Юрій, ознайомлені з вашою ситуацією - отримали ваше звернення раніше на гарячу лінію.
Ви зробили покупку 28 травня у роздрібному магазині та замовили доставку, що відбулась 31 травня. При доставці, ви як покупець мали змогу оглянути замовлені товари та підписали документи, що приймаєте техніку. Поспіль 12 днів, ви звернулись до гарячої лінії з запитом на заміну.
Обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів, можливий, якщо:
- є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів одноразової (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
- товар не має слідів експлуатації.
Ваше усне звернення було розглянуте протягом 1 доби та відповідь ви отримали 13 червня.
Якщо ви не згодні з рішенням, ви можете написати письмове звернення, звернувшись до роздрібного магазину, або оформити його належним чином та надіслати нам на електронну пошту - [email protected]. Воно буде передано до юридичного департаменту, та у терміни встановлені законом надана офіційна відповідь.
Магазин Comfy продав неякісний товар. - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Юрій, ознайомлені з вашою ситуацією - отримали ваше звернення раніше на гарячу лінію.
Ви зробили покупку 28 травня у роздрібному магазині та замовили доставку, що відбулась 31 травня. При доставці, ви як покупець мали змогу оглянути замовлені товари та підписали документи, що приймаєте техніку. Поспіль 12 днів, ви звернулись до гарячої лінії з запитом на заміну.
Обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів, можливий, якщо:
- є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів одноразової (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
- товар не має слідів експлуатації.
Ваше усне звернення було розглянуте протягом 1 доби та відповідь ви отримали 13 червня.
Якщо ви не згодні з рішенням, ви можете написати письмове звернення, звернувшись до роздрібного магазину, або оформити його належним чином та надіслати нам на електронну пошту - [email protected]. Воно буде передано до юридичного департаменту, та у терміни встановлені законом надана офіційна відповідь.