Вячеслав Отзыв написан 1 апреля, 2020 год85 просмотров
16.03.2020р, в магазині Comfy за адресою м. Київ, вул. Берковецька, 6Д, було куплено ноутбук Ноутбук Dell G3 3590 (G3590F716S5N1660TIL-9BK), із заявленими нижче характеристиками: Заявлені характеристики: 1. Об'єм накопичувача - 1 ТБ+512 ГБ; 2. Тип накопичувача - HDD+SSD; 3. Іншими, що відповідають моделі G3590F716S5N1660TIL-9BK вказаній на сайті. Товар було доставлено кур’єром 20.03.2020р. При перевірці характеристик, було виявлено, що Товар не відповідає заявленим характеристикам, а саме був відсутній накопичувач HDD об’ємом пам’яті 1 ТБ. Цього ж дня, 20.03.2020р., було звернення в магазин Comfy за адресою: м. Київ, вул. В. Гетьмана, 6, та повідомлено про наявну проблему. В магазині було замовлено інший ноутбук цієї ж серії, із характеристиками, які вказані на сайті Comfy, із зазначенням що необхідний Товар прийде в магазин 27.03.2020р., де його можна обміняти на відповідний. 27.03.2020р., з телефонного звернення в магазин за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 6, було виявлено що ноутбук який доставлено в магазин знову не відповідає заявленим на сайті характеристикам, а саме відсутній накопичувач HDD об’ємом пам’яті 1 ТБ. За більше як тиждень листування та дзвінків, на сайті нарешті виправили помилку, але ані зрозумілих пояснень щодо проблеми, ані вирішення її так і не отримували, лише одні обіцянки розібратись та "піти назустріч". Не дивлячись на моє неодноразове звернення телефонувати мені при звороньому зв'язку, вперто телефонують дружині. До речі, в магазині цього товару не було, і подивитись його, не заплативши за нього, як нам сказали, неможливо.
В'ячеслав, отримали від вашого імені письмову скаргу поштою 27.03.2020 та передали її в роботу в юридичний відділ нашої компанії. Ваша претензія буде розглянута в термін від 14 до 30 днів.
Нам шкода, що були виявлені розбіжності в описі на сайті та по факту отримання товару.
Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Якщо ви маєте додаткові запитання, просимо дати знати про це на нашу пошту.
Скажіть будь-ласка, а як покупець може бути проінформований про зміну комплектації? З таким успіхом магазин може продати що завгодно ховаючись за відмазкою "магазин не несе відповідальності". Якби мені надали можливість попередньо подивитись на товар в магазині, а не "спочатку оплати, а лише тоді ми зможемо його доставити в магазин", впевнений на 100% що такого непорозуміння не виникло б. Згідно законодавства саме магазин повинен надавати достовірну інформацію, і згідно законодавства до 30 днів а до 14 днів магазин повинен розглянути скаргу.
Омана Comfy - Отзывы о COMFY
Заявлені характеристики:
1. Об'єм накопичувача - 1 ТБ+512 ГБ;
2. Тип накопичувача - HDD+SSD;
3. Іншими, що відповідають моделі G3590F716S5N1660TIL-9BK вказаній на сайті.
Товар було доставлено кур’єром 20.03.2020р. При перевірці характеристик, було виявлено, що Товар не відповідає заявленим характеристикам, а саме був відсутній накопичувач HDD об’ємом пам’яті 1 ТБ.
Цього ж дня, 20.03.2020р., було звернення в магазин Comfy за адресою: м. Київ, вул. В. Гетьмана, 6, та повідомлено про наявну проблему. В магазині було замовлено інший ноутбук цієї ж серії, із характеристиками, які вказані на сайті Comfy, із зазначенням що необхідний Товар прийде в магазин 27.03.2020р., де його можна обміняти на відповідний.
27.03.2020р., з телефонного звернення в магазин за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 6, було виявлено що ноутбук який доставлено в магазин знову не відповідає заявленим на сайті характеристикам, а саме відсутній накопичувач HDD об’ємом пам’яті 1 ТБ.
За більше як тиждень листування та дзвінків, на сайті нарешті виправили помилку, але ані зрозумілих пояснень щодо проблеми, ані вирішення її так і не отримували, лише одні обіцянки розібратись та "піти назустріч". Не дивлячись на моє неодноразове звернення телефонувати мені при звороньому зв'язку, вперто телефонують дружині.
До речі, в магазині цього товару не було, і подивитись його, не заплативши за нього, як нам сказали, неможливо.
отзыв
Комментарии к отзыву
В'ячеслав, отримали від вашого імені письмову скаргу поштою 27.03.2020 та передали її в роботу в юридичний відділ нашої компанії. Ваша претензія буде розглянута в термін від 14 до 30 днів.
Нам шкода, що були виявлені розбіжності в описі на сайті та по факту отримання товару.
Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Якщо ви маєте додаткові запитання, просимо дати знати про це на нашу пошту.