Гость Отзыв написан 2 января, 2020 год70 просмотров
Телефон Самсунг А20с перестав працювати за 9 днів. Купив 22го грудня, 31го вже не реагував на зарядний пристрій, а день пізніше взагалі перестав включатись. Прийшов в маназин комфі де купував телефон. Сказали треба відіслати в сервісний центр і на протязі кількох тижнів буде якийсь результат (що мене не влаштовує так як через 36 годин я їду з Украхни і 8 місяців мене не буде в країні).
1. Чи не можу я просто повернути товар так як пройшло менше 14ти днів?
2. Комфі каже що проблема в товарі, а не в їхньрму сервісі. Тому вони ні при чому. Але якщо комфі продає абсолютно бракований товар, хіба вони не повинні за це нести хоч якусь відповідальність? Чи не можуть вони самі замінити телефон в магазині якщо він бракований?
Товар бракований, все забюрократизовано і найголовніше, комфі ні за що не відповідає! Це ж виробник винен, а не вони. Жах!
Сподіваюсь, критична маса таких коментів як мій приведе до того що люди перестануть купувати в таких магазинах товар.
Наша мережа реалізує виключно товар належної якості, сертифікований в Україні. Ви можете в цьому переконатися, запросивши документ на підтвердження якості в будь-якому з наших магазинів.
Дуже шкода, що ви зіткнулися зі збоями в роботі смартфону. Згодні, що це неприємно, коли недавно куплений товар виходить з ладу і показує себе не з кращого боку.
На жаль, ніхто не застрахований від поломки, і це може залежати не тільки від збірки товару, але і від правильності експлуатації. Товар, що був у використанні або який має дефект, повернути просто так немає можливості.
Треба знати, чому дефект виник та з чиєї провини, тому товар рекомендуємо передати в сервісний центр на обстеження.
У разі, якщо дефект виявиться суттєвим, працівники сервісного центру нададуть вам акт на списання товару, завдяки якому можна буде товар замінити на аналогічний або інший.
Якщо вам потрібна допомога з передачею техніки в сервіс, напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] з темою відгуку - 1090383. Якщо у вас немає можливості самостійно віддати техніку до сервісного центру це можуть зробити ваші близькі. Потрібно їм передати техніку, чек на покупку та нехай візьмуть свої документи які посвідчують особу.
а как они вам поменяют, ведь вы поломанный принесли. может вы в футбол ним играли. за качество отвечает производитель, а не магазин. вот СЦ производителя и проверит что с телефоном.
Жах! Телефон перестав працювати за 9 днів! - Отзывы о COMFY
1. Чи не можу я просто повернути товар так як пройшло менше 14ти днів?
2. Комфі каже що проблема в товарі, а не в їхньрму сервісі. Тому вони ні при чому. Але якщо комфі продає абсолютно бракований товар, хіба вони не повинні за це нести хоч якусь відповідальність? Чи не можуть вони самі замінити телефон в магазині якщо він бракований?
Товар бракований, все забюрократизовано і найголовніше, комфі ні за що не відповідає! Це ж виробник винен, а не вони. Жах!
Сподіваюсь, критична маса таких коментів як мій приведе до того що люди перестануть купувати в таких магазинах товар.
Магазин комфі в якому купував товар в Калуші.
отзыв
Комментарии к отзыву
Наша мережа реалізує виключно товар належної якості, сертифікований в Україні. Ви можете в цьому переконатися, запросивши документ на підтвердження якості в будь-якому з наших магазинів.
Дуже шкода, що ви зіткнулися зі збоями в роботі смартфону. Згодні, що це неприємно, коли недавно куплений товар виходить з ладу і показує себе не з кращого боку.
На жаль, ніхто не застрахований від поломки, і це може залежати не тільки від збірки товару, але і від правильності експлуатації. Товар, що був у використанні або який має дефект, повернути просто так немає можливості.
Треба знати, чому дефект виник та з чиєї провини, тому товар рекомендуємо передати в сервісний центр на обстеження.
У разі, якщо дефект виявиться суттєвим, працівники сервісного центру нададуть вам акт на списання товару, завдяки якому можна буде товар замінити на аналогічний або інший.
Якщо вам потрібна допомога з передачею техніки в сервіс, напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] з темою відгуку - 1090383. Якщо у вас немає можливості самостійно віддати техніку до сервісного центру це можуть зробити ваші близькі. Потрібно їм передати техніку, чек на покупку та нехай візьмуть свої документи які посвідчують особу.
Спасибі.