Ростислав Отзыв написан 2 января, 2020 год143 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 30.12.2019 р. у магазині "Комфі" в м.Черкаси по бул.Шевченка, 208 (ТРЦ "Любава") я з дружиною вирішили придбати для донечки телевізор марки "Самсунг" діагоналлю 32 за ціною 7999 грн., продавець-консультант запропонував спочатку сплатити кошти до каси, а потім вже продемонструвати роботу телевізора (вийняти його з коробки і підключити інтернет). Але коли ми перевірили роботу екрану цього телевізора, то виявилися системні недоліки (нерівномірна підсвітка по матриці екрана). На наші зауваження віддати кошти продавці "Комфі" зауважили, що гроші повернуться аж через тиждень (тобто, після Нового року !), відтак ми змушені були придбати телевізор "Самсунг" іншої моддифікації за ціною вже 11599 грн... Але коли приїхали додому в м. Золотоношу встановлювати цей телевізор, то виявилося, що в його комплекті не вистачає гвинтів стандартних м-4 для під'єднання телевізора до кронштерну (хоча вони вказані у документації з продажу), пошук цих гвинтиків по магазинах міста Золотоноша виявився безрезультативним...При цьому, поміщений до пакету адаптер для кабельного телебачення теж не підійшов до роз'ємів телевізора, відтак, дивитися кабельне телебачення на Новий рік для нашої доньки немає можливості. Таким чином, залишилися на Новий рік без встановленого телевізора та кабельного телебачення. На мої скарги у "Комфі" відмовляються встановити телевізор та надати необхідний комплект приладдя для його експлуатації, кажуть, що всі необхідні гвинтики й кріплення не входять у комплект придбаного товару - пропонують купувати окремо обладнання для кріплення телевізора на "стороні" (а це не одна сотня гривень)!!!
Ви вже зверталися до нас на пошту, де описали проблему, яка виникла. Ваше питання було взято в роботу нашим менеджером згідно зі зверненням №158478. Термін вирішення — 2 робочі дні (до 03.01.2020 включно). Очікуйте, будь ласка, дзвінка від менеджера.
"Комфі" відмовилося усунути недоліки некомплектного товару!!! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви вже зверталися до нас на пошту, де описали проблему, яка виникла. Ваше питання було взято в роботу нашим менеджером згідно зі зверненням №158478. Термін вирішення — 2 робочі дні (до 03.01.2020 включно). Очікуйте, будь ласка, дзвінка від менеджера.
Гарного дня!