в магазин, а там її сказли, що продавець помилився і чайник потрібно здавати на сервіс і чекати поки його відремонтують або спишуть ї повернуть кошти. Я постійний клієнт магазину і постійно продавці нагло впарюють якісь страховки нікому не потрібні. та щей нерпавдиво інформують.
Доброго дня! Головна перевага додаткової гарантії як раз в тому, що ви можете нею повноцінно скористатись протягом всього строку її дії, тому хотілось би розібратись в цій ситуації більш детально, а також провести роботу з продавцем, який надав вам інформацію щодо послуги. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1275411 дані про покупку: (фото чека, номер телефону). Ми перевіримо яку саме додаткову гарантію ви придбали та зв’яжемось з вами у найближчий час.
Гарантійний випадок - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву