Макс Отзыв написан 25 сентября, 2019 год58 просмотров
1. Купляв декілька товарів в різних магазинах Комфі - в усіх або намагалися кинути на гроші(впарювали послуги яких не надавали,типу установка програмного забезпечення або його налагодження) або втюхували некомплектний товар товар(в Переяслав-Хмельницькому продали холодильну камеру без ручки на дверцятах) або привозили не той товар. Це просто жах, не ходіть туди ніколи!!! 1 согласен
Нам дуже шкода, що між нами виникло непорозуміння, і це не вперше. Запевнюємо вас, що весь персонал нашої мережі навчається лише хорошій поведінці з клієнтами та перевершує їх очікування в приємному сенсі.
Давайте розберемо кожну з ситуацій окремо.
Консультант в магазині покликаний допомогти із вибором, відповісти на всі питання та подарувати посмішку і аж ні як не навпаки. Рішення про покупку того чи іншого сервісу завжди виключно за вами, а консультант може лише підказати переваги і не має права бути нав'язливим чи додавати до чеку будь-які складові без вашого відома. Якщо така ситуація сталась - повідомте нам про неї і ми приймемо міри, аби подібне більше не повторилось.
Щодо доставки - якщо й була доставка не того товару, то виключно через помилку. Вам має відвантажуватись техніка така як в чеку, бо інакше не буде гарантії, та ситуація буде неприємною не лише вам, а й нам.
Ручка на дверцятах могла бути відсутня по причині випадкового дефектування при транспортуванні або через відсутність комплектації постачальника. Знову ж таки, це не є нормою, та кожному з випадків нами фіксується та приймаються міри аби подібного більше не повторилось.
Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу прихильність до нашої мережі.
Таке враження що їх там усіх вчать дурити покупців - Отзывы о COMFY
Це просто жах, не ходіть туди ніколи!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що між нами виникло непорозуміння, і це не вперше. Запевнюємо вас, що весь персонал нашої мережі навчається лише хорошій поведінці з клієнтами та перевершує їх очікування в приємному сенсі.
Давайте розберемо кожну з ситуацій окремо.
Консультант в магазині покликаний допомогти із вибором, відповісти на всі питання та подарувати посмішку і аж ні як не навпаки. Рішення про покупку того чи іншого сервісу завжди виключно за вами, а консультант може лише підказати переваги і не має права бути нав'язливим чи додавати до чеку будь-які складові без вашого відома. Якщо така ситуація сталась - повідомте нам про неї і ми приймемо міри, аби подібне більше не повторилось.
Щодо доставки - якщо й була доставка не того товару, то виключно через помилку. Вам має відвантажуватись техніка така як в чеку, бо інакше не буде гарантії, та ситуація буде неприємною не лише вам, а й нам.
Ручка на дверцятах могла бути відсутня по причині випадкового дефектування при транспортуванні або через відсутність комплектації постачальника. Знову ж таки, це не є нормою, та кожному з випадків нами фіксується та приймаються міри аби подібного більше не повторилось.
Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу прихильність до нашої мережі.