Елена Яцко Отзыв написан 21 августа, 2020 год87 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Житомир, вул.Київська, 77 Давно є клієнтами мережі магазинів Комфі і завжди були задоволені. Але сьогодні Хотіла б висловити незадоволення щодо страховки товару, яку так чемно і нав’язливо рекомендують працввники, коли купуємо товар. Ми купували в кредит на 2 роки ноутбук і ми погодилися на страховку, так як товар не дешевий. Ми виплатили кредит на місяць раніше і відразу звернулися до магазину, але нам сказали, що має пройти не менше 2 роки, але не попередили, що термін дії страховки рівно місяць. Ми звернулися на 10 днів пізніше, тому що не мали можливості раніше. Я не знімаю відповідальності з себе, але чому у мене вайбер червоний від повідомлень про різні акції і жодного про те, що спливає час повернення страховки??? Неприємний момент, тим більше що ми вже планували додати до цієї (а це 2607.03 грн) суми кошти і здійснити покупку в магазині для сина, який став студентом. Невже не можна піти назустріч???
Достоинства:
Качественный товар, мобильность обслуживания
Недостатки:
Отсутствует информирование о пользовании Страховки и её возвращение
Завданням наших консультантів є надання інформації про товар і послуги. У момент покупки ви самостійно приймаєте рішення про придбання тих чи інших товарів і послуг. Завжди якщо у нас залишилися питання, ви можете уточнити всю інформацію на гарячій лінії в он - лайн чаті на сайті, в магазині. Ми готові відповісти на них.
Ще для вашої зручності всі умови як скористатися і повернути послугу, якщо ви нею не скористалися є на сайті.
При покупці техніки ми пропонуємо нашим клієнтам супутні вигідні сервіси. Завдяки яким ви отримуєте безкоштовний ремонт вашої техніки в разі настання механічного пошкодження. Такий ремонт не входить в гарантійні зобов'язання виробника і здійснюється на платній основі. Тобто у вас є можливість виконати ремонт або якщо ви не скористались сервісом, то повернути за нього кошти, але в кожної послуги свої умови повернення. Будь ласка, напишіть нам на електронну адресу [email protected] та відправте фото чеку або номер бонусної карти, ми перевіримо інформацію. Кожен випадок розглядається в індивідуальному порядку. Дякуємо.
Повернення страховки - Отзывы о COMFY
Неприємний момент, тим більше що ми вже планували додати до цієї (а це 2607.03 грн) суми кошти і здійснити покупку в магазині для сина, який став студентом. Невже не можна піти назустріч???
отзыв
Комментарии к отзыву
Завданням наших консультантів є надання інформації про товар і послуги. У момент покупки ви самостійно приймаєте рішення про придбання тих чи інших товарів і послуг. Завжди якщо у нас залишилися питання, ви можете уточнити всю інформацію на гарячій лінії в он - лайн чаті на сайті, в магазині. Ми готові відповісти на них.
Ще для вашої зручності всі умови як скористатися і повернути послугу, якщо ви нею не скористалися є на сайті.
При покупці техніки ми пропонуємо нашим клієнтам супутні вигідні сервіси. Завдяки яким ви отримуєте безкоштовний ремонт вашої техніки в разі настання механічного пошкодження. Такий ремонт не входить в гарантійні зобов'язання виробника і здійснюється на платній основі. Тобто у вас є можливість виконати ремонт або якщо ви не скористались сервісом, то повернути за нього кошти, але в кожної послуги свої умови повернення. Будь ласка, напишіть нам на електронну адресу [email protected] та відправте фото чеку або номер бонусної карти, ми перевіримо інформацію. Кожен випадок розглядається в індивідуальному порядку. Дякуємо.