Вікторія Отзыв написан 21 мая, 2020 год61 просмотр
Купила витяжку Eleyus, сподобався дизайн, але через пів року я розчарувалася, вона перестала працювати. Звернулася до магазину Комфі,через деякий час приїхали із сервісного центру це було 21 січня подивилися і поїхали заказувати запчастину. Це продовжується по даний час, а саме травень місяць. Я неодноразово зверталася на гарячу лінії Комфі, але це результатів не принесло,мені відповідали,то карантин, хоча до березня його не було, то запчастина ще їде,то що вже приїхала чекайте Вам зателефонують із сервісного центру, а сьогодні сказали, що тільки в п'ятницю буде запчастина, так кому вірити???? На сервісний центр телефоную спочатку відповідали на мої дзвінки та кормили обіцянками, зараз ігнорують мене та не віповідають на мої дзвінки. Збираю документи буду звертатися до суду із заявою "Про захист прав споживачів" про повернення коштів.
Дякуємо за відгук та вибачємося за спричинені незручності. Так, були збої у постачанні під час карантину. Наразі зараз всі процеси відбудовуються. Якщо ще актуальна участь у прискоренні вирішення вашої ситуації, будь ласка, зв'жіться з нами за ел. адресом [email protected]. До опису того, що трапилося додайте будь ласка підтвердження покупки та залиште свій контактний номер телефону. Дякуємо за розуміння та терпіння
Жахливий сервіс - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за відгук та вибачємося за спричинені незручності. Так, були збої у постачанні під час карантину. Наразі зараз всі процеси відбудовуються. Якщо ще актуальна участь у прискоренні вирішення вашої ситуації, будь ласка, зв'жіться з нами за ел. адресом [email protected]. До опису того, що трапилося додайте будь ласка підтвердження покупки та залиште свій контактний номер телефону. Дякуємо за розуміння та терпіння